Ważna informacja dla użytkowników kart kredytowych: od 26 do 29 czerwca przeprowadzimy prace techniczne związane z obsługą kart kredytowych. W tym czasie karta może chwilowo nie działać, a dostęp do jej funkcji w bankowości internetowej i aplikacji mobilnej może być ograniczony. Prosimy, przygotuj się wcześniej do tej sytuacji. Szczegóły znajdziesz tutaj/ lub pod numerem infolinii 71 31 95 00 – od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00–18:00 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Ważna informacja dla posiadaczy kart kredytowych – przerwa techniczna 26–29 czerwca 2025r.

W dniach od 26 czerwca 2025 (czwartek) do 29 czerwca (niedziela) przeprowadzimy niezbędne prace techniczne i technologiczne związane z obsługą kart kredytowych. W tym czasie mogą wystąpić przejściowe ograniczenia w dostępie do wybranych usług związanych z kartą kredytową. Dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie szczegółowe informacje i rozwiązania, które pomogą spokojnie przejść przez ten czas.

Co może mieć miejsce w dniach 26–29 czerwca 2025 r.?

1. Niedostępność funkcjonalności w bankowości internetowej i mobilnej (26–29 czerwca)

Nie będzie możliwości:

  • sprawdzenia salda karty i dostępnych środków,
  • podglądu historii i zestawienia transakcji,
  • wygenerowania hasła 3DS do płatności online,
  • aktywacji, zablokowania oraz zastrzeżenie karty,
  • nadania oraz zmiany numeru PIN,
  • spłaty zadłużenia.
2. Brak możliwości wykonania transakcji kartą kredytową w dniu 29 czerwca (niedziela) 2025 r.

Tego dnia nie będzie można zapłacić kartą ani skorzystać z niej w bankomacie. Dlatego prosimy o wcześniejsze przygotowanie alternatywnego sposobu płatności – np. gotówki lub innej karty.

Co można zrobić, gdy potrzebna będzie pomoc?

Jeśli w czasie prac chcesz sprawdzić stan salda, upewnić się, że spłata została zaksięgowana, zmienić PIN, lub skorzystać z innych informacji, zadzwoń na infolinię: 71 731 95 00 w pon.–pt. w godz. 8:00–18:00 (koszt zgodnie z taryfą operatora).

Potrzebujesz zastrzec kartę?

Jeśli potrzebujesz zastrzec kartę zadzwoń na infolinię 71 358 22 20 (koszt zgodnie z taryfą operatora) czynną 24/7.

Co jeszcze warto wiedzieć?

Niedostępność wybranych usług może się przedłużyć i wystąpić po 29 czerwca 2025 r. Wszystkie operacje, które zrealizujesz przed rozpoczęciem prac, prawidłowo zaksięgujemy i będziesz je widzieć po ich zakończeniu prac. Dane oraz środki zgromadzone na karcie są przez cały czas całkowicie bezpieczne i odpowiednio chronione.

Dziękujemy za zrozumienie!

Przepraszamy za niedogodności i bardzo dziękujemy za zrozumienie oraz cierpliwość. Prace, które planujemy, są potrzebne, abyśmy mogli dalej rozwijać nasze usługi – bezpiecznie, nowocześnie i w odpowiedzi na Państwa potrzeby. Dlatego robimy je w jednym terminie, by nie rozciągać niedogodności w czasie.