Informacja o dostępie do aplikacji mobilnej – serwis działa prawidłowo

15 czerwca 2022

Aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku działa sprawnie w pełnym zakresie. Zakończyliśmy prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

W ostatnich dniach mieliśmy do czynienia z awarią techniczną aplikacji mobilnej. W tym czasie nasi klienci mogli korzystać z bankowości internetowej, w której mogli sprawdzić i załatwić wszystkie sprawy, które standardowo dostępne są w aplikacji mobilnej, m.in. spłacić kredyt lub kartę, sprawdzić bieżące saldo zadłużenia, sprawdzić informacje na temat swojego rachunku oszczędnościowego i lokaty etc.

Zakończyliśmy już jednak prace naprawcze serwisu, więc klienci mogą swobodnie korzystać ze wszystkich funkcjonalności aplikacji mobilnej.

Za wszystkie dotychczasowe utrudnienia przepraszamy i zapewniamy, że zrobiliśmy wszystko, co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym klientom pełny dostęp do aplikacji mobilnej. Bardzo dziękujemy za cierpliwość i zrozumienie.

Najnowsze na blogu

Opublikowaliśmy raport o wydatkach na edukację
02 października 2023 Blisko Ciebie
Nadeszła jesień, a wraz z nią nasz najnowszy raport „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości”. Podobnie jak rok temu postanowiliśmy sprawdzić, w jaki sposób rodzice planowali sfinansowanie...
Czytaj więcej
Karta z TurboPROMOCJAMI
27 września 2023 Bank Możliwości
Kto powiedział, że nie możesz zyskać na robieniu codziennych zakupów? Teraz z TurboKARTĄ nie tylko otrzymasz stałe zwroty, ale także vouchery do Biedronki i na Allegro! Zobacz, co zrobić, by...
Czytaj więcej
Bieżące rachunki i opłaty najbardziej obciążające dla portfeli Polaków
20 września 2023 Blisko Ciebie
W naszym najnowszym raporcie „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” zapytaliśmy Polaków o to, co tej jesieni będzie dla nich największym wyzwaniem finansowym. Wśród najczęściej wybieranych...
Czytaj więcej

YouTube