Aktualności prasowe

Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo
15 czerwca 2022
Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.
Awaria aplikacji mobilnej naszego banku – prosimy o cierpliwość i zrozumienie
14 czerwca 2022
Mamy do czynienia z awarią aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku. W tej chwili trwają intensywne prace, które mają na celu jak najszybsze usunięcie nieprawidłowości technicznych. Robimy wszystko, żeby przywrócić sprawne działanie aplikacji i korzystanie z jej funkcjonalności. Awaria nie wpływa w żaden sposób na bezpieczeństwo danych klientów naszego banku czy korzystania z naszych produktów i usług.
Prolongata spłaty kredytów i pożyczek samochodowych dla obywateli Ukrainy
16 maja 2022
Santander Consumer Bank wprowadza prolongatę spłaty na 3 miesiące rat kredytu lub pożyczki samochodowej dla obywateli Ukrainy. Obywatele Ukrainy mają możliwość zawieszenia spłaty rat kapitałowo-odsetkowych na 3 kolejne miesiące w przypadku kredytów i pożyczek samochodowych. To kolejne udogodnienie, które Santander Consumer Bank wprowadził po to, aby wesprzeć społeczność ukraińską w najgorszych dla nich czasach.
Банк Santander Consumer запроваджує для громадян України 3-місячне продовження терміну погашення кредиту чи автокредиту Громадяни України можуть призупинити погашення основної суми та процентів на 3 місяці поспіль у разі кредитів та автокредитів. Це ще одна зручність, яку запровадив Банк Santander Consumer, щоб підтримати українське суспільство в найгірші для них часи.