195 00**

Kredyt gotówkowy

Ubezpieczenie na życie

Ubezpieczenie to obejmuje ochronę życia i zdrowia Ubezpieczonego. Ubezpieczycielem jest MetLife Towarzystwo Ubezpieczeń na Życie i Reasekuracji S.A.

Zakres ubezpieczenia może obejmować następujące zdarzenia (w zależności od wybranego wariantu):

  • śmierć Ubezpieczonego,
  • śmierć Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku,
  • trwałą i całkowitą niezdolność do pracy Ubezpieczonego,
  • czasową niezdolność do pracy dla osób, które w dniu rozpoczęcia tej niezdolności nie ukończyły 65. roku życia oraz są Aktywne zawodowo, a dla pozostałych osób - hospitalizację Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku,
  • hospitalizację Ubezpieczonego na skutek Choroby lub Nieszczęśliwego wypadku,
  • operację Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku lub zabieg chirurgiczny Ubezpieczonego na skutek Nieszczęśliwego wypadku.

Pakiet „Pomoc na zawołanie”

Ubezpieczycielem jest AWP P&C S.A. Oddział w Polsce​​ (dawniej AGA International S.A. Oddział w Polsce).

W ramach Pakietu „Pomoc na zawołanie” zapewniamy codzienne szybkie oraz profesjonalne wsparcie medyczne i techniczne.

Dodatkowe infolinie – czynne 24h

  • prawna – w zakresie m.in. na temat świadczeń ZUS, pomocy społecznej, praw i obowiązków bezrobotnych, zasad emerytalnych, prawa podatkowego, rodzajów działalności gospodarczej, a także dostęp do aktów prawnych
  • techniczna – informacje na temat firm świadczących usługi: ślusarskie, hydrauliczne, elektryczne, malarskie i inne

Sam widzisz, życie może być piękne, jeśli masz fachową pomoc – tak od ręki i na zawołanie.

Wystarczy zadzwonić do czynnego całą dobę, 7 dni w tygodniu Centrum Operacyjnego: nr tel.: +48 22 522 25 46 lub +48 22 232 25 46**

Zgłoszenie roszczeń

Pomoc na zawołanie:
Centrum Operacyjne Mondial – 24h: 

  • dla umów zawartych do 31.03.2016 nr tel.:​ +48 22 522 25 46 lub +48 22 232 25 46**
  • dla umów zawartych od 1.04.2016 nr tel.:​ +48 22 522 27 66** lub +48 22 232 27 66**


Ubezpieczenie na życie

Roszczenie można zgłosić w jeden z poniższych sposobów:

  1. za pośrednictwem Agenta:
  • w siedzibie Santander Consumer Bank S.A. we Wrocławiu, 

przy ul. Strzegomskiej 42c 

  • lub w jednym z Oddziałów Santander Consumer Bank S.A.
  1. bezpośrednio do Towarzystwa:
  • pocztą elektroniczną – przesyłając e-mail z opisem zdarzenia na adres: 
  • telefonicznie – dzwoniąc do Telefonicznego Centrum Informacji 

– tel. +48 22 523 52 64**

  • korespondencyjnie – wysyłając wypełnione formularze roszczeniowe wraz z wymaganą dokumentacją na adres:

Departament Roszczeń MetLife TUnŻiR S.A.
ul. Przemysłowa 26
00-450 Warszawa
(formularze te są dostępne także na stronie internetowej Towarzystwa)

  • osobiście – w biurze głównym MetLife TUnŻiR S.A., 
    przy ul. Przemysłowej 26 w Warszawie lub w każdym uprawnionym
    przedstawicielstwie Towarzystwa na terenie całego kraju.

Dokumenty

Ogólne Warunki Ubezpieczenia Nr C00/PA2016 Kredyty Gotówkowe ...
Obowiązywały od 8 października 2016 r. do 9 stycznia 2017 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Assistance „Pomoc na Zawołanie” ...
Obowiązywały od 1 kwietnia 2016 r. do 27 lutego 2018 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Na Życie Kredytobiorców nr 9000KW15 ...
Ogólne Warunki Ubezpieczenia na życie – obowiązują od 29.03.2015 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Na Życie Kredytobiorców_9980/5 ...
Ogólne Warunki Ubezpieczenia na życie – obowiązują do 28.03.2015 r.
Ogólne Warunki Ubezpieczenia Od Następstw Utraty Pracy Kredytobiorców_99805/09 (wraz z OWU na życie 9980/5) ...
Ogólne Warunki Ubezpieczenia na życie – obowiązują do 28.03.2015 r.
Formularz zgłoszenia roszczenia CNP ...
Dla umów zawartych od 8 pażdziernika 2016 r. do 27 lutego 2018 r.
Do góry
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji