
Zmieniamy aplikację mobilną – ważne informacje
Informacja z dnia 11 czerwca 2025 r.
Wkrótce udostępnimy nową odsłonę aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. To duży krok naprzód – odświeżyliśmy wygląd, poprawiliśmy wygodę korzystania i zadbaliśmy o większą dostępność. Wiemy jednak, że każda zmiana może rodzić pytania, a czasem nawet trudności techniczne. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie najważniejsze informacje, które pomogą spokojnie przejść przez ten proces.
Dlaczego zmieniamy aplikację?
Wprowadzamy nową odsłonę aplikacji mobilnej bo wiemy, jak ważna jest wygoda i komfort korzystania z bankowości w telefonie – i chcemy, żeby nasza aplikacja była jeszcze bardziej przejrzysta, nowoczesna i przyjazna. Nowa wersja ma całkiem odświeżony wygląd i poprawioną użyteczność. Zadbaliśmy o to, by aplikacja była jeszcze bardziej dostępna – niezależnie od tego, w jaki sposób z niej korzystasz. Wprowadziliśmy tryb ciemny (dark mode), lepiej działające powiększanie czcionek i lepszą obsługę przez czytniki kart. Jest prościej, bardziej intuicyjnie i ładniej.
Jak zaktualizować aplikację?
Dotychczasową wersję 1.29.0 zastąpi nowa – oznaczona jako 2.0:
- Jeśli masz włączoną automatyczną aktualizację na swoim urządzeniu, nie musisz nic robić – nowa wersja pojawi się sama.
- Jeśli aktualizujesz aplikację ręcznie, zobaczysz w obecnej wersji przycisk z propozycją aktualizacji. Kliknij, aby przejść do sklepu Google Play lub App Store i pobrać nową wersję.
Czy mogą wystąpić problemy?
Choć dokładnie testujemy aplikację, mogą się zdarzyć chwilowe trudności – np. z logowaniem, widocznością niektórych danych lub funkcji. To naturalne w pierwszych dniach po wdrożeniu dużej zmiany. Dlatego już teraz przygotowaliśmy dla Ciebie listę alternatywnych rozwiązań, z których możesz skorzystać w razie potrzeby.
Co możesz zrobić, jeśli coś nie działa?
Niektóre sprawy możesz załatwić w inny sposób, niezależnie od aplikacji:
- Chcesz sprawdzić dane lub złożyć wniosek? Zadzwoń na naszą infolinię 71 731 95 00 (pon.–pt. 8:00–18:00, koszt zgodny z taryfą operatora) lub przyjdź do oddziału. Możemy pomóc m.in. w sprawdzeniu harmonogramu spłat, numeru umowy, zawarciu nowej umowy kredytu gotówkowego lub lokaty, czy złożeniu dyspozycji wkładem na wypadek śmierci.
- Spłacasz kredyt lub kartę kredytową? Wystarczy zrobić standardowy przelew z konta osobistego na rachunek spłaty, który znajdziesz w swojej umowie. Ratę kredytu spłacisz również w naszych oddziałach bez dodatkowych opłat.
- Potrzebujesz zablokować kartę? Zadzwoń na całodobowy numer 71 358 22 20 (koszt zgodny z taryfą operatora) lub przyjdź do oddziału.
- Obsługa lokat (złożenie, modyfikacja, zerwanie): skontaktuj się z nami pod numerem 71 358 21 60 (pon.–pt. 8:00–18:00, koszt zgodny z taryfą operatora) ) lub przyjdź do oddziału.
- Wpłata lub wypłata środków z rachunku oszczędnościowego: wpłatę wykonasz przelewem z konta powiązanego. Wypłatę możesz zrobić przez bankowość internetową.
Dla umów podpisanych przed 25 czerwca 2025 r., wszystkie te operacje są również dostępne w bankowości internetowej.
Co jeszcze warto wiedzieć?
Nowa odsłona aplikacji to dopiero pierwszy etap zmian. Na ten moment nie zmienia się widok szczegółów karty kredytowej ani panel wiadomości. Nie dodaliśmy jeszcze możliwości złożenia dyspozycji wkładem na wypadek śmierci przez aplikację – ale nadal możesz to zrobić telefonicznie lub przez formularz na naszej stronie.
Dziękujemy za Twoją cierpliwość
Zmiana aplikacji to ważny krok, który robimy dla Twojej wygody. Wiemy, że może się to wiązać z chwilowymi niedogodnościami – przepraszamy za nie i dziękujemy, że jesteś z nami. Pamiętaj – Twoje dane są bezpieczne. To dla nas absolutny priorytet.