Aktualności prasowe

Zawieszenie spłaty kredytu udzielonego na zaspokojenie własnych potrzeb mieszkaniowych
29 lipca 2022
Jeżeli masz kredyt hipoteczny w złotych polskich, który został zaciągnięty w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych, możesz skorzystać z możliwości zawieszenia spłaty tego kredytu. To rozwiązanie, które jest zgodne z Ustawą z dnia 7 lipca 2022 r. o finansowaniu społecznościowym dla przedsięwzięć gospodarczych i pomocy kredytobiorcom.
Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo
15 czerwca 2022
Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.
Awaria aplikacji mobilnej naszego banku – prosimy o cierpliwość i zrozumienie
14 czerwca 2022
Mamy do czynienia z awarią aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. W tej chwili trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych. Robimy wszystko, żeby przywrócić sprawne działanie aplikacji i korzystanie z jej funkcjonalności. Awaria nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo danych klientów naszego banku czy korzystania z naszych produktów i usług.