Uwaga! Niezbędna aktualizacja aplikacji Android

11 października 2023
Udostępniamy nową wersję aplikacji mobilnej na telefon z systemem Android.
Aktualizacja jest niezbędna, aby nadal logować się i korzystać z naszej aplikacji. 

Jeśli pobierasz aktualizacje aplikacji ręcznie, nową wersję znajdziesz w Sklepie Play. Aby zaktualizować aplikację:

  1. przejdź do Sklepu Play na swoim telefonie | Tutaj
  2. wyszukaj aplikację Santander Consumer Bank,
  3. kliknij „Aktualizuj”.
     


Jeśli nie widzisz przycisku „Aktualizuj”, oznaczać to może, że:

  1. jeszcze nie udostępniliśmy Ci nowej wersji aplikacji – będzie dostępna wkrótce,
  2. lub masz włączoną automatyczną aktualizację aplikacji w telefonie i nowa wersja aplikacji (1.23.8) zostanie/została pobrana automatycznie.

Pamiętaj, że brak aktualizacji do wersji 1.23.8 spowoduje brak możliwości otwarcia i korzystania z aplikacji.

Jeśli masz pytania, skontaktuj się z naszą infolinią 19500 (koszt wg taryfy operatora). Infolinia czynna w godz. 8-19 (pon-pt) i 9-15 (sb)

 

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube