Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo

15 czerwca 2022

Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

W ostatnich dniach mieliśmy do czynienia z awarią techniczną aplikacji mobilnej. W tym czasie nasi klienci mogli korzystać z bankowości internetowej, w której mogli sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, sprawdzić informacje na temat swojego rachunku oszczędnościowego i lokaty etc.

Zakończyliśmy już jednak prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

Za wszystkie dotychczasowe utrudnienia przepraszamy i zapewniamy, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom pełny dostęp do aplikacji mobilnej. Bardzo dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Rosnące koszty materiałów budowlanych są wyzwaniem dla portfeli Polaków, niezależnie od osiąganych dochodów.
24 czerwca 2022 Blisko Ciebie
·    Jak pokazuje najnowsze badanie Santander Consumer Banku „Polaków Portfel Własny: wiosenne wyzwania 2022” – aż 33 proc. Polaków uważa, że  remont domu lub mieszkania...
Czytaj więcej
Jeszcze wygodniejsze eZakupy na platformie Shoper!
22 czerwca 2022 Bank Możliwości
Do tego, że handel sukcesywnie przenosi się do sieci, nie trzeba już nikogo przekonywać. Trend jest wyraźny, a pandemia jeszcze wszystko przyspieszyła. Sprzedawanie i kupowanie online jest po prostu...
Czytaj więcej
Ponownie wspieramy projekt grupy 28 marzeń
20 czerwca 2022 Blisko Ciebie
  W akcji „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel” ponad 20 uczestników, czyli dzieci i młodzież z Ośrodka Rehabilitacyjno- Edukacyjno- Wychowawczego oraz Niepublicznej Szkoły...
Czytaj więcej

YouTube