Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Sieć partnerska

Program Partnerski

Program Partnerski funkcjonuje od 2005 roku. Jest to sieć lojalnych Partnerów, z których większość współpracuje z nami od samego początku. 

Wielu z nich tworzy Radę Partnerów, która została powołana w celu wspólnego wypracowywania kierunku rozwoju i przyszłości Programu Partnerskiego. Partnerzy dzielą się opiniami, pomysłami i sugestiami związanymi z działaniami sprzedażowymi.

Atrakcyjna oferta współpracy

Santander Consumer Bank diagnozuje potencjał zewnętrzny i wewnętrzny miejscowości, w których planowane jest otwarcie oddziału partnerskiego. Dzięki temu inwestycje są bezpieczne i korzystne ekonomicznie.

Wynagrodzenie Partnera składa się z kilku elementów:

  • prowizja za sprzedaż,
  • gwarancja 50% pokrycia kosztów prowadzenia oddziału,
  • bonusy finansowe uzależnione od wielkości i jakości sprzedaży oraz oceny Partnera,
  • dodatkowe benefity indywidualne dla Partnerów oraz wspierające całość sieci.

Wsparcie Santander Consumer Banku

Zarówno w procesie uruchomienia oddziału jak i w trakcie współpracy Partnerzy mogą liczyć na realne wsparcie ze strony Dyrektorów Regionalnych i Centrali obejmujące m. in:

  • wsparcie trenerskie w zakresie szkoleń indywidualnych,
  • wsparcie działań CRM w tym dostęp do baz klientów Banku,
  • marketing centralny oraz wsparcie lokalnych działań marketingowych Partnera,
  • stały dostęp do danych analitycznych obejmujących najważniejsze dane sprzedażowe, na poziomie oddziału i regionu,
  • tworzenie zaawansowanych modeli cenowych, służących segmentacji Klientów, zwiększających efektywność działań sprzedażowych Partnera,
  • dostęp do systemów IT/aplikacji i narzędzi służących do sprzedaży produktów, obsługi klientów oraz wspierających sprzedaż,
  • udział w Grywalizacji dla pracowników Partnera - daje graczom możliwość uczestniczenia w wielu dedykowanych programowi eventach, a tym samym możliwość zdobywania różnorodnych dodatkowych nagród.

Oczekiwania wobec Partnera
  • Wykształcenie minimum średnie (preferowane wyższe)
  • Znajomość lokalnego rynku
  • Prowadzenie własnej działalności gospodarczej lub gotowość do uruchomienia własnej działalności gospodarczej w jednej z następujących form prawnych: Jednoosobowa działalność gospodarcza, Spółka jawna, Spółka komandytowa lub Spółka z o.o.
  • Posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności
  • Niekaralność
  • Posiadanie możliwości zabezpieczenia Umowy o współpracy

Mile widziane:

  • Doświadczenie w zarządzaniu własnym biznesem i ludźmi
  • Doświadczenie w prowadzeniu oddziału bankowego

Oferta produktowa dostępna w oddziałach partnerskich:
  • kredyty gotówkowe
  • karty kredytowe
  • lokaty
  • rachunek oszczędnościowy.

Kim jesteśmy?

Santander Consumer Bank jest częścią hiszpańskiej Grupy Santander, która działa na całym świecie, a na polskim rynku obecna jest od 2001 roku. Santander Consumer Bank rozpoczął swoją działalność w 2006 roku.

Santander Consumer Bank jako ekspert w sektorze consumer finance, jest specjalistą w swojej dziedzinie. To oznacza, że:

  • Ma wiedzę i doświadczenie w sektorze consumer finance zbierane od ponad 20 lat na rynku w Polsce, wspierane przez ponad 160-letnie, najlepsze praktyki Grupy Santander. Zna rynek i jego otoczenie.
  • W swojej ofercie ma bogate, a jednocześnie proste i intuicyjne w mechanizmach portfolio produktów konsumenckich i cały czas tę propozycję rozwija.
  • Słucha potrzeb i wyprzedza oczekiwania swoich klientów, partnerów i pracowników. Dzięki temu projektuje i tworzy rozwiązania z różnych dziedzin, stawiając na ich prostotę, nowoczesność, komfort i personalizację.
  • Aby właściwie zarządzać potrzebami konsumenckimi, koncentruje się na trwałej współpracy z klientem, a jej sednem są zaufanie, otwarty dialog oraz partnerskie relacje.
  • Inwestuje i rozwija swoją wiedzę, umiejętności i kompetencje w obszarze customer experience po to, aby znać i rozumieć potrzeby i oczekiwania klientów, z uwzględnieniem ich percepcji wszystkich obszarów działalności banku.
  • Swoją rolę widzi w faktycznym i obiektywnym doradztwie klientowi, na podstawie nie tylko własnej wiedzy i doświadczenia, ale również ze świadomym uwzględnieniem mechanizmów rynkowych.
ponad 8mln klientów i 20 lat doświadczenia

Dołącz do nas

Jesteś zainteresowany współpracą z nami?

Napisz na zespolwsparcia.partnerzy@santanderconsumer.pl
W swojej wiadomości krótko przedstaw się i podaj preferowaną lokalizację.

Klient w centrum uwagi

wartości scb: prosty, osobisty i uczciwy
statystyki - 95% klientów jest zdania, że santander consumer bank ma proste procedury, dzięki którym można łatwo i szybko dostać kredyt
nagrody scb, m.in gwiazda jakości obsługi 2024r.