Uwaga! Niezbędna aktualizacja aplikacji Android

11 października 2023
Udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej na telefon z systemem Android.
Aktualizacja jest niezbędna, aby nadal logować się i korzystać z naszej aplikacji. 

Jeśli pobierasz aktualizacje aplikacji ręcznie, nową wersję znajdziesz w Sklepie Play. Aby zaktualizować aplikację:

  1. przejdź do Sklepu Play na swoim telefonie | Tutaj
  2. wyszukaj aplikację Santander Consumer Bank,
  3. kliknij „Aktualizuj”.
     


Jeśli nie widzisz przycisku „Aktualizuj”, oznaczać to może, że:

  1. jeszcze nie udostępniliśmy Ci nowej wersji aplikacji – będzie dostępna wkrótce,
  2. lub masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie i nowa wersja aplikacji (1.23.8) zostanie/została pobrana automatycznie.

Pamiętaj, że brak aktualizacji do wersji 1.23.8 spowoduje brak możliwości otwarcia i korzystania z aplikacji.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszą infolinią 19500 (koszt wg taryfy operatora). Infolinia czynna w godz. 8-19 (pon-pt) i 9-15 (sb)

 

Najnowsze na blogu

65 proc. Polaków kupujących online korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych
08 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Jak wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy e-commerce 2023” już ponad 60 proc. Polaków kupujących online korzysta z wirtualnych usług subskrypcyjnych. Na przeciwległym...
Czytaj więcej
Już co trzeci Polak chciałby zrobić zakupy w metaverse
01 grudnia 2023 Blisko Ciebie
Według naszego najnowszego badania już 31 proc. Polaków, którzy kupują w sieci słyszało o możliwości robienia zakupów w wirtualnym świecie tzw. metaverse. To aż o 13 punktów procentowych więcej niż w...
Czytaj więcej
Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej

YouTube