Pobierz nową aplikacje Santander Consumer Banku

i obsługuj swoje produkty przez telefon
 

Infolinia: 195 00**

Edukacja finansowa

Celem zamieszczonego poniżej materiału - w formie pytań i odpowiedzi -  jest przedstawienie podstawowych informacji i pojęć z zakresu bankowości.

1. Produkty

Dlaczego na profilu Santander Consumer Banku na Facebooku nie mogę uzyskać informacji do kiedy muszę spłacić kolejną ratę?
Czy raty 0% są rzeczywiście za darmo?
Jestem obcokrajowcem. Czy pracując na „na etacie” w fabryce mam szansę na kupno nowego laptopa na raty?
Od czego zależy wysokość raty, jaką będę płaciła?
Po jakim czasie mogę się ubiegać o kolejny kredyt?
Wybrałem podpis cyfrowy i informacje od Was dostaję na maila. Czy to oznacza, że wszelkie informacje dostanę pisząc na maila?
Kiedy zrezygnujecie z papierowych poleceń do spłat kredytu?
Dlaczego otrzymuję listowne, telefoniczne lub mailowe propozycje zawarcia umowy kredytowej?
Na mój adres przychodzą oferty skierowane do kogoś innego. Dlaczego?
Wasze propozycje przychodzą do zmarłego członka mojej rodziny. Co z tym zrobić?
Co to jest RRSO? Czy RRSO pokazuje mi cały koszt mojego kredytu?
Jak mogę zastrzec moją kartę kredytową będąc zagranicą? Czy można cofnąć zastrzeżenie karty kredytowej?
Jaka jest różnica miedzy kartą kredytową a debetową?
Czy korzystanie z karty kredytowej jest bezpieczne?
Po co mi karta kredytowa skoro mam debetową?
Jak spłacać raty w karcie Media Markt?
Zapłaciłam waszą kartą kredytową za wycieczkę, która się nie odbyła, a organizator nie oddaje mi pieniędzy. Czy mi pomożecie?
Czy lokata automatycznie odnowi się na kolejny okres?
Czy muszę mieć konto w Santander Consumer Banku żeby założyć lokatę?
W jaki sposób mogę założyć lokatę w SCB?
Czy istnieje możliwość wypłaty części środków z już istniejącej lokaty?
Co oznacza oprocentowanie stałe lokaty?
Co to znaczy „lokata na nowe środki”?
Nie pamiętam wysokości raty swojego kredytu. Gdzie znajdę taką informację?
Nie pamiętam, w który dzień miesiąca mija spłata mojego zobowiązania. Gdzie znajdę taką informację?
Zgubiłem/łam kartę kredytową. Gdzie mogę ją szybko zastrzec?
Co to jest kredyt konsolidacyjny?
Co to jest karencja?
Czy jeśli opóźnię się w spłacie rat kredytu czy bank może wypowiedzieć mi umowę?

2. Zawieranie umowy

Co to znaczy wstępna decyzja kredytowa, kiedy staram się o raty?
Co decyduje o tym czy otrzymam pozytywną decyzję kredytową?
Czy otrzymując wynagrodzenie z umowy zlecenie mogę kupić telewizor na raty?
Co mogę zrobić, żeby sprawdzić, czy ktoś nie wziął kredytu na moje dane albo usunąć mój numer telefonu z Waszej bazy?
Co to znaczy, że mój wniosek kredytowy jest w trakcie weryfikacji / oczekuje na weryfikację?
Czy jeśli dostałem pozytywną decyzję kredytową w sobotę to oznacza, że zamówiona pralka na raty dotrze do mnie w poniedziałek?
Dlaczego otrzymałem propozycję kredytową, a nie udzielono mi kredytu?
Skąd biorą się kwoty kredytu w propozycjach skierowanych akurat do mnie?
W jaki sposób dostanę umowę korzystając z podpisu cyfrowego?

3. Obsługa klienta

Czy wszystkie punkty SCB w Media Markt to oddziały bankowe?
Macie ponad 300 oddziałów, dlaczego nie ma oddziału w mojej miejscowości?
Na jakiej podstawie kierujecie mnie do konkretnego oddziału?
Moja mama zmarła kilka dni temu. Przeszukując korespondencję natrafiłam na listy od Was. Jak mogę sprawdzić jej zobowiązania?
Mam nowy dowód osobisty? Jak dokonać zmiany danych?
Jak bezpiecznie korzystać z bankomatów?
Czy Bank i Biuro Informacji Kredytowej (BIK) może mogą przetwarzać informacje o mnie, jeżeli już spłaciłem zaległe raty?
Co to jest Biuro Informacji Gospodarczej i co należy rozumieć przez pojęcie „informacji gospodarczych” odnośnie konsumentów?
Czy bank może odpytać Biuro Informacji Gospodarczej o moje zobowiązania finansowe?

4. Bankowość Internetowa

Czy jeśli założyłem lokatę w oddziale, to mogę mieć dostęp do Bankowości Internetowej?
Jak uzyskać dostęp do Bankowości Internetowej, jeśli mam już lokatę w SCB?
Jak zalogować się do Bankowości Internetowej?
Co to jest numer ICN?
Czy mogę korzystać z innego loginu niż numer ICN?
Nie pamiętam swojego hasła do Bankowości Internetowej. Co mogę zrobić?
Mam już kartę kredytową, czy mogę założyć lokatę w BI?
Nie mam żadnego produktu w SCB. Czy mogę uzyskać dostęp do Bankowości Internetowej?
Czy mam dostęp do Bankowości Internetowej?
Co widać w Bankowości Internetowej? Co mi daje Bankowość Internetowa?
Dostęp do pełnej Bankowości Internetowej daje dodatkowe możliwości:
Czy w Bankowości Internetowej mogę spłacać swoje zobowiązania?
Potrzebuję harmonogramu spłat swojego kredytu. Czy w Bankowości Internetowej go dostanę?
Nie wiem, ile jeszcze mam środków do wykorzystania na karcie kredytowej. W Bankowości Internetowej będę to widzieć?

5. Windykacja

Na czym polega restrukturyzacja zadłużenia w banku?
Dlaczego bank prowadzi windykację?
Czy bank może korzystać z usług firmy windykacyjnej?
Co zrobić, kiedy otrzymam wezwanie do zapłaty z banku?
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji