W nocy z wtorku na środę (3/4 grudnia 2024 r.) oraz z czwartku na piątek (5/6 grudnia 2024 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Raty w sklepie internetowym

Kupuj na e-raty towary i usługi w ponad 4000 sklepów internetowych oraz na aukcjach internetowych

RRSO 11,46% | Pouczenie prawne

Sprawdź
Raty w sklepie internetowym Santander Consumer Bank

Zobacz, co zyskujesz

Zielone światło dla Twoich zakupów

Nie czekaj, aż zgromadzisz potrzebne środki finansowe.

Nowe możliwości

Swoje oszczędności przeznacz na inny cel, np. na atrakcyjną lokatę przez internet w Santander Consumer Bank.

Szansa na wyższą jakość

Postaw na towar lub usługę lepszej jakości, dokup dodatkowe akcesoria.

Maksymalna wygoda

Umowę o kredyt podpiszesz bez wychodzenia z domu.

Jak kupić na e-raty?

Jak kupić w e-sklepie?

1
Skompletuj koszyk i złóż zamówienie

Wybierz e-raty jako formę płatności, wypełnij i prześlij do banku e-wniosek o kredyt na zakup towarów i usług (dalej: kredyt).

2
Podpisz umowę kodem SMS i potwierdź swoją tożsamość

Twoją tożsamość bank potwierdzi za pomocą kodu SMS, wysłanego na Twój numer telefonu lub poprosi Cię o realizację przelewu na 1zł.

3
Odbierz towar i ciesz się zakupem

Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar.

Jak kupić na aukcji?

Jak kupić na aukcji internetowej lub w sklepie internetowym?

1
Skontaktuj się ze sprzedawcą

Poinformuj sprzedawcę o chęci zakupu towaru na e-raty. Sprzedawca wyśle Ci link do e-wniosku o kredyt. Wypełnij e-wniosek i prześlij go do banku.

2
Podpisz umowę kodem SMS i potwierdź swoją tożsamość

Bank potwierdzi Twoją tożsamość za pomocą kodu SMS lub poprosi Cię o realizację przelewu 1 zł.

3
Odbierz towar i ciesz się zakupem

Po pozytywnej weryfikacji dokumentów kredytowych bank potwierdzi sklepowi, że może wydać towar. O terminie wydania zamówionego towaru zdecyduje sklep.

Gdzie kupić na e-raty?

Kupuj na e-raty towary i usługi w ponad 4000 sklepów internetowych oznaczonych tym znakiem:

Masz pytania? Zadzwoń pod numer 195 00

Zobacz, jakie dokumenty mogą być Ci potrzebne

1
Kto może ubiegać się o nasz kredyt?

Wnioskodawcą ubiegającym się o kredyt może być osoba fizyczna, która może udokumentować swoją tożsamość i dochód. Spełnia też łącznie poniższe kryteria:

  • ukończyła 18-ty rok życia;
  • posiada pełną zdolność do czynności prawnych;
  • posiada nadany numer PESEL;
  • posiada akceptowany przez Bank dokument tożsamości;
  • posiada stałe, bądź czasowe miejsce zameldowania w Polsce;
  • ubiega się o kredyt na cele prywatne;
  • otrzymuje regularne, akceptowane przez Bank dochody a umowa, na podstawie której otrzymuje dochody w PLN;
  • nie znajduje się w okresie wypowiedzenia lub nie jest w trakcie postępowania restrukturyzacyjnego lub upadłościowego.
2
Jakich dokumentów potwierdzających Twój dochód możemy oczekiwać od Ciebie?

Pamiętaj, że każdy z tych dokumentów powinien dotyczyć co najmniej ostatnich 6 miesięcy.  Do wyliczania  dochodu musi być
zachowana ciągłość przez minimum 6 ostatnich miesięcy.

Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:

  • zaświadczenie o dochodzie;
  • wyciągi bankowe lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wpływy wynagrodzenia, które zawierają dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę przelewu wynagrodzenia lub datę wystawienia zaświadczenia,
  • paski płacowe / listy płac / druki RMUA/ZUS PUE/wydruk elektroniczny, które zawierają: dane osobowe, dane płatnika, kwotę wynagrodzenia, walutę wynagrodzenia, datę wynagrodzenia, datę sporządzenia dokumentu;
  • PIT-R, PIT-11 lub PIT-36, PIT-37 wraz z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten sposób potwierdzenia dochodu akceptujemy do 31 marca.

W przypadku zatrudnienia przez osoby spokrewnione lub prowadzące wspólne gospodarstwo domowe wymagane jest przedstawienie wpływów wynagrodzenia na rachunek bankowy.

Zasiłki/świadczenia w trakcie zatrudnienia na umowę o pracę

Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym – akceptujemy poniższe dokumenty obejmujące okres ostatnich 6 miesięcy:

  • przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku/świadczenia z tego tytułu lub
  • zaświadczenie/decyzja wystawione przez ZUS lub pracodawcę o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu

Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.

Przykład: Jesteś na urlopie macierzyńskim od 2 miesięcy - to przedstaw: cztery potwierdzenia wpływu wynagrodzeniem z zakładu pracy oraz dwa z przelewem świadczenia macierzyńskiego.

Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej :

  • zaświadczenie o dochodzie z okresu 6 ostatnich miesięcy od podmiotu, z którym wnioskodawca zawarł umowę/kontrakt, zaświadczenie od podmiotu wydającego akt mianowania, rozkaz personalny, przydział terytorialny itp.;
  • umowa/y, aneks/y, kontrakt/y oraz dowody wypłaty wynagrodzenia (dowód wypłaty w kasie zleceniodawcy, rachunek, inny dokument potwierdzony przez zleceniodawcę poświadczający wypłatę wynagrodzenia, druk ZUS RCA, RMUA, lista płac, przekaz pocztowy, wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ środków na rachunek kredytobiorcy) (liczba dowodów wpłaty może być dowolna);
  • umowa/aneks prywatnego najmu lub dzierżawy
    oraz:
    a) dowody wpłat zaliczek na podatek dochodowy do US lub
    b) wpływy z czynszu najmu (nie dotyczy Klientów wydzierżawiających ziemię na cele rolnicze)
  • wyciąg bankowy / inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto diety z tytułu pełnienia funkcji społecznych z okresu 6 ostatnich miesięcy;
  • uchwała Prezydium Sejmu / Rady Miasta / Rady Gminy o wysokości przyznanej diety z tytułu pełnienia funkcji społecznej;
  • zaświadczenie z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji z wysokością wypłacanego świadczenia z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka z okresu 6 ostatnich miesięcy;
  • umowa/decyzja z PCPR/MCPR/MOPS/GOPS/Starosty lub innej upoważnionej instytucji oraz dowody wypłaty wynagrodzenia z okresu 6 ostatnich miesięcy np. dokument bankowy, przekaz pocztowy z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej/ rodzinnego domu dziecka;
  • postanowienie sądu na podstawie, którego wnioskodawca pełni funkcję syndyka, zarządcy nieruchomości, biegłego sądowego itp. oraz dokument z którego wynika wynagrodzenie, okres sprawowania funkcji jeżeli brak tych informacji na postanowieniu sądu;
  • PIT-11 lub PIT-37, PIT-36, PIT-36L, PIT-28 z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) za ubiegły rok. Ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.

Zasiłki/świadczenia w trakcie umowy cywilno-prawnej:

Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:

  • przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
  • zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu. 

Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 6 miesięcy podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 6 miesięcy.

Jeśli otrzymujesz jakieś stałe dodatki/świadczenia, możesz je doliczyć do kwoty podstawowego źródła dochodu. Muszą one występować w okresie, za który dokumentujesz dochód (nie więcej niż za okres 12 miesięcy). Przykładowe dodatki, które akceptujemy:

