Infolinia: 195 00**

Aplikacja Mobilna

asystent Twoich produktów i doradca przy finansowaniu Twoich potrzeb w mobilnym wydaniu

Z Aplikacją mobilną zyskujesz

 
Podgląd swoich produktów zawsze, gdy tego potrzebujesz, z każdego miejsca, gdzie jesteś
 
Bezpieczne logowanie kodem PIN, odciskiem palca, a nawet skanem twarzy (funkcja Face ID dostępna dla użytkowników iPhone’a)
 
Możliwość szybkiej spłaty karty kredytowej i rat kredytu za pomocą serwisu Przelewy24
 
Dostęp do Twoich dokumentów, w tym umów zawartych zdalnie potwierdzonych przelewem jednozłotowym
 
Informacje o aktualnej ofercie Santander Consumer Banku

 

Pobieranie aplikacji

Pobierz aplikację i zyskaj praktyczne i intuicyjne narzędzie do zarządzania swoimi produktami. Z aplikacją będziesz mieć stały i mobilny dostęp do bieżących informacji o posiadanych produktach,
a także sprawdzisz aktualne propozycje banku.

Jaki masz system operacyjny?
Ściągnij aplikację na telefon z systemem:

Android (od wersji 5.0)
iOS (od wersji 10.2)

Aplikacja mobilna dedykowana jest Klientom, którzy mają lub mieli umowę zawartą
w Santander Consumer Banku.

Aktywacja aplikacji

Masz już naszą aplikację? Czas ją aktywować!

Otwórz aplikację na telefonie, a następnie uzupełnij swoje dane. Nadaj PIN do aplikacji, którym będziesz logować się i potwierdzać dyspozycje w aplikacji.
Zobacz, jak w kilku krokach aktywować Aplikację mobilną.
Pamiętaj, że aplikację aktywują osoby, które mają lub miały zawartą umowę karty kredytowej, kredytu gotówkowego, ratalnego lub lokaty oraz podpisały Umowę o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną. Klienci posiadający kartę kredytową bez Umowy o Świadczenie Usług Drogą Elektroniczną mogą zarejestrować aplikację, jednak będą mieć ograniczone funkcje w aplikacji.

 

Logowanie

  

Błyskawiczny dostęp do aplikacji za jednym dotknięciem, dzięki logowaniu przez odcisk palca. Wystarczy przyłożyć palec do czytnika i już – aplikacja jest aktywna. Logowanie odciskiem palca możesz ustanowić zaraz po zarejestrowaniu aplikacji.

 

Jeśli posiadasz iPhone’a z funkcją Face ID, możesz logować się do aplikacji skanem twarzy.

 

Zawsze możesz logować się tradycyjnie kodem PIN. Za pomocą PINu będziesz również potwierdzać dyspozycje składane w aplikacji, np. zmianę limitów na karcie kredytowej czy PINu do posiadanej karty kredytowej.

 

Produkty w aplikacji

Szybka spłata

Dzięki usłudze Szybkie płatności możesz zapomnieć o przepisywaniu numerów rachunków do spłat kredytu czy karty kredytowej. Podpowiemy również wysokość nadchodzącej spłaty minimalnej czy raty kredytu. Wystarczy przycisnąć Spłać kartę lub Spłać ratę,  wybrać kwotę, a aplikacja przeniesie Cię do serwisu Przelewy24, gdzie dokończysz płatność. A wszystko to szybko i bezpiecznie.

 

Pytania i odpowiedzi

Co oznacza grupowanie produktów?

Grupowanie jest to sposób pokazywania kredytów i lokat na pulpicie. Dostępne są dwie opcje widoku produktów na pulpicie:

  • rozgrupowany – wówczas każdy kredyt lub lokata jest osobną kartą produktu na pulpicie. Przyciśnij „Zobacz kredyty” lub „Zobacz lokaty”, aby przejść do widoku z listą produktów.
  • lub zgrupowany – dla więcej niż 2 produktów tego samego rodzaju (kredytów gotówkowych, ratalnych, lokat opłaconych i nieopłaconych) możemy pokazać kartę zbiorczą, na której zobaczysz podsumowanie:
    • dla kredytów danego rodzaju – liczbę kredytów, zsumowaną kwotę rat na następne 30 dni i termin najbliższej raty.
    • dla lokat – sumę oszczędności, prognozowany zysk netto, termin zapadalności najbliższej lokaty


Opisane powyżej opcje widoku dotyczą tylko pulpitu. W zakładce „Produkty” zawsze jest przewijana lista (każda karta kredytowa, kredyt i lokata jest osobną kartą produktu).

