195 00

Opłata zgodna
z taryfą operatora

Sieć partnerska

Rozwój sieci partnerskiej

Od 4 lat realizujemy strategię zrównoważonego rozwoju biznesu, w dużej mierze opartej na rozwoju stacjonarnych kanałów dystrybucji. 
Od początku 2014 roku, gdy strategia została wdrożona, mimo trendów rynkowych i konsolidacji na rynku oddziałów bankowych, stacjonarna sieć Oddziałów naszego Banku notuje ciągły wzrost. Dziś mamy 314 Oddziałów, obecni jesteśmy w  284 miastach. Wraz z kolejnymi otwarciami mapa naszych Oddziałów coraz szczelniej wypełnia obszar całego kraju. Równocześnie wyniki sprzedażowe z każdym rokiem są coraz lepsze. To powoduje, że nadal chcemy podążać tą drogą i niezależnie od rozwoju innych kanałów  dystrybucji, w dalszym ciągu chcemy proponować naszym Klientom możliwość skorzystania z oferty produktowej Banku jak najbliżej ich miejsca zamieszkania. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom naszych Klientów z przyjemnością informujemy, że podjęliśmy decyzję o uruchomieniu kolejnych 13 Oddziałów partnerskich w następujących lokalizacjach:

  • Bogatynia
  • Brzesko
  • Głubczyce
  • Łapy
  • Mikołów
  • Nowy Dwór Gdański
  • Police
  • Przysucha
  • Rumia
  • Siemianowice Śląskie
  • Strzegom
  • Strzelin
  • Wysokie Mazowieckie

Wszystkie wskazane lokalizacje zamierzamy uruchomić w ciągu najbliższych kilku miesięcy. Zachęcamy wszystkich zainteresowanych do zgłaszania swoich kandydatur.

Oczekiwania wobec Kandydatów na Partnera

  • jednoosobowa działalność gospodarcza w dowolnej formie prawnej (z wyjątkiem spółki cywilnej)
  • minimum 30 lat – wykształcenie średnie (wskazane wyższe)
  • niekaralny
  • brak możliwości prowadzenia równolegle do współpracy z Santander Consumer Bankiem innej działalności gospodarczej lub zatrudnienia w innej formie, za wyjątkiem współpracy w ramach sprzedaży ratalnej Santander Consumer Banku lub jako kontrahent lub agent Santander Consumer Banku) -  dotyczy nowych Partnerów
  • z chwilą podjęcia współpracy brak prowadzenia działalności konkurencyjnej w stosunku do Partnera przez najbliższą rodzinę Partnera (małżonek, rodzice, dzieci)
  • wskazane posiadanie doświadczenia w prowadzeniu działalności gospodarczej (usługowej/handlowej) w dowolnej branży, w dowolnym charakterze
  • posiadanie kapitału na inwestycję i początkową fazę prowadzenia działalności oraz posiadanie możliwości sfinansowania zabezpieczenia
  • znajomość rynku lokalnego dla wybranej lokalizacji

Harmonogram procesu naboru i weryfikacji Kandydatów

  • Przyjmowanie zgłoszeń do 31.08.2017 r.
    Zgłoszenie elektroniczne (mail), przesłane na adres  powinno zawierać:
    ​- Imię i Nazwisko,
    - lokalizację (wybraną z pośród obecnie proponowanych),
    - dane kontaktowe,
    - krótki opis dotychczasowej historii zawodowej ze wskazaniem obecnego miejsca pracy​.
  • Indywidualne spotkania, przedstawienie/omówienie warunków współpracy i wzajemnych oczekiwań od 01.09.2017 do 30.09.2017 r. 
  • Ocena i wybór kandydatów do prowadzenia placówek do 13.10.2017 r. 

Wszelkich dodatkowych informacji można zasięgnąć w Zespole Wsparcia Partnerów:

  • Jarosław Kochutek – Dyrektor ds. Programu Partnerskiego – Region Zachodni, tel. 607223348
  • Marcin Olchowy – Dyrektor ds. Programu Partnerskiego – Region Południowo-Wschodni, tel. 607944462
  • Mirosław Ziółkowski – Dyrektor ds. Programu Partnerskiego – Region Centralny, tel. 693820183
  • Paweł Witkowski – Dyrektor ds. Programu Partnerskiego – Region Północno-Wschodni, tel. 605107664
Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji