Infolinia: 195 00**

Bankowość Elektroniczna

 

Bankowość Internetowa

Aktywuj dostęp do swoich produktów w Bankowości internetowej – podpisz Umowę o Świadczenie usług Bankowości elektronicznej, udając się do najbliższej placówki lub podpisując nową umowę produktową. Ciesz się nieograniczonym dostępem do swoich produktów i usług.

 

Aplikacja Mobilna

Pobierz Aplikację mobilną Santander Consumer Banku – zyskaj przyjazne narzędzie zaprojektowane z myślą o użytkownikach i łatwości w obsłudze ich produktów. Wygodnie zarządzaj swoją kartą, kredytem lub lokatą, a także sprawdzaj aktualną propozycję banku.

 

Funkcjonalności

 

Wygodny dostęp do produktów

Sprawdzaj dostępne środki na karcie kredytowej, aktualny stan swoich kredytów, czy też posiadanej lokaty.

  

Spłata za 0 zł

Możesz bezpłatnie spłacać kartę kredytową lub raty kredytów, korzystając zarówno z Bankowości internetowej, jak i Aplikacji mobilnej. Szybko i bezpiecznie z usługą Przelewy24.

 

Przydatne usługi

Korzystaj z przydatnych funkcjonalności, takich jak zmiana numeru PIN dla karty, możliwość jej zastrzeżenia, podgląd innych posiadanych produktów czy możliwość sprawdzenia aktualnych propozycji banku.

  

Bezpieczne logowanie do aplikacji

Do Aplikacji mobilnej możesz logować się PINem, a jeśli Twoje urządzenie to umożliwia, również przez odcisk palca czy skan twarzy.

Zobacz wszystkie funkcjonalności

BANKOWOŚCI INTERNETOWEJ APLIKACJI MOBILNEJ

 

Sprawdź zasady bezpiecznej bankowości

Korzystaj z szeregu funkcjonalności w dowolnym momencie z dowolnego miejsca, zachowując przy tym pełnię bezpieczeństwa. Przeczytaj więcej, jak dbać o swoje bezpieczeństwo, gdy używasz Bankowości internetowej.

 

Pytania i odpowiedzi

Co oznacza grupowanie produktów?

Grupowanie jest to sposób pokazywania kredytów i lokat na pulpicie. Dostępne są dwie opcje widoku produktów na pulpicie:

  • rozgrupowany – wówczas każdy kredyt lub lokata jest osobną kartą produktu na pulpicie. Przyciśnij „Zobacz kredyty” lub „Zobacz lokaty”, aby przejść do widoku z listą produktów.
  • lub zgrupowany – dla więcej niż 2 produktów tego samego rodzaju (kredytów gotówkowych, ratalnych, lokat opłaconych i nieopłaconych) możemy pokazać kartę zbiorczą, na której zobaczysz podsumowanie:
    • dla kredytów danego rodzaju – liczbę kredytów, zsumowaną kwotę rat na następne 30 dni i termin najbliższej raty.
    • dla lokat – sumę oszczędności, prognozowany zysk netto, termin zapadalności najbliższej lokaty


Opisane powyżej opcje widoku dotyczą tylko pulpitu. W zakładce „Produkty” zawsze jest przewijana lista (każda karta kredytowa, kredyt i lokata jest osobną kartą produktu).

Czy przez aplikację mogę zmienić swoje dane?

W aplikacji możesz zobaczyć dane podane do banku, tj. imię i nazwisko, serię i nr dowodu lub karty pobytu, adres zameldowania i korespondencyjny oraz adres e-mail, nr telefonu. Nie ma możliwości zmiany danych przez aplikację. W Bankowości Internetowej oraz na infolinii pod numerem 195 00** możliwa jest zmiana: adresu korespondencyjnego, adresu e-mail i numeru telefonu.

Jeśli chcesz zmienić inne dane, zapraszamy do najbliższego oddziału Santander Consumer Banku – wyszukaj oddział.

Jak aktywować aplikację?

Aplikację mogą aktywować Klienci Santander Consumer Banku, którzy zawarli umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej oraz posiadają lub posiadali produkty kredytowe lub oszczędnościowe
Podczas aktywacji aplikacji należy uzupełnić aktualne dane, takie jak: numer telefonu, numer PESEL, serię i numer dowodu osobistego oraz adres e-mail, jeśli nie podałeś go wcześniej podczas uzupełnienia wniosku/zawierania umowy.
Jeśli chcesz zaktualizować zaufany numer telefonu i posiadasz poprzednio podany numer, możesz to zrobić na infolinii, w serwisie Bankowości Internetowej oraz w oddziale Santander Consumer Banku. Aktualizacja zaufanego numeru telefonu (jeśli nie posiadasz już poprzedniego numeru) oraz serii i numeru dowodu osobistego może nastąpić wyłącznie w oddziale naszego banku.

Jak zmienię PIN do aplikacji mobilnej?

Zmiana PINu do aplikacji możliwa jest po przejściu w zakładkę „Ustawienia” w sekcję Bezpieczeństwo. Nowy PIN powinien składać się z 4-8 znaków, należy unikać ciągu cyfr, np. 1111 lub 1234. Im więcej znaków, tym hasło jest bezpieczniejsze. Pamiętaj, aby nikomu nie udostępniać hasła do aplikacji.

Jestem Klientem Santander Bank Polska (dawniej BZWBK). Czy przez aplikację Santander Consumer Banku będę mieć dostęp do produktów posiadanych w Santander Bank Polska (dawnym BZWBK)?

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska to dwa odrębne banki, działające w ramach grupy Santander. Obie instytucje mają niezależne aplikacje mobilne dla swoich Klientów, co oznacza, że w aplikacji Santander Consumer Banku znajdują się tylko produkty z umów zawartych z Santander Consumer Bankiem i nie ma w niej możliwości podglądu produktów Santander Bank Polska, dawnego BZWBK.
Zwróć uwagę przy pobieraniu aplikacji na ikonę odpowiedniej aplikacji.

– jest to ikona aplikacji Santander Consumer Banku

– jest to ikona aplikacji Santander Bank Polska (dawnego BZWBK)

 

Kto może ściągnąć i aktywować aplikację?

Aplikację mobilną mogą pobrać osoby korzystające ze smartfonów z systemem operacyjnym:

Aplikację mogą aktywować Klienci Santander Consumer Banku, którzy zawarli umowę o:

1.    kredyt gotówkowy,
2.    kredyt ratalny,
3.    kartę kredytową,
4.    lokatę

oraz posiadają Umowę o  Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Klienci z aktywną kartą kredytową bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej również mogą aktywować aplikację, jednak będą mieli ograniczone funkcjonalności w aplikacji mobilnej.

Pozostali użytkownicy mogą pobrać aplikację na swój telefon i mieć w ten sposób możliwość zapoznania się z aktualnymi propozycjami banku. Klienci zainteresowani ofertą po wyborze produktu mogą wypełnić formularz kontaktowy, a pracownik banku oddzwoni ze szczegółami propozycji.

Dodatkowo, bez aktywacji i  logowania dostępna jest mapa oddziałów banku, uwzględniająca ich dokładne adresy i godziny otwarcia, w tym godziny pracy kasy.

Nie mogę aktywować aplikacji. Co należy zrobić?

Aplikacja Santander Consumer Banku dedykowana jest Klientom, którzy posiadają w Santander Consumer Banku Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej oraz korzystają lub korzystali z:

1.    kredytu gotówkowego,
2.    kredytu ratalnego,
3.    karty kredytowej (Klienci z aktywną kartą kredytową bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej mogą aktywować aplikację, jednak będą mieli ograniczone funkcjonalności w aplikacji mobilnej
4.    lokaty.

Powyższe oznacza, że aplikacji nie aktywują osoby, które nie korzystały z wymienionych usług Santander Consumer Banku lub nie mają zawartej Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej (z wyjątkiem Klientów posiadających kartą kredytową).

W przypadku problemów z rejestracją, sprawdź wprowadzone dane. Pamiętaj, że należy uzupełnić dane, które zostały podane podczas sporządzania wniosku/zawierania umowy. Jeśli mimo uzupełnienia poprawnych danych nadal nie możesz aktywować aplikacji, prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udanie się do oddziału Santander Consumer Banku.

Jeśli chcesz zaktualizować zaufany numer telefonu i posiadasz podany poprzednio numer, możesz to zrobić na infolinii, w serwisie Bankowości Internetowej oraz w oddziale Santander Consumer Banku. Aktualizacja zaufanego numeru telefonu (jeśli nie posiadasz już poprzedniego numeru), serii i numeru dowodu osobistego może nastąpić wyłącznie w oddziale Santander Consumer Banku.

 

Nie pamiętam PINu do aplikacji mobilnej. W jaki sposób mogę zalogować się do aplikacji?

Dostęp do aplikacji będzie możliwy po ustanowieniu nowego kodu PIN. Aby ustanowić nowe hasło, należy na ekranie logowania wybrać „Nie pamiętam kodu PIN”, a następnie przejść proces aktywacji aplikacji.

Po zalogowaniu do aplikacji nie widzę produktów, które posiadam w Santander Consumer Banku.

Aby w aplikacji mobilnej mieć podgląd produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, należy podpisać Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej (dalej umowa BE). Podgląd umów w aplikacji będzie możliwy w ciągu 3 dni od zawarcia umowy. Jeśli masz kredyt/lokatę/kartę kredytową oraz umowę BE i minęło więcej jak 3 dni od zawarcia umowy, a nadal nie widzisz produktów w aplikacji, prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500**

Chcę zmienić limity karty kredytowej. W jaki sposób mogę to zrobić?

Aby zmienić limity karty kredytowej, przejdź do szczegółów karty (przyciśnij kartę produktu lub przyciśnij „Dalej”). W kolejnym kroku, wybierz „Więcej” i „Zmień limity”.
Możesz zmienić liczbę transakcji, czyli to, ile transakcji będziesz mógł zrobić dziennie oraz kwotę transakcji, czyli to, na jaką sumę będziesz mógł  dokonać transakcji w ciągu jednego dnia.
Dla przejrzystości, w ramach transakcji bezgotówkowych, wydzieliliśmy osobno transakcje internetowe oraz zbliżeniowe.
Jeśli chcesz zablokować możliwość dokonywania wybranych transakcji, ustaw wartość 0 zł.
Zmiana limitów dostępna jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Czy mogę aktywować kartę kredytową za pomocą aplikacji?

Tak, aktywacja karty kredytowej jest możliwa w aplikacji mobilnej. Przejdź do karty, którą chcesz aktywować i wybierz „Aktywuj”. Potwierdź aktywację karty PINem do aplikacji mobilnej i już! Twoja karta kredytowa jest już aktywna.
Aktywacja dostępna jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Czy w aplikacji jest możliwość podglądu warunków finansowych karty oraz umowy?

Klienci, którzy zawarli umowę na odległość i potwierdzili tożsamość przelewem jednozłotowym, mogą wyświetlić dokumenty wraz z umową kredytową. Aby to zrobić, wybierz wizerunek danej karty lub przycisk „Dalej”. Następnie wybierz „Więcej” oraz „Dokumenty”.
Pod przyciskiem „Więcej” znajdziesz też „Szczegóły karty”, gdzie są sekcje ze szczegółowymi informacjami dot. Twojej karty, w tym warunki finansowe.

Jak mogę pobrać zestawienie karty kredytowej?

Zaloguj się do aplikacji Santander Consumer Banku i przejdź do szczegółów wybranej karty kredytowej (wybierz  kartę produktu lub przycisk „Dalej”). Wybierz sekcję „Zestawienia”, skąd możesz je wyświetlić i pobrać. Do zestawień możesz przejść również po wybraniu „Więcej” a następnie  „Zestawienia”.

Mam kartę kredytową Santander Bank Polska (dawniej BZW BK). Czy przez aplikację Santander Consumer Banku będę mieć dostęp do informacji o tej karcie?

Santander Consumer Bank i Santander Bank Polska to dwa odrębne banki działające w ramach grupy Santander. Obie instytucje mają niezależne aplikacje mobilne dla swoich Klientów, co oznacza, że w aplikacji Santander Consumer Banku znajdują się tylko produkty z umów zawartych z Santander Consumer Bankiem i nie ma w niej możliwości podglądu produktów Santander Bank Polska, dawnego BZWBK.