Czy przez aplikację mogę zmienić swoje dane?

W aplikacji możesz zobaczyć dane podane do banku, tj. imię i nazwisko, serię i nr dowodu lub karty pobytu, adres zameldowania i korespondencyjny oraz adres e-mail, nr telefonu. Nie ma możliwości zmiany danych przez aplikację. W Bankowości Internetowej oraz na infolinii pod numerem 195 00** możliwa jest zmiana: adresu korespondencyjnego, adresu e-mail i numeru telefonu.

Jeśli chcesz zmienić inne dane, zapraszamy do najbliższego oddziału Santander Consumer Banku – wyszukaj oddział.

Jak aktywować aplikację?

Aplikację mogą aktywować Klienci Santander Consumer Banku, którzy zawarli umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej oraz posiadają lub posiadali produkty kredytowe lub oszczędnościowe
Podczas aktywacji aplikacji należy uzupełnić aktualne dane, takie jak: numer telefonu, numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego oraz adres e-mail, jeśli nie podałeś go wcześniej podczas uzupełnienia wniosku/zawierania umowy.
Jeśli chcesz zaktualizować zaufany numer telefonu i posiadasz poprzednio podany numer, możesz to zrobić na infolinii, w serwisie Bankowości Internetowej oraz w oddziale Santander Consumer Banku. Aktualizacja zaufanego numeru telefonu (jeśli nie posiadasz już poprzedniego numeru) oraz serii i numeru dowodu osobistego może nastąpić wyłącznie w oddziale naszego banku.

Jak zmienię PIN do aplikacji mobilnej?

Zmiana PINu do aplikacji możliwa jest po przejściu w zakładkę „Ustawienia” w sekcję Bezpieczeństwo. Nowy PIN powinien składać się z 4-8 znaków, należy unikać ciągu cyfr, np. 1111 lub 1234. Im więcej znaków, tym hasło jest bezpieczniejsze. Pamiętaj, aby nikomu nie udostępniać hasła do aplikacji.

Jestem Klientem Santander Bank Polska (dawniej BZWBK). Czy przez aplikację Santander Consumer Banku będę mieć dostęp do produktów posiadanych w Santander Bank Polska (dawnym BZWBK)?

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska to dwa odrębne banki, działające w ramach grupy Santander. Obie instytucje mają niezależne aplikacje mobilne dla swoich Klientów, co oznacza, że w aplikacji Santander Consumer Banku znajdują się tylko produkty z umów zawartych z Santander Consumer Bankiem i nie ma w niej możliwości podglądu produktów Santander Bank Polska, dawnego BZWBK.
Zwróć uwagę przy pobieraniu aplikacji na ikonę odpowiedniej aplikacji.

– jest to ikona aplikacji Santander Consumer Banku

– jest to ikona aplikacji Santander Bank Polska (dawnego BZWBK)

 

Kto może ściągnąć i aktywować aplikację?

Aplikację mobilną mogą pobrać osoby korzystające ze smartfonów z systemem operacyjnym:

Aplikację mogą aktywować Klienci Santander Consumer Banku, którzy zawarli umowę o:

1.    kredyt gotówkowy,
2.    kredyt ratalny,
3.    kartę kredytową,
4.    lokatę

oraz posiadają Umowę o  Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Klienci z aktywną kartą kredytową bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej również mogą aktywować aplikację, jednak będą mieli ograniczone funkcjonalności w aplikacji mobilnej.

Pozostali użytkownicy mogą pobrać aplikację na swój telefon i mieć w ten sposób możliwość zapoznania się z aktualnymi propozycjami banku. Klienci zainteresowani ofertą po wyborze produktu mogą wypełnić formularz kontaktowy, a pracownik banku oddzwoni ze szczegółami propozycji.

Dodatkowo, bez aktywacji i  logowania dostępna jest mapa oddziałów banku, uwzględniająca ich dokładne adresy i godziny otwarcia, w tym godziny pracy kasy.

Nie mogę aktywować aplikacji. Co należy zrobić?

Aplikacja Santander Consumer Banku dedykowana jest Klientom, którzy posiadają w Santander Consumer Banku Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej oraz korzystają lub korzystali z:

1.    kredytu gotówkowego,
2.    kredytu ratalnego,
3.    karty kredytowej (Klienci z aktywną kartą kredytową bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej mogą aktywować aplikację, jednak będą mieli ograniczone funkcjonalności w aplikacji mobilnej
4.    lokaty.

Powyższe oznacza, że aplikacji nie aktywują osoby, które nie korzystały z wymienionych usług Santander Consumer Banku lub nie mają zawartej Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej (z wyjątkiem Klientów posiadających kartą kredytową).

