Korzyści
- masz możliwość nabycia wybranych towarów/usług przed czasem niezbędnym do zgromadzenia potrzebnych środków finansowych
- kupując upragniony towar/usługi na raty, oszczędności możesz przeznaczyć na inny cel
- możesz kupić towar/usługę lepszej jakości lub droższy
Jak kupić na raty?
Zadzwoń pod numer 195 00
Gdzie kupić na raty?
Wymagane dokumenty
1. Kto może ubiegać się o nasz kredyt?
Wnioskodawcą ubiegającym się o kredyt może być osoba fizyczna, która może udokumentować swoją tożsamość i dochód. Spełnia też łącznie poniższe kryteria:
- ukończyła 18-ty rok życia;
- posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
- posiada nadany numer PESEL;
- posiada akceptowany przez Bank dokument tożsamości;
- posiada stałe, bądź czasowe miejsce zameldowania w Polsce;
- ubiega się o kredyt na cele prywatne;
- otrzymuje regularne, akceptowane przez Bank dochody a umowa, na podstawie której otrzymuje dochody i nie znajduje się w okresie wypowiedzenia. Honorujemy dochody w PLN, EUR, GBP, USD, CZK, CHF, NOK, SEK oraz DKK.
2. Jakich dokumentów potwierdzających Twój dochód możemy oczekiwać od Ciebie?
Umowa o pracę
Renta, emerytura, świadczenia opiekuńcze
Działalność gospodarcza
Gospodarstwo rolne
Umowa cywilno-prawna lub inne źródło dochodu
Inne dodatkowe źródła dochodów oraz stałe dodatki do wynagrodzeń
3. Jakich dokumentów potwierdzających Twoją tożsamość możemy oczekiwać od Ciebie?
Obywatelstwo polskie:
- dowód osobisty
Brak obywatelstwa polskiego:
- Obywatele Unii Europejskiej - zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz paszport lub karta ID kraju UE
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej, będący członkami rodzin obywateli UE - karta pobytu lub karta pobytowa
- Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej - karta pobytu
4. Jakich dokumentów potwierdzających Twoją rozdzielność majątkową możemy oczekiwać od Ciebie?
Bank może wymagać przedstawienia dokumentów potwierdzających rozdzielność majątkową. Dokumentem potwierdzającym rozdzielność majątkową małżonków może być akt notarialny lub prawomocne orzeczenie sądu (w tym orzeczenie separacji).
Przy oświadczeniu współmałżonka musi być potwierdzona jego tożsamość przez osobę sporządzającą umowę.
Dodatkowe usługi
Pakiet usług bankowych
Co dostajesz w pakiecie usług bankowych (PUB)? | Pobierz plik .pdf
- Sms z przypomnieniem o nadchodzącej dacie spłaty.
Nie musisz obawiać się, że zapomnisz o kolejnej racie. - Sms z potwierdzeniem, że dostaliśmy Twoje pieniądze.
Będziesz wiedzieć, że Twoja wpłata do nas dotarła. - Papierowe blankiety wpłat, jeśli ich potrzebujesz.
Zadzwoń do nas, a my zajmiemy się resztą. - Zaświadczenie lub opinia o spłacie kredytu.
Dobrze jest mieć pewność, że kredyt został spłacony. W ramach pakietu, przygotujemy taki dokument bez dodatkowych opłat.
- Raport z BIK
Raz na 12 miesięcy, możesz dostać raport ze swoją punktową ocenę historii kredytowej. Wystarczy wybrać się do oddziału (zobacz, jak wygląda przykładowy raport). - Zmianę terminu płatności raty
Możesz dopasować termin do Twoich potrzeb. - Zawieszenie spłaty raty
Możesz skorzystać z tej opcji nawet 4 razy w ciągu trwania Twojej umowy kredytowej.
Dokumenty do pobrania
Informacje dodatkowe
Przykład reprezentatywny
Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wyliczenia na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 29.01.2024 r. są następujące: cena towaru 3 500 zł, stała stopa oprocentowania kredytu: 10,77%, całkowity koszt kredytu: 322,09 zł obejmuje: prowizję: 140 zł, odsetki: 182,09 zł, Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 21,46%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 3 500 zł; czas obowiązywania umowy: 10 miesięcy, całkowita kwota do zapłaty: 3822,09 zł, wysokość 9 miesięcznych równych rat: 382,21 zł, wysokość ostatniej 10. raty korygującej: 382,20 zł. Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.
Dla naszych Klientów, którzy zaciągnęli już kredyt ratalny, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty, które można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce - Jeśli już masz.