W nocy z wtorku na środę (29/30.07) w godz. 22:00-6:00 planujemy wyłączenie w bankowości elektronicznej (aplikacja mobilna i bankowość internetowa).

Od 16.07 będziemy stopniowo udostępniać nową odsłonę aplikacji mobilnej. W tym czasie możesz mieć problemy z logowaniem i dostępem do jej funkcji. Szczegóły znajdziesz tutaj

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      Obsługa umowy 71 731 95 00

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Jak założyć Profil Zaufany i dlaczego warto go mieć?

Profil zaufany to bezpłatne narzędzie umożliwiające elektroniczne podpisywanie dokumentów i załatwianie spraw urzędowych online.
01.07.2025 |Nowoczesna bankowość

Aplikacja mobilna – jak zacząć?

Aplikacja mobilna to wygodne narzędzie do zarządzania finansami osobistymi. Pozwala na szybki dostęp do produktów bankowych, realizację przelewów oraz kontrolę wydatków.
23.09.2024 |Nowoczesna bankowość