Rodzaje akceptowanych dodatkowych dochodów oraz stałych dodatków:
Świadczenia przyznane dla KlientaŚwiadczenia przyznane na dzieci Klienta
- premie
- diety/delegacje/pakiet mobilności/dodatkowe świadczenia pieniężne z tytułu regularnych podróży służbowych odbywanych zgodnie z zawartą umową, wypłacane kierowcom lub innym grupom zawodowym, których charakter pracy na to wskazuje
- refundacja kosztów paliwa
- ryczałt za samochód prywatny
- zwrot kosztów lub ryczałt na wynajem mieszkania
- wynagrodzenie z tytułu nadgodzin
- dodatki mundurowe np. rozłąka, deputaty żywieniowe
- dodatki do odzieży służbowej
- dodatki urlopowe
- dodatki świąteczne
- dodatek miesięczny dla pielęgniarek
- przydział okresowy do Wojsk Obrony Terytorialnej
- świadczenie ratownicze dla strażaków ratowników OSP
- zasiłek pielęgnacyjny, dodatki do świadczenia pielęgnacyjnego, zasiłek stały
- stałe dodatki łączone z podstawowym świadczeniem emerytalnym lub rentowym dla kredytobiorcy, np. kombatanckie, pielęgnacyjne, dla sierot, za tajne nauczanie, dla byłych żołnierzy górników, dla deportowanych, dla niewidomych ofiar działań wojennych, dodatek kompensacyjny i ryczałt/ekwiwalent energetyczny, ekwiwalent pieniężny do bezpłatnego węgla, ekwiwalent pieniężny dla byłych pracowników kolei, dodatkowe roczne świadczenie pieniężne dla emerytów i rencistów (tzw. 13 i 14 emerytura), itp.
- renta alimentacyjna
- stypendia naukowe, socjalne, szkolne, mieszkaniowe, dla osób niepełnosprawnych, sportowe, pomoc na kontynuowanie nauki, inne stypendia prywatne
- tantiemy
- odwrócona hipoteka/renta dożywotnia

- świadczenie wychowawcze
- zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym), zasiłek z tytułu prowadzenia rodziny zastępczej, zasiłek dla osób samotnie wychowujących dziecko
- alimenty otrzymywane na dzieci Wnioskodawcy

Jeśli świadczenie jest Tobie przyznane, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):

  • wyciągi/dokumenty bankowe/przekazy pocztowe potwierdzające wpływ dochodu (dowolna liczba dokumentów z minimum 6 ostatnich miesięcy);
  • rachunki/uproszczona ewidencja sprzedaży lub przychodów i kosztów;
  • PIT 36 i PIT 37 za ubiegły rok z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji) - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego.

Jeśli świadczenie jest przyznane na Twoje dzieci, wymagamy jednego rodzaju potwierdzenia z wymienionych poniżej (z min. 6 ostatnich miesięcy):

  • decyzja/umowa potwierdzająca wypłatę świadczenia, która ważna jest w okresie obowiązywania np. świadczenie wychowawcze, zasiłek pielęgnacyjny, zasiłek rodzinny (wraz z dodatkami, których okres wypłaty pokrywa się z podstawowym zasiłkiem rodzinnym);
  • odpis wyroku/protokołu/decyzji sądu o przyznaniu prawa do wypłaty świadczenia z wskazaniem kwoty alimentów ważna jest w okresie obowiązywania oraz wyciąg/dokument bankowy potwierdzający wpływ dochodu.

Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:

  • potwierdzenie wpływu świadczenia za okres minimum 6 ostatnich miesięcy, które powinno zawierać: dane osobowe, dane nadawcy, tytuł przelewu/identyfikator świadczenia, kwotę świadczenia, walutę świadczenia, datę przelewu świadczenia lub datę wystawienia zaświadczenia:
    - wyciąg bankowy,
    - zaświadczenie z banku lub inny dokument bankowy,
    - przekaz pocztowy/odcinek
  • zaświadczenie z ZUS/KRUS/WBE/MSWiA /Prokuratury Okręgowej lub Sądu o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
  • zaświadczenie o wysokości wypłaconych świadczeń za okres minimum 6 ostatnich miesięcy z tytułu:
    - rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
    - urlopu górniczego,
    - przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej;
  • decyzja o wysokości wypłacanego świadczenia z tytułu:
    - rocznego lub półrocznego urlopu zdrowotnego,
    - urlopu górniczego,
    - przysługującego zwolnienia z pełnienia służby mundurowej;
  • zaświadczenie z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego za okres minimum 6 ostatnich miesięcy;
  • decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
  • decyzja o przyznaniu świadczenia emerytalno-rentowego podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia –ten dokument akceptujemy przez okres, na jaki zostało przyznane świadczenie;
  • aktualna decyzja o waloryzacji świadczenia emerytalno-rentowego, podpisana przez osobę upoważnioną do jej wystawienia;
  • zaświadczenie/decyzja z MOPS/GOPS lub innej upoważnionej instytucji o wysokości wypłacanego świadczenia opiekuńczego;
  • PIT-11A, PIT-40 A , PITy-36 ,PIT-37 - za ubiegły rok - ten rodzaj potwierdzenia akceptujemy do 31 marca roku bieżącego. Do PITu-36, PITu-37 wymagamy potwierdzenia złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).

Jeśli dostajesz rentę z towarzystwa ubezpieczeniowego, przygotuj 2 poniższe dokumenty:

  • zaświadczenie z towarzystwa ubezpieczeniowego lub funduszu gwarancyjnego lub pismo z sądu o wysokości przyznanej przez towarzystwo ubezpieczeniowe renty oraz
  • 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzający jej otrzymanie.

Jeśli otrzymujesz rentę z zakładu pracy, przygotuj 2 poniższe dokumenty:

  • zaświadczenie lub pismo lub umowa lub aneks do umowy z zakładu pracy o wysokości przyznanej przez zakład pracy renty oraz
  • 6 ostatnich wyciągów lub innych dokumentów potwierdzających wypłatę renty.

Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z działalności gospodarczej nie może być krótszy niż 24 miesiące.

Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:

  • zaświadczenia o niezaleganiu  z opłacaniem podatku - z Urzędu Skarbowego oraz
  • zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek– z ZUS.

Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej w zależności od formy prowadzonej działalności (z min. 24 ostatnich miesięcy):

Rozliczenia podatkowe według zasad ogólnych

  • zestawienie sporządzone na podstawie Książki Przychodów i Rozchodów (KPIR) lub wydruk KPiR z obrotami miesięcznymi, narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
  • zestawienia obrotów miesięcznych, wyliczenie zaliczki podatku dochodowego lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów i rozchodów wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/ księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
  • zaświadczenia z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych dochodów;
  • PIT-36, PIT-36L – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).

Ryczałt ewidencjonowany

  • Ewidencje Przychodów/podsumowanie Ewidencji Przychodów lub inne wydruki z systemów księgowych zawierające komplet informacji dotyczący miesięcznych przychodów narastająco od początku roku, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
  • deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
  • rejestr/ewidencja sprzedaży VAT, również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy;
  • zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o wysokości osiąganych przychodów;
  • PIT-28 – z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji).

Karta podatkowa

  • decyzje z US o przyznaniu stawki karty podatkowej, z określeniem wysokości należnego podatku;
  • deklaracje VAT w formie JPK_V7M, JPK_V7K wraz z Urzędowym Potwierdzeniem Odbioru;
  • rejestry/ewidencje sprzedaży VAT również w formie podsumowania, wystawione i podpisane przez biuro rachunkowe/księgowość lub z oświadczeniem klienta o samodzielnym rozliczaniu dokumentacji podatkowej firmy.

Pełna księgowość

  • Rachunek Zysków i Strat - dla pełnej księgowości prowadzonej zgodnie z ustawą o rachunkowości, wystawione i podpisane  przez biuro rachunkowe/księgowość.

Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia działalności gospodarczej:

Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:

  • przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
  • zaświadczenie lub decyzja wystawione przez ZUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu;

Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.

Pamiętaj, że wymagany okres prowadzenia i dokumentowania dochodu z gospodarstwa rolnego nie może być krótszy niż 24 miesiące.

Oprócz dokumentów, które potwierdzą Twój dochód, możemy od Ciebie wymagać:

  • zaświadczenia o niezaleganiu z opłacaniem podatku rolnego z Urzędu Gminy/Urzędu Miasta oraz
  • zaświadczenia o niezaleganiu w opłacaniu składek na ubezpieczenie - z KRUS.

Wymagamy jednego rodzaju dokumentu z wymienionych poniżej:

  • nakazy płatnicze lub decyzje lub zaświadczenie o wielkości gospodarstwa rolnego z UG/UM/innej instytucji państwowej (z gruntów własnych i/lub dzierżawionych);
  • deklaracje JPK_VAT-7M, JPK_VAT -7K z potwierdzeniem złożenia deklaracji (UPO lub pieczęć na deklaracji). lub rejestr/ewidencja sprzedaży VAT również w formie podsumowania (dokumenty dotyczą również rolników bez rachunkowości rolnej);
  • decyzje z US w sprawie podatku zryczałtowanego od działów specjalnych produkcji rolnej;
  • zaświadczenie z Urzędu Gminy/Miasta o dochodach z gospodarki rolnej (w tym z gospodarstwa użytkowanego na podstawie umowy dzierżawy);
  • decyzje/ zaświadczenia Biura Powiatowego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa lub Agencji Rynku Rolnego dotycząca przyznania i wysokości dopłat bezpośrednich/płatności dodatkowych;
  • decyzje/ zaświadczenia dot. ekwiwalentu za zalesienie/ premii pielęgnacyjnej/ wsparcia na zalesienie;
  • wyciągi lub inne dokumenty bankowe potwierdzające wypłatę całej kwoty lub zaliczki kwoty dopłaty bezpośredniej;
  • umowa kontraktacji lub inny dokument potwierdzający współpracę, np. zaświadczenie z okręgowej spółdzielni, pod warunkiem, że na ww. dokumentach jest podana wysokość dochodu;
  • faktury (również w formie zestawienia)/ dowody wpłat dotyczące płatności /wpływy na rachunek bankowy z tytułu sprzedaży produktów rolnych lub usług agroturystycznych.

Zasiłki/świadczenia w trakcie prowadzenia gospodarstwa rolnego:

Jeśli jesteś na urlopie macierzyńskim lub rodzicielskim, zasiłku chorobowym, świadczeniu rehabilitacyjnym - akceptujemy:

  • przekaz pocztowy lub wyciąg bankowy lub inny dokument bankowy potwierdzający wpływ na konto zasiłku lub świadczenia z tego tytułu lub
  • zaświadczenie lub decyzja wystawione przez KRUS o wysokości przyznanego zasiłku/świadczenia z tego tytułu.

Jeśli na zasiłku/świadczeniu przebywasz krócej niż 24 miesiące podczas składania wniosku o kredyt/limit, to dokumentację zasiłku/świadczenia połącz z dokumentami, które potwierdzą Twoje zatrudnienie aby wykazać dochody w okresie 24 miesięcy.

3
Jakich dokumentów, które potwierdzą Twoją tożsamość możemy wymagać od Ciebie?

Obywatelstwo polskie:

  • dowód osobisty lub mDowód (akceptowany tylko dla wniosków składanych stacjonarnie)

 Brak obywatelstwa polskiego:

  • Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej - karta pobytu
  • Obcokrajowcy spoza Unii Europejskiej, będący członkami rodzin obywateli UE - karta pobytu lub karta pobytowa
  • Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce:
  • - zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu  obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz paszport lub
    - zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu  obywatela UE lub potwierdzenie pobytu stałego obywatela UE oraz karta ID
  • Obywatele Unii Europejskiej rezydujący w Polsce (kiedy wnioskujesz online) - paszport lub karta ID. Dodatkowo Bank może wymagać zaświadczenie o zarejestrowaniu pobytu obywatela UE.
4
Jakich dokumentów możemy wymagać od Ciebie, jeśli masz rozdzielność majątkową?

Możemy wymagać przedstawienia dokumentów, które potwierdzą rozdzielność majątkową w Twoim małżeństwie. Takim dokumentem może być akt notarialny lub prawomocne orzeczenie sądu (w tym orzeczenie separacji).

Skorzystaj z dodatkowych usług

Pakiet usług bankowych
Co dostajesz w pakiecie usług bankowych? | Pobierz plik .pdf
  • SMS z przypomnieniem o nadchodzącej racie (już nigdy nie zapomnisz)
  • SMS z potwierdzeniem wpłaty (masz pewność, że wpłata do banku dotarła)
  • papierowe blankiety wpłat (zadzwoń do nas, jeśli ich potrzebujesz)
  • zaświadczenie lub opinia o spłacie kredytu (w ramach pakietu przygotujemy ten dokument bez dodatkowych opłat)
  • raport BIK (raz na rok możesz dostać raport ze swoją punktową oceną historii kredytowej, wybierz się w tej sprawie do oddziału) (zobacz, jak wygląda przykładowy raport).
  • zmiana terminu płatności raty (dopasuj go do swoich potrzeb)
  • zawieszenie spłaty raty (możesz to zrobić nawet 4 razy w ciągu trwania umowy kredytowej)

Zapoznaj się z najczęściej zadawanymi pytaniami

E-raty to popularna i powszechnie dostępna forma finansowania zakupów w internecie. Oferowane w ponad 4000 e-sklepów reprezentujących różne branże towarowe i usługowe.

Minimum formalności, szybka decyzja o przyznaniu kredytu, atrakcyjne warunki finansowe, brak wkładu własnego oraz możliwość rozłożenia spłaty na dogodne raty, a także zawarcia umowy bez wychodzenia z domu – oto najbardziej cenione atuty tej formy płatności.

Karencja oznacza okres między uzyskaniem kredytu a terminem, o jaki bank przesuwa w czasie spłatę pierwszej raty.

W zależności od oferty dostępnej w sklepie, kredytobiorca może rozpocząć spłatę kredytu na zakup towarów i usług nawet po kilku miesiącach od zawarcia umowy kredytowej.

Kredyt na zakup towarów i usług 3x0 to tak zwana bezkosztowa propozycja finansowa. Dla kredytobiorcy oznacza ona: 0 zł prowizji, 0 zł odsetek oraz 0 zł wpłaty własnej.

O dostępność tego kredytu warto pytać sprzedawców w sklepach współpracujących z Santander Consumer Bankiem.

Propozycja finansowa 10x0%, 20x0% itd. dla kredytobiorcy oznacza kredyt na zakup towarów i usług bez kosztu odsetek, którego spłata jest rozłożona na 10, 20 itd. miesięcy. Kredyt może zawierać inne opłaty (np. prowizję za udzielenie kredytu).

O dostępność i warunki tego kredytu warto pytać sprzedawców w sklepach współpracujących z Santander Consumer Bankiem.

Zakupy na raty z Santander Consumer Bankiem możesz zrobić zarówno w sklepach tradycyjnych, jak i w e-sklepach czy na aukcjach internetowych.

Po prostu szukaj sklepów oznaczonych logo Santander Consumer Banku – na terenie całego kraju, a także w internecie.

Zakupy na e-raty możesz zrobić zarówno w e-sklepach, jak i na aukcjach internetowych.

Szukaj w internecie znaku „e-raty” lub logotypu banku.

Informacje dodatkowe

Przykład reprezentatywny

Dla kredytu na zakup towarów i usług, oferowanego przez Santander Consumer Bank S.A. z siedzibą we Wrocławiu, wyliczenia na podstawie przykładu reprezentatywnego na dzień 29.07.2024 r. są następujące: cena towaru 3 500 zł, stała stopa oprocentowania kredytu: 11,46%, całkowity koszt kredytu: 210,07 zł obejmuje: prowizję: 0 zł, odsetki: 210,07 zł, Rzeczywista Roczna Stopa Oprocentowania (RRSO) 11,46%, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów): 3 500 zł; czas obowiązywania umowy: 12 miesięcy, całkowita kwota do zapłaty: 3710,07 zł, wysokość 11 miesięcznych równych rat: 309,17 zł, wysokość ostatniej 12. raty korygującej: 309,20 zł.

Niniejsza propozycja nie jest ofertą w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Decyzja o warunkach i przyznaniu kredytu z uwzględnieniem oceny aktualnej sytuacji Klienta, zostanie podjęta przez Santander Consumer Bank S.A.