W przypadku problemów z rejestracją, sprawdź wprowadzone dane. Pamiętaj, że należy uzupełnić dane, które zostały podane podczas sporządzania wniosku/zawierania umowy. Jeśli mimo uzupełnienia poprawnych danych nadal nie możesz aktywować aplikacji, prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udanie się do oddziału Santander Consumer Banku.

Jeśli chcesz zaktualizować zaufany numer telefonu i posiadasz podany poprzednio numer, możesz to zrobić na infolinii, w serwisie Bankowości Internetowej oraz w oddziale Santander Consumer Banku. Aktualizacja zaufanego numeru telefonu (jeśli nie posiadasz już poprzedniego numeru), serii i numeru dowodu osobistego może nastąpić wyłącznie w oddziale Santander Consumer Banku.

 

Nie pamiętam PINu do aplikacji mobilnej. W jaki sposób mogę zalogować się do aplikacji?

Dostęp do aplikacji będzie możliwy po ustanowieniu nowego kodu PIN. Aby ustanowić nowe hasło, należy na ekranie logowania wybrać „Nie pamiętam kodu PIN”, a następnie przejść proces aktywacji aplikacji.

Po zalogowaniu do aplikacji nie widzę produktów, które posiadam w Santander Consumer Banku.

Aby w aplikacji mobilnej mieć podgląd produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, należy podpisać Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej (dalej umowa BE). Podgląd umów w aplikacji będzie możliwy w ciągu 3 dni od zawarcia umowy. Jeśli masz kredyt/lokatę/kartę kredytową oraz umowę BE i minęło więcej jak 3 dni od zawarcia umowy, a nadal nie widzisz produktów w aplikacji, prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500**

Chcę zmienić limity karty kredytowej. W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby zmienić limity karty kredytowej, przejdź do szczegółów karty (przyciśnij kartę produktu lub przyciśnij „Dalej”). W kolejnym kroku, wybierz „Więcej” i „Zmień limity”.
Możesz zmienić liczbę transakcji, czyli to, ile transakcji będziesz mógł zrobić dziennie oraz kwotę transakcji, czyli to, na jaką sumę będziesz mógł  dokonać transakcji w ciągu jednego dnia.
Dla przejrzystości, w ramach transakcji bezgotówkowych, wydzieliliśmy osobno transakcje internetowe oraz zbliżeniowe.
Jeśli chcesz zablokować możliwość dokonywania wybranych transakcji, ustaw wartość 0 zł.
Zmiana limitów dostępna jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Czy mogę aktywować kartę kredytową za pomocą aplikacji?

Tak, aktywacja karty kredytowej jest możliwa w aplikacji mobilnej. Przejdź do karty, którą chcesz aktywować i wybierz „Aktywuj”. Potwierdź aktywację karty PINem do aplikacji mobilnej i już! Twoja karta kredytowa jest już aktywna.
Aktywacja dostępna jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Czy w aplikacji jest możliwość podglądu warunków finansowych karty oraz umowy?

Klienci, którzy zawarli umowę na odległość i potwierdzili tożsamość przelewem jednozłotowym, mogą wyświetlić dokumenty wraz z umową kredytową. Aby to zrobić, wybierz wizerunek danej karty lub przycisk „Dalej”. Następnie wybierz „Więcej” oraz „Dokumenty”.
Pod przyciskiem „Więcej” znajdziesz też „Szczegóły karty”, gdzie są sekcje ze szczegółowymi informacjami dot. Twojej karty, w tym warunki finansowe.

Jak mogę pobrać zestawienie karty kredytowej?

Zaloguj się do aplikacji Santander Consumer Banku i przejdź do szczegółów wybranej karty kredytowej (wybierz  kartę produktu lub przycisk „Dalej”). Wybierz sekcję „Zestawienia”, skąd możesz je wyświetlić i pobrać. Do zestawień możesz przejść również po wybraniu „Więcej” a następnie  „Zestawienia”.

Mam kartę kredytową Santander Bank Polska (dawniej BZW BK). Czy przez aplikację Santander Consumer Banku będę mieć dostęp do informacji o tej karcie?

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska to dwa odrębne banki działające w ramach grupy Santander. Obie instytucje mają niezależne aplikacje mobilne dla swoich Klientów, co oznacza, że w aplikacji Santander Consumer Banku znajdują się tylko produkty z umów zawartych z Santander Consumer Bankiem i nie ma w niej możliwości podglądu produktów Santander Bank Polska, dawnego BZWBK.

Nie mogę dokonywać transakcji internetowych/zbliżeniowych. Jak mogę to zmienić?

W przypadku braku możliwości dokonywania transakcji kartą, należy sprawdzić ustawione limity dla danej karty. Jeśli limit wartościowy dla danego rodzaju transakcji wynosi 0 zł, lub gdy ilość transakcji ustawiona jest na 0, wówczas nie ma możliwości dokonywania danej transakcji kartą. Zmiana limitu powinna rozwiązać problem. W przypadku dalszych wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udanie się do oddziału Santander Consumer Banku. 

Po zalogowaniu do aplikacji widzę tylko kartę kredytową, a spłacam też inne produkty.

Jeśli posiadasz w Santander Consumer Banku kartę kredytową, ale nie zawierałeś Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, w aplikacji mobilnej będziesz mieć podgląd danych karty, możliwość pobrania zestawienia oraz spłaty karty.
Aby uzyskać możliwość korzystania z innych funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów oraz mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Zastrzeżenie karty kredytowej – kiedy i jak należy to zrobić?

Jeśli utraciłeś swoją kartę i chcesz ją zastrzec, wybierz kartę do zastrzeżenia i wejdź w jej szczegóły (wybierz kartę produktu lub przycisk „Dalej”). Pod wizerunkiem karty wybierz „Zastrzeż”, a następnie wybierz powód zastrzeżenia. Po potwierdzeniu zastrzeżenia, środki na karcie są już zabezpieczone przed nieuprawnionym użyciem.
Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną. Oznacza to,, że aby ponownie korzystać z karty, niezbędne będzie wydanie  nowej karty i jej aktywacja. Skontaktuj się w tej sprawie z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udaj się do oddziału Santander Consumer Banku.
Zastrzeganie karty dostępne jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Czy mogę w aplikacji sprawdzić harmonogram spłat?

Tak, w aplikacji możesz wyświetlić harmonogram Twojego kredytu. W tym celu zaloguj się do aplikacji i przejdź do karty danego kredytu. Następnie wybierz „Harmonogram”. Do harmonogramu można również przejść z poziomu szczegółów kredytu po przeciągnięciu w górę zakładki Harmonogram.  
Po wyborze danej raty wyświetlą się szczegóły, takie jak: kwota raty, jej składowe (kapitał oraz odsetki zawarte w racie), data spłaty, ew. opłaty dodatkowe.

Czy w aplikacji jest możliwość podglądu warunków finansowych kredytu oraz umowy kredytowej?

Klienci, którzy zawarli umowę kredytu na odległość i potwierdzili tożsamość przelewem jednozłotowym, mogą wyświetlić dokumenty wraz z umową kredytową. Aby to zrobić, przejdź do karty danego kredytu i naciśnij ją lub przycisk „Dalej”. Następnie wybierz „Więcej” i przyciśnij „Dokumenty”.
Pod przyciskiem „Więcej” znajdziesz też „Szczegóły kredytu”, gdzie są sekcje ze szczegółowymi informacjami dot. Twojego kredytu, w tym warunki finansowe.

Jak mogę spłacić ratę kredytu gotówkowego/ratalnego?

Przejdź do karty danego kredytu i przyciśnij „Spłać ratę”. Aplikacja domyślnie podpowiada kwotę raty do spłaty, ale możesz uzupełnić dowolną kwotę spłaty. Po akceptacji regulaminu usługi Szybkie Płatności (aplikacja prosi o akceptację regulaminu podczas pierwszej płatności lub po jego zmianie) zostaniesz przekierowany do serwisu Przelewy24, gdzie dokończysz płatność raty.

Czy przez aplikację mogę dokonać wpłaty kwoty lokaty podanej we wniosku?

W aktualnym wydaniu aplikacji możesz sprawdzić i skopiować dane do opłacenia lokaty. Wybierz kartę lokaty do opłacenia i przyciśnij „Jak opłacić”.

Złożyłem wniosek o lokatę przez Internet. czy zobaczę ją w aplikacji ?

Jeśli złożysz wniosek o lokatę w Santander Consumer Banku, po dokonaniu aktywacji i zalogowaniu do Aplikacji zobaczysz kartę produktu z jej aktualnym statusem:

  • do opłacenia, jeśli złożyłeś wniosek, ale nie wpłaciłeś jeszcze kwoty lokaty,
  • lub opłaconą (aktywną), jeśli wpłaciłeś kwotę i umowa została zawarta
Masz inne pytania?
Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy chętnie udzielą dodatkowych informacji.
 Zadzwoń na infolinię 195 00**
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji