Infolinia: 195 00**

Prosimy #ZostańwDomu

#ZostańwDomu, a my ułatwimy Ci bankowanie

Bankowość elektroniczna

Większość spraw związanych z aktualnymi umowami załatwisz za pośrednictwem

 bankowości internetowej
 aplikacji mobilnej

 

To najlepszy czas, by przekonać się do rozwiązań, dzięki którym wygodnie spłacisz ratę kredytu, sprawdzisz harmonogram spłat, przedłużysz lokatę, czy uzyskasz informacje dotyczące swojej karty kredytowej.

Zakupy bez PIN-u

Płać naszą kartą kredytową – w stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo jesteś chroniony na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”)

Nowa umowa kredytowa? – z  wielu naszych usług możesz skorzystać przez Internet:


Obsługa posiadanych produktów

Pamiętaj, większość spraw możesz załatwić:

  • telefonicznie (nr infolinii 195 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfa operatora)
  • elektronicznie (formularze kontaktowe na stronie https://www.santanderconsumer.pl/kontakt/)
  • korespondencyjnie (ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław)

Jednocześnie prosimy o wyrozumiałość, ponieważ dynamiczna sytuacja związana z epidemią może spowodować wydłużenie terminów realizacji  wniosków.

Jeżeli konieczna jest wizyta w placówce sprawdź jej dostępność TUTAJ.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji