Sprawdź w jaki sposób możesz skorzystać z akcji Biustowniczki

Zaplanuj badanie USG piersi w swoim mieście – sprawdź listę miast i terminy

Podejmij wyzwanie i badaj się co miesiąc – zobacz jak to robić w prostym przewodniku

Im więcej wiesz, tym lepiej jesteś w stanie o siebie zadbać. Poznaj prawdy i mity o nowotworze piersi.

Odwiedzaj tę stronę regularnie, żeby korzystać z materiałów edukacyjnych dla siebie.

Zaglądaj na tę stronę, żeby być na bieżąco z aktualnościami kampanii Biustowniczki

Projekt Biustowniczki to bezpłatna profilaktyka zdrowia piersi dla młodych kobiet.

To właśnie dla nich finansujemy badania przesiewowe pod kątem zdrowia piersi. Bez skierowań, bez ubezpieczenia, bez żadnych kosztów. W ciągu 15 minut każda z pań, która zdecyduje się wziąć udział w akcji, może o siebie zadbać i upewnić się, że nie ma powodów do niepokoju o swoje zdrowie.

Zapraszamy wszystkie zdecydowane i jeszcze niezdecydowane kobiety, żeby dołączyły do akcji Biustowniczki, ponieważ zmiany odpowiednio wcześniej wykryte są zdecydowanie łatwiejsze do wyleczenia. I choć u młodych pań poważne problemy zdrowotne występują rzadziej, to trzeba pamiętać, że choroby piersi nie wybierają tylko pań w starszym wieku, więc nie można zaniedbywać wczesnej profilaktyki i monitorowania zdrowia, bez względu na rok urodzenia.

  • Rak piersi to najczęściej występujący nowotwór złośliwy wśród kobiet.
  • Rak piersi dotyczy 11% przypadków wszystkich zmian nowotworowych u kobiet w wieku 20 – 40 lat, wg szacunków Międzynarodowej Organizacji Zdrowia.
  • Rak piersi jest rozpoznawany co roku u blisko 2 mln kobiet na całym świecie.
  • Rak piersi – taką diagnozę dostaje 50 Polek każdego dnia, a 5 z nich to kobiety między 20 a 35 rokiem życia.
  • Rak piersi rozpoznaje 9 na 10 kobiet podczas samodzielnego badania.

Projekt Biustowniczki to kampania, której celem jest edukacja młodych kobiet jak ważna jest troska o swoje zdrowie, bez względu na wiek. W ramach projektu finansujemy badania przesiewowe, które mogą potwierdzić, że przebadana kobieta jest zdrowa lub wychwycić i zareagować w przypadku wykrycia jakiejkolwiek zmiany.

Projekt Biustowniczki to akcja, która jest organizowana dla kobiet w wieku 18 – 35 lat. Kobiety w tym wieku nie są objęte żadnymi systemowymi programami przesiewowymi czy profilaktycznymi. 

Projekt Biustowniczki to akcja, której organizatorem jest zespół, jaki od 10 lat realizuje kampanię Mosznowładcy, czyli badań przesiewowych dla mężczyzn pod kątem zdrowia jąder i prostaty. 

Projekt Biustowniczki  to akcja, która pozwala na to, żeby tysiące kobiet rocznie mogły skorzystać z bezpłatnych badań przesiewowych w miastach Polski. Bez skierowań, bez ubezpieczenia, bez kosztów, ale ze wsparciem lekarek, które z troską i zaangażowaniem pomogą zadbać o profilaktykę zdrowia piersi.

Projekt Biustowniczki pomaga kobietom, ale również mężczyznom, żeby ich dziewczyny, żony i partnerki żyły długo, szczęśliwie i zdrowo.

„Nowotwór stał się plagą naszej rzeczywistości. Jest obecny, nikogo nie szanuje i z nikim się nie liczy. Dotyka coraz więcej osób, bez względu na wiek, kulturę, status społeczny czy poglądy. Jest naszym wspólnym problemem, z którym razem z pracowniczkami i pracownikami Santander Consumer Banku będziemy walczyć. Jesteśmy bankiem odpowiedzialnym – również odpowiedzialnym społecznie. Możemy i chcemy pomóc, dlatego finansujemy ten ogólnopolski, ważny i potrzebny kobietom projekt. Jesteśmy przekonani, że walka z rakiem wymaga codziennych, konsekwentnych i nieprzerwanych działań, a z każdym badaniem zwiększamy szansę kobiet na wyleczenie” – komentuje udział Santander Consumer Banku jego członkini zarządu, Joanna Szczegielniak.