Co zyskujesz dzięki ubezpieczeniu?
- bezpieczeństwo i możliwość spłaty rat w sytuacji wystąpienia niekorzystnych zdarzeń losowych (dowolność dysponowania środkami ze świadczenia)
- wygodę - ubezpieczenie rozpoczyna się już od następnego dnia po zawarciu umowy kredytowej pod warunkiem opłacenia składki
- możliwość dopasowania ubezpieczenia do swoich potrzeb – dostępne różne warianty ubezpieczenia
Przed zawarciem umowy ubezpieczenia Klient powinien zapoznać się z Ogólnymi Warunkami Ubezpieczenia (OWU), a szczególnie z zakresem ochrony oraz włączeniami i ograniczeniami odpowiedzialności zakładu ubezpieczeń.
Ubezpieczenie - kredyt gotówkowy
Ubezpieczenie chroni życie, zdrowie i/lub interes majątkowy (utrata pracy lub hospitalizacja) Klienta.
Ubezpieczycielem jest CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC z siedzibą w Dublinie, Irlandia.
Zakres ubezpieczenia może obejmować – w zależności od wybranego wariantu - następujące zdarzenia ubezpieczeniowe:
- śmierć Ubezpieczonego
- śmierć Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku
- trwałą i całkowitą niezdolność do pracy Ubezpieczonego
- poważne zachorowanie (m.in. choroby nowotworowe, zawał, udar)
- utratę pracy
- czasową niezdolność do pracy
- hospitalizację Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku,
- operację Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku lub zabieg chirurgiczny Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku.
Ubezpieczenie Assistance „Pomoc na Zawołanie”
Ubezpieczycielem jest AWP P&C S.A. Oddział w Polsce z siedzibą w Warszawie.
Dla Twojej wygody, w zależności od wariantu, który wybierzesz, zapewniamy:
- Pomoc w domu
Przy zdarzeniu w miejscu zamieszkania zapewniamy m. in. interwencję specjalisty (ślusarz, hydraulik), organizację i pokrycie kosztów naprawy sprzętu (RTV, AGD, PC), transport i dozór mienia, ekipę sprzątającą. - Pomoc medyczną
Przy nagłym zachorowaniu i nieszczęśliwym wypadku zapewniamy m. in. wizyty lekarza, transport medyczny, opiekę pielęgniarki czy organizację procesu rehabilitacyjnego. - Teleopiekę Kardiologiczną
Usługa umożliwia samodzielne wykonanie i przesłanie badań EKG na odległość oraz konsultacje z lekarzem kardiologiem. - Pomoc prawną
Wykwalifikowani prawnicy oferują wsparcie prawne w zakresie prawa cywilnego, prawa pracy i windykacji należności. - Bezpieczne rachunki
Wypłata w wysokości miesięcznych rachunków za określone usługi i media (np. czynsz, prąd, gaz) w przypadku co najmniej 14-dniowej hospitalizacji na skutek nagłego zachorowania lub nieszczęśliwego wypadku.
Zgłaszanie roszczeń
Ubezpieczenie Assistance „POMOC NA ZAWOŁANIE”
Ubezpieczyciel - AWP P&C S.A. Oddział w Polsce.
Całodobowy numer zgłoszeniowy:
nr tel.: +48 22 522 27 66
lub +48 22 232 27 66
(Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).
Ubezpieczenie na życie i/lub interesu majątkowego
Ubezpieczyciel: CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC
Zgłoszenie roszczenia może odbyć się:
1) pisemnie - na adres:
a) CNP Santander Insurance Life DAC i/lub CNP Santander Insurance Europe DAC,
- 6 Piętro, ul. Domaniewska 34a, 02-672 Warszawa lub
- 2nd Floor, Three Park Place, Hatch Street, Dublin 2, Irlandia,
b) Santander Consumer Bank S.A., ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław,
2) osobiście – w jednej z placówek Santander Consumer Bank S.A.,
3) pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail na adres: ,
4) telefonicznie pod numerem: (0) 801 88 99 79 (Opłata za połączenie zgodna z taryfą danego operatora).
5) online przez stronę https://www.cnpsantander.pl/zglos-roszczenie
Dokumenty
Dla naszych Klientów, którzy posiadają już ubezpieczenie, przygotowaliśmy wszelkie potrzebne informacje oraz dokumenty, które można znaleźć na naszej stronie internetowej w zakładce - Jeśli już masz.