W nocy z wtorku na środę (27/28 maja 2025 r.) w godzinach 21:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe. W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Nie ma to wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Za niedogodności serdecznie przepraszamy.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Sieć partnerska

Program Partnerski

Program Partnerski funkcjonuje od 2005 roku. Jest to sieć lojalnych Partnerów, z których większość współpracuje z nami od samego początku. 

Wielu z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości Programu Partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.

Atrakcyjna oferta współpracy

Santander Consumer Bank diagnozuje potencjał zewnętrzny i wewnętrzny miejscowości, w których planowane jest otwarcie oddziału partnerskiego. Dzięki temu inwestycje są bezpieczne i korzystne ekonomicznie.

Wynagrodzenie Partnera składa się z kilku elementów:

  • prowizja za sprzedaż,
  • gwarancja 50% pokrycia kosztów prowadzenia oddziału,
  • bonusy finansowe uzależnione od wielkości i jakości sprzedaży oraz oceny Partnera,
  • dodatkowe benefity indywidualne dla Partnerów oraz wspierające całość sieci.

Wsparcie Santander Consumer Banku

Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy Partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony Dyrektorów Regionalnych i Centrali obejmujące m. in:

  • wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych,
  • wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów Banku,
  • marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych Partnera,
  • stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu,
  • tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji Klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych Partnera,
  • dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
  • udział w Grywalizacji dla pracowników Partnera - daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.

Oczekiwania wobec Partnera
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość lokalnego rynku
  • Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
  • Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
  • Niekaralność
  • Posiadanie możliwości zabezpieczenia Umowy o współpracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
  • Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego

Oferta produktowa dostępna w oddziałach partnerskich:
  • kredyty gotówkowe
  • karty kredytowe
  • lokaty
  • rachunek oszczędnościowy.

Kim jesteśmy?

Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, a na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku.

Santander Consumer Bank jako ekspert w sektorze consumer finance, jest specjalistą w swojej dziedzinie. To oznacza, że:

  • Ma wiedzę i doświadczenie w sektorze consumer finance zbierane od ponad 20 lat na rynku w Polsce, wspierane przez ponad 160-letnie, najlepsze praktyki Grupy Santander. Zna rynek i jego otoczenie.
  • W swojej ofercie ma bogate, a jednocześnie proste i intuicyjne w mechanizmach portfolio produktów konsumenckich i cały czas tę propozycję rozwija.
  • Słucha potrzeb i wyprzedza oczekiwania swoich klientów, partnerów i pracowników. Dzięki temu projektuje i tworzy rozwiązania z różnych dziedzin, stawiając na ich prostotę, nowoczesność, komfort i personalizację.
  • Aby właściwie zarządzać potrzebami konsumenckimi, koncentruje się na trwałej współpracy z klientem, a jej sednem są zaufanie, otwarty dialog oraz partnerskie relacje.
  • Inwestuje i rozwija swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze customer experience po to, aby znać i rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, z uwzględnieniem ich percepcji wszystkich obszarów działalności banku.
  • Swoją rolę widzi w faktycznym i obiektywnym doradztwie klientowi, na podstawie nie tylko własnej wiedzy i doświadczenia, ale również ze świadomym uwzględnieniem mechanizmów rynkowych.
ponad 8mln klientów i 20 lat doświadczenia

Dołącz do nas.
Wypełnij formularz kontaktowy

1
Wybierz temat
Chcę nawiązać współpracę

Klient w centrum uwagi

wartości scb: prosty, osobisty i uczciwy
statystyki - 95% klientów jest zdania, że santander consumer bank ma proste procedury, dzięki którym można łatwo i szybko dostać kredyt
nagrody scb, m.in gwiazda jakości obsługi 2024r.