Nie mogę dokonywać transakcji internetowych/zbliżeniowych. Jak mogę to zmienić?

W przypadku braku możliwości dokonywania transakcji kartą, należy sprawdzić ustawione limity dla danej karty. Jeśli limit wartościowy dla danego rodzaju transakcji wynosi 0 zł, lub gdy ilość transakcji ustawiona jest na 0, wówczas nie ma możliwości dokonywania danej transakcji kartą. Zmiana limitu powinna rozwiązać problem. W przypadku dalszych wątpliwości prosimy o kontakt z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udanie się do oddziału Santander Consumer Banku. 

Po zalogowaniu do aplikacji widzę tylko kartę kredytową, a spłacam też inne produkty.

Jeśli posiadasz w Santander Consumer Banku kartę kredytową, ale nie zawierałeś Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, w aplikacji mobilnej będziesz mieć podgląd danych karty, możliwość pobrania zestawienia oraz spłaty karty.
Aby uzyskać możliwość korzystania z innych funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów oraz mieć podgląd innych produktów, które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Zastrzeżenie karty kredytowej – kiedy i jak należy to zrobić?

Jeśli utraciłeś swoją kartę i chcesz ją zastrzec, wybierz kartę do zastrzeżenia i wejdź w jej szczegóły (wybierz kartę produktu lub przycisk „Dalej”). Pod wizerunkiem karty wybierz „Zastrzeż”, a następnie wybierz powód zastrzeżenia. Po potwierdzeniu zastrzeżenia, środki na karcie są już zabezpieczone przed nieuprawnionym użyciem.
Zastrzeżenie karty jest operacją nieodwracalną. Oznacza to,, że aby ponownie korzystać z karty, niezbędne będzie wydanie  nowej karty i jej aktywacja. Skontaktuj się w tej sprawie z pracownikiem infolinii pod numerem 19500 (koszt wg stawki operatora) lub udaj się do oddziału Santander Consumer Banku.
Zastrzeganie karty dostępne jest dla Klientów z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Aby uzyskać możliwość korzystania z  funkcjonalności aplikacji dot. karty, takich jak aktywacja, zastrzeganie karty czy zmiana limitów, a także mieć podgląd innych produktów które posiadasz w Santander Consumer Banku, podpisz w oddziale Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

 

Czy mogę w aplikacji sprawdzić harmonogram spłat?

Tak, w aplikacji możesz wyświetlić harmonogram Twojego kredytu. W tym celu zaloguj się do aplikacji i przejdź do karty danego kredytu. Następnie wybierz „Harmonogram”. Do harmonogramu można również przejść z poziomu szczegółów kredytu po przeciągnięciu w górę zakładki Harmonogram.  
Po wyborze danej raty wyświetlą się szczegóły, takie jak: kwota raty, jej składowe (kapitał oraz odsetki zawarte w racie), data spłaty, ew. opłaty dodatkowe.

Czy w aplikacji jest możliwość podglądu warunków finansowych kredytu oraz umowy kredytowej?

Klienci, którzy zawarli umowę kredytu na odległość i potwierdzili tożsamość przelewem jednozłotowym, mogą wyświetlić dokumenty wraz z umową kredytową. Aby to zrobić, przejdź do karty danego kredytu i naciśnij ją lub przycisk „Dalej”. Następnie wybierz „Więcej” i przyciśnij „Dokumenty”.
Pod przyciskiem „Więcej” znajdziesz też „Szczegóły kredytu”, gdzie są sekcje ze szczegółowymi informacjami dot. Twojego kredytu, w tym warunki finansowe.

Jak mogę spłacić ratę kredytu gotówkowego/ratalnego?

Przejdź do karty danego kredytu i przyciśnij „Spłać ratę”. Aplikacja domyślnie podpowiada kwotę raty do spłaty, ale możesz uzupełnić dowolną kwotę spłaty. Po akceptacji regulaminu usługi Szybkie Płatności (aplikacja prosi o akceptację regulaminu podczas pierwszej płatności lub po jego zmianie) zostaniesz przekierowany do serwisu Przelewy24, gdzie dokończysz płatność raty.

Czy przez aplikację mogę dokonać wpłaty kwoty lokaty podanej we wniosku?

W aktualnym wydaniu aplikacji możesz sprawdzić i skopiować dane do opłacenia lokaty. Wybierz kartę lokaty do opłacenia i przyciśnij „Jak opłacić”.

Złożyłem wniosek o lokatę przez Internet. czy zobaczę ją w aplikacji ?

Jeśli złożysz wniosek o lokatę w Santander Consumer Banku, po dokonaniu aktywacji i zalogowaniu do Aplikacji zobaczysz kartę produktu z jej aktualnym statusem:

  • do opłacenia, jeśli złożyłeś wniosek, ale nie wpłaciłeś jeszcze kwoty lokaty,
  • lub opłaconą (aktywną), jeśli wpłaciłeś kwotę i umowa została zawarta

Czy hasło SMS ma określony termin ważności?

Tak, hasło SMS jest ważne kilka minut. Po tym czasie będzie nieważne, więc jeśli w tym czasie nie zdążyłeś z niego skorzystać, należy ponownie złożyć dyspozycję w Bankowości Internetowej, aby dostać nowe hasło.

Pamiętaj o tym, że hasło SMS jest jednorazowe. Po jego wykorzystaniu staje się nieważne.

Czy jeśli otrzymałem ICN wraz z umową Karty Kredytowej, to mam taki sam dostęp, co Klienci z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej?

Nie. Klient ma podgląd do swoich aktywnych Kart Kredytowych (wszystkich aktywnych), lecz nie może ich aktywować, zastrzec itd. Taką funkcjonalność mają tylko Klienci z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Czy jeśli zawarłem umowę o kolejną Kartę Kredytową będę miał kilka loginów do Bankowości Internetowej?

Nie. Klient na kolejnej umowie otrzyma numer ICN, którym może się zalogować. Po zalogowaniu będzie widział wszystkie swoje aktywne Karty Kredytowe.

Czym jest ICN?

Jest to Indywidualny Numer, który zostaje przypisany do Klienta w momencie podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej lub o Kartę Kredytową dla umów zawartych po 21.07.2017. Numer ICN znajduje się na umowie:

Bank nadaje użytkownikowi BE Indywidualny Numer (ICN) [11111111], który będzie służył jako Login do Bankowości Internetowej. Hasło startowe zostanie wysłane w wiadomości SMS, po wprowadzeniu Loginu na stronie logowania, na numer telefonu wskazanego w niniejszej Umowie. Podanie numeru telefonu komórkowego i e-mail jest dobrowolnie, jednakże niezbędne do świadczenia usług Bankowości Internetowej. Istnieje możliwość zmiany loginu na własny, przy czym ICN jest na stałe przypisany do Klienta, dlatego sugerujemy zapamiętać go.

Czym jest lista haseł jednorazowych?

Listę haseł jednorazowych posiadają Klienci z kartą kredytową, którzy zawarli umowę przed dniem 22.07.2017 oraz nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Hasła te są wymagane przy pierwszym logowaniu do Bankowości Internetowej, odblokowaniu dostępu, przy zmianie hasła dostępu itp. Jeśli nie posiadasz listy haseł jednorazowych, udaj się do najbliższego oddziału Santander Consumer Bank w celu wygenerowania nowej.

Jednocześnie zachęcamy do podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, która to daje możliwość pełnego dostępu do Bankowości Internetowej. Dodatkowo wszystkie dyspozycje będziesz mógł potwierdzać kodami wysyłanymi przez Bank w wiadomości SMS. Lista haseł jednorazowych nie będzie od tej pory potrzebna.

Czym jest obrazek bezpieczeństwa?

Jest to obrazek, który jest wybierany podczas pierwszego logowania. Przy następnym logowaniu wybrany obrazek pojawia się tuż po wprowadzeniu loginu.

Funkcjonalność ta nie jest obowiązkowa, ale ze względów bezpieczeństwa sugerujemy korzystać z niej, ponieważ daje pewność, że logujesz się na właściwej stronie podając poprawny login.

Czy mój komputer powinien mieć dodatkowe oprogramowanie do korzystania z Bankowości Internetowej?

Nie, pamiętaj o tym, że Bank nigdy nie prosi Cię o instalację dodatkowego oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł. Do korzystania z Bankowości Internetowej potrzebujesz komputera z dostępem do sieci internet.

 

Zadbaj  o aktualizację swoich przeglądarek, ponieważ Bankowość Internetowa poprawnie będzie działać na poniższych przeglądarkach:

  • Google  Chrome 39 i wyższe
  • Microsoft IE 10.0 i wyższe
  • Mozilla Firefox 30.0 i wyższe
  • Opera 28 i wyższe
  • Chrome Mobile 28.0 i wyższe
  • IE Mobile 10.0 i wyższe (wraz z nową przeglądarką od MS - Spartan)

 

Serwis Bankowości Internetowej został przygotowany w wersji responsywnej co sprawia, że dostosowuje się on do rozdzielczości ekranu danego urządzenia. Oznacza to to, że będziesz mógł korzystać z BI na każdym urządzeniu podłączonym do sieci Internet.

Jaka jest różnica między Bankowością Elektroniczną, a Bankowością Internetową?

Bankowością Elektroniczną nazywamy usługę w Santander Consumer Bank, w skład której wchodzą:

  • Bankowość Internetowa – serwis internetowy umożliwiający świadczenie usług bankowych w tym składanie dyspozycji za pośrednictwem strony internetowej https://online.santanderconsumer.pl/
  • Bankowość Mobilna – aplikacja mobilna umożliwiająca świadczenie usług bankowych.
  • Bankowość Telefoniczna – możliwość telefonicznego świadczenia usług bankowych w tym składanie dyspozycji za pośrednictwem kontaktu telefonicznego i wiadomości SMS.

Jakie są korzyści korzystania z Bankowości Internetowej?

Bankowość Internetowa daje możliwość wglądu online (bez ograniczeń i bezpłatnie) oraz wykonywania dyspozycji do następujących produktów:

  • Karta kredytowa
  • Kredyt gotówkowy/konsolidacyjny
  • Kredyt na zakup towarów i usług
  • ​Lokat
     

Klienci z kartą kredytową, którzy nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, mają statyczny dostęp do informacji o swoim produkcie. Warto udać się do Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Dostęp do pełnej Bankowości Internetowej daje dodatkowe możliwości:

  • Zmiany PIN
  • Zastrzeżenie karty
  • Zmiany dziennych limitów transakcyjnych
  • Aktywacji karty

Kilka razy próbowałem logować się do Bankowości Internetowej i nie mogę się zalogować

Najprawdopodobniej doszło do blokady Bankowości Internetowej poprzez błędne wpisywanie hasła. Takie zachowanie jest celowe, by chronić Twoją Bankowość Internetową przed włamaniem.

W celu odblokowania dostępu należy postępować zgodnie ze wskazówkami, które są opisane w punkcie: Nie znam/nie pamiętam swojego hasła. Co teraz?

Kto może mieć dostęp do Bankowości Internetowej Santander Consumer Bank?

Dostęp do Bankowości Internetowej może mieć każdy Klient Santander Consumer Bank, który posiada jeden lub kilka z poniższych produktów:

  • Karta kredytowa
  • Kredyt gotówkowy/konsolidacyjny
  • Kredyt na zakup towarów i usług
  • Lokata online

Mam kartę kredytową. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?

Jeśli podpisałeś Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty przed 21 lipca 2017 roku możesz logować się do Bankowości Internetowej swoim numerem umowy:

  • Jeśli korzystałeś z serwisu https://www.visa.santander24.pl przy pierwszym logowaniu w polu HASŁO należy wpisać hasło z poprzedniego serwisu. Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.
  • Jeśli nie korzystałeś z serwisu  https://www.visa.santander24.pl przy pierwszym logowaniu w polu HASŁO należy wpisać hasło z listy haseł jednorazowych, które zostało dołączone do umowy. Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

 

Jeśli podpisałeś Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty po 21 lipca 2017 roku, posiadasz dostęp do Bankowości Internetowej:

  • Twoim loginem jest Indywidualny Numer (ICN), który znajduje się w Twojej umowie,
  • Twoim hasłem jest hasło, które zostanie wysłane przez Santander Consumer Bank w wiadomości SMS. Po jego wprowadzeniu Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

 

Jeśli chcesz mieć dostęp do nowych funkcjonalności dla kart kredytowych takich jak:

  • zmiana PIN,
  • zastrzeżenie karty,
  • zmiana dziennych limitów transakcyjnych,
  • aktywacja karty

zapraszamy Cię do najbliższego Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Usługa jest bezpłatna, a podpisanie umowy trwa dosłownie chwilę.

