Innowacje

START-Up: współpraca z sektorem FinTech w Santander Consumer Banku

Santander Consumer Banku od wielu lat jest liderem rynku consumer finance. Pomaga Klientom finansując ich różnorodne potrzeby, a także wspiera rozwój Partnerów Biznesowych zarówno w segmencie offline (ponad 30 000 punktów handlowych, salonów i komisów samochodowych) jak i online.

KLUCZOWE OBSZARY

W Santander Consumer Banku wierzymy, że dzięki innowacjom możemy zmienić obraz rynku finansów konsumenckich. Dlatego jesteśmy otwarci na różne propozycje rozwiązań, które mogą nam pomóc w realizacji tego celu. Mamy jednak 5 kluczowych obszarów, w których poszukujemy partnerów w obszarze nowych technologii i tzw. rozwiązań fin-tech:

  • PŁATNOŚCI: razem z naszymi partnerami technologicznymi chcemy pomagać naszym aktualnym i potencjalnym klientom w sprawnym, wygodnym i bezpiecznym dokonywaniu płatności – za pomocą rozwiązań finansowych dostarczanych przez Santander Consumer Bank i naszych dotychczasowych oraz nowych partnerów
  • RYNEK FINANSÓW KONSUMENCKICH I KREDYTÓW: nasze wyzwanie to oferowanie alternatywnych źródeł pozyskiwania funduszy dla naszych aktualnych i przyszłych klientów poprzez współpracę z fintechami z obszaru kredytowego, pożyczkowego. Podmioty te pomogą nam również m.in. w korzystaniu z nowych źródeł danych, pozwalających na zapewnienie lepszego dostępu do rozwiązań finansowych dla Polaków
  • E-COMMERCE: chcemy wspierać sklepy i sieci handlowe w dokonywaniu efektywnej transformacji ich biznesu do kanałów cyfrowych, również poprzez wzmacnianie oferty produktowej proponowanej konsumentom przez sklepy internetowe w naszym kraju
  • KLIENT I ANLIZA RYZYKA: razem z naszymi partnerami technologicznymi chcemy znaleźć pomysły i rozwiązania, dzięki którym jeszcze lepiej będziemy mogli przewidywać potrzeby klientów Santander Consumer Banku i naszych partnerów biznesowych
  • DOSTARCZANIE USŁUG FINANSOWYCH W KANAŁACH CYFROWYCH: model kontaktu z instytucja finansową i korzystania z jej produktów w Polsce ewoluuje, dlatego razem z naszymi nowymi partnerami technologicznymi chcemy wzbogacić portfolio, aby jeszcze efektywniej wspierać aktualnych i potencjalnych klientów w zarządzaniu finansami osobistymi, korzystaniu z bankowości opartej na API, specjalistycznym doradztwie głosowym, czy innowacyjnych formach finansowania zakupu samochodu, ubezpieczeń czy innych naszych rozwiązań.

JAK WSPÓŁPRACUJEMY?

Od niemal 15 lat wspieramy polski biznes w dostarczaniu rozwiązań finansowych, dlatego chcemy pomagać również firmom z obszaru FinTech w osiąganiu ich celów biznesowych na zasadzie: wygrana-wygrana.

Nasze know-how, sieć współpracy i potencjał marki, należącej do jednych z największych grup finansowych na świecie, to tylko niektóre z potencjalnych korzyści, jakie niesie partnerska współpraca z Santander Consumer Bankiem

KROK 1: Pomyśl o swoim biznesie i zastanów się, jakie cele możemy wspólnie osiągnąć

KROK 2: Wypełnij specjalny formularz dostępny tu.

KROK 3: Nasi eksperci przeanalizują przesłane zgłoszenie

KROK 4: W przypadku zainteresowania – umówimy się z Tobą na telekonferencję czy spotkanie.

KROK 5: Być może będziesz mieć okazję zaprezentowania się w trakcie Open Day

NASZE PODEJŚCIE

Jesteśmy praktykami biznesu. Nie lubimy długich prezentacji. Interesują nas konkrety, dlatego przygotowując materiał dla Santander Consumer Banku pamiętaj o wszystkich kwestiach, o których piszemy na tej podstronie.

W większości przypadków nie potrzebujemy pełnego biznesplanu. Ważne są dla nas odpowiedzi na poniższe pytania. Znajdziesz je w naszym formularzu kontaktowym. Nie zapomnij także o ich rozwinięciu w załączonej prezentacji:

  • Jaki jest Twój produkt / usługa i czym różni się od rozwiązań dostępnych na rynku?
  • Na jakim etapie rozwoju jest obecnie Twój produkt / usługa?
  • Dlaczego Santander Consumer Bank może być odpowiednim partnerem dla Ciebie?
  • Czego oczekujesz od współpracy z Santander Consumer Bankiem?

CZEKAMY NA ZGŁOSZENIE

Masz swój pomysł na biznes? Widzisz potencjał współpracy z Santander Consumer Bankiem przy swoim projekcie technologicznym?

NAPISZ DO NAS