Zadzwoń po kredyt 71 358 22 15
71 358 22 15
Sieć partnerska
Program Partnerski
Wielu z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości Programu Partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.
Santander Consumer Bank diagnozuje potencjał zewnętrzny i wewnętrzny miejscowości, w których planowane jest otwarcie oddziału partnerskiego. Dzięki temu inwestycje są bezpieczne i korzystne ekonomicznie.
Wynagrodzenie Partnera składa się z kilku elementów:
- prowizja za sprzedaż,
- gwarancja 50% pokrycia kosztów prowadzenia oddziału,
- bonusy finansowe uzależnione od wielkości i jakości sprzedaży oraz oceny Partnera,
- dodatkowe benefity indywidualne dla Partnerów oraz wspierające całość sieci.
Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy Partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony Dyrektorów Regionalnych i Centrali obejmujące m. in:
- wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych,
- wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów Banku,
- marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych Partnera,
- stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu,
- tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji Klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych Partnera,
- dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
- udział w Grywalizacji dla pracowników Partnera - daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.
- Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
- Znajomość lokalnego rynku
- Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
- Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
- Niekaralność
- Posiadanie możliwości zabezpieczenia Umowy o współpracy
Mile widziane:
- Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
- Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego
- kredyty gotówkowe
- karty kredytowe
- lokaty
- rachunek oszczędnościowy.
Kim jesteśmy?
Santander Consumer Bank jako ekspert w sektorze consumer finance, jest specjalistą w swojej dziedzinie. To oznacza, że:
- Ma wiedzę i doświadczenie w sektorze consumer finance zbierane od ponad 20 lat na rynku w Polsce, wspierane przez ponad 160-letnie, najlepsze praktyki Grupy Santander. Zna rynek i jego otoczenie.
- W swojej ofercie ma bogate, a jednocześnie proste i intuicyjne w mechanizmach portfolio produktów konsumenckich i cały czas tę propozycję rozwija.
- Słucha potrzeb i wyprzedza oczekiwania swoich klientów, partnerów i pracowników. Dzięki temu projektuje i tworzy rozwiązania z różnych dziedzin, stawiając na ich prostotę, nowoczesność, komfort i personalizację.
- Aby właściwie zarządzać potrzebami konsumenckimi, koncentruje się na trwałej współpracy z klientem, a jej sednem są zaufanie, otwarty dialog oraz partnerskie relacje.
- Inwestuje i rozwija swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze customer experience po to, aby znać i rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, z uwzględnieniem ich percepcji wszystkich obszarów działalności banku.
- Swoją rolę widzi w faktycznym i obiektywnym doradztwie klientowi, na podstawie nie tylko własnej wiedzy i doświadczenia, ale również ze świadomym uwzględnieniem mechanizmów rynkowych.
Dołącz do nas
W swojej wiadomości krótko przedstaw się i podaj preferowaną lokalizację.