Mam kredyt ratalny/kredyt gotówkowy/lokatę. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?

  • Jeśli podpisałeś Umowę o Kredyt na Zakup Towarów i Usług/Umowę o Kredyt Gotówkowy/Umowę Rachunku Terminowej Lokaty Oszczędnościowej przed 21 lipca 2017 roku zapraszamy Cię do najbliższego Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Dzięki niej zyskasz bezpłatny dostęp do Bankowości Internetowej, w której będziesz mieć wgląd w szczegóły swojego kredytu oraz umowy wraz z aktualnym harmonogramem spłat.
     
  •   Jeśli podpisałeś Umowę o Kredyt na Zakup Towarów i Usług/Umowę o Kredyt Gotówkowy/Umowę Rachunku Terminowej Lokaty Oszczędnościowej po 21 lipca 2017 roku posiadasz dostęp do Bankowości Internetowej.
    • Twoim loginem jest Indywidualny Numer (ICN), który znajduje się w Twojej umowie.
    • Twoim hasłem jest hasło, które zostanie wysłane przez Santander Consumer Bank w wiadomości SMS. Po jego wprowadzeniu Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

Zyskujesz wgląd w szczegóły swojego kredytu i umowy oraz aktualny harmonogram spłat.

Nie znam/nie pamiętam swojego hasła. Co teraz?

Odzyskanie dostępu do Bankowości Internetowej odbywa się za pośrednictwem strony logowania www.online.santnaderconsumer.pl – wystarczy wybrać opcję Problem z logowaniem?, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które pojawiają się na ekranie.

Jeśli umowę o Kartę Kredytową zawarłeś przed dniem 21.07.2017, to do odblokowania dostępu wymagane będzie hasło z listy haseł jednorazowych, która została dołączona do Umowy o Przyznanie Limitu Kredytowego i Wydanie karty. Jeśli jej nie posiadasz, udaj się do najbliższego oddziału Santander Consumer Bank.

Otrzymałem ICN wraz z umową Karty Kredytowej, czy muszę ponownie przejść pierwsze logowanie?

Tak w sytuacji, gdy Klient wcześniej logował się numerem Karty Kredytowej, a teraz otrzymał ICN, będzie musiał przejść jeszcze raz pierwsze logowania, co powoduję, że będzie musiał ustawić nowe hasło oraz obraz bezpieczeństwa.

Skąd wiem, że zalogowałem się do bezpiecznej strony? Jak to sprawdzić?

  • Sprawdź, czy adres strony nie zaczyna się od ssl-, ssl_ oraz czy nie popełniłeś błędu w nazwie strony, poprawny adres to online.santanderconsumer.pl.
  • Zweryfikuj, czy w oknie przeglądarki przy adresie strony znajduje się kłódka oznaczająca połączenie szyfrowane, obok kłódki powinna znajdować się nazwa banku - Santander Consumer Bank S.A. [PL]) na zielonym tle.

 

Zawarłem umowę o kolejną Kartę Kredytową. Jak mam się logować do Bankowości Internetowej?

Klient z Kartą Kredytową (bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej) może zawrzeć umowę o następną Kartę Kredytową. W tej sytuacji klient nie będzie się już logował Numerem Karty Kredytowej tylko ICN, który otrzymał na ostatniej umowie. Również od tego momentu Klient nie będzie korzystał z kodów jednorazowych przypisanych do Karty Kredytowej, a będzie otrzymywał autoryzacyjne kody SMSowe

Masz inne pytania?
Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy chętnie udzielą dodatkowych informacji.
 Zadzwoń na infolinię 195 00**
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji