Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo

15 czerwca 2022

Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

W ostatnich dniach mieliśmy do czynienia z awarią techniczną aplikacji mobilnej. W tym czasie nasi klienci mogli korzystać z bankowości internetowej, w której mogli sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, sprawdzić informacje na temat swojego rachunku oszczędnościowego i lokaty etc.

Zakończyliśmy już jednak prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

Za wszystkie dotychczasowe utrudnienia przepraszamy i zapewniamy, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom pełny dostęp do aplikacji mobilnej. Bardzo dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube