Szanowni Państwo,

aktualnie mamy przejściową awarię wybranych systemów informatycznych, która wpływa na procesy sprzedażowe. To oznacza, że tymczasowo nie możemy obsługiwać Klientów w zakresie sprzedaży. Awaria ta jest niezależna od Santander Consumer Banku, ale pracujemy, aby przywrócić sprawne działanie naszych systemów jak najszybciej. Awaria nie ma w wpływu na bezpieczeństwo danych Klientów naszego banku oraz ich finansów. Przepraszamy za utrudnienia i zapewniamy, że robimy wszystko co w naszej mocy, aby jak najszybciej zapewnić naszym Klientom pełny dostęp do usług sprzedażowych.

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15

71 358 22 15

Bankowanie i zakupy online: najbezpieczniejsze są smartfony młodych Polaków


Polacy coraz chętniej wykorzystują smartfony zarówno w kwestiach związanych z finansami jak i do e-zakupów. Co dziesiąty z nas (9,6 proc.) płaci telefonem w sklepach stacjonarnych, a niemal tyle samo loguje się za jego pomocą do bankowości internetowej (12,2 proc.) – wynika z badania Santander Consumer Banku – banku od kredytów zrealizowanego na potrzeby raportu Polaków portfel własy - wiosenne wyzwania


Ponad połowa Polaków (58,2 proc.) zabezpiecza dostęp do swojego telefonu za pomocą kodu PIN lub rozwiązań biometrycznych. Z kolei 11 na 100 Polaków nie chroni bezpieczeństwa swojego telefonu w żaden sposób. Zdecydowanie większą wagę do bezpieczeństwa telefonów i zapisanych na nim danych przywiązują młodsi Polacy. W żaden sposób nie zabezpiecza smartfonów aż 37 proc. 60-latków i 31 proc. 70-latków, tymczasem wśród osób poniżej 40 roku życia, odsetek ten spada do zera.


Dowiedz się więcej i zajrzyj na blog Santander Consumer Banku.