Zysk równy nawet 7,6% rocznie na lokacie Santander Consumer Banku.

17 października 2011

Wrocław, 17 października 2011 r. - 15 października ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Santander Consumer Banku po marcowym połączeniu z AIG Bankiem Polska. Klienci którzy skorzystają z oferty depozytów z dzienną kapitalizacją odsetek mogą liczyć na oprocentowanie nominalne równe nawet 6,08%, co daje taki sam zysk jak 7,6% rocznie w przypadku lokaty standardowej z kapitalizacją na koniec okresu.

To obecnie jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku, gwarantująca wysoki zysk w relatywnie krótkim okresie trwania lokaty. Pieniądze zdeponowane na okres pięciu miesięcy na lokacie z dzienną kapitalizacją odsetek i oprocentowaniem nominalnym wysokości 6,08%, przyniosą taki sam zysk jak standardowa lokata z oprocentowaniem równym 7,6% i kapitalizacją na koniec okresu.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty wynosi zaledwie 1 tys. zł, a maksymalna nawet 13 tys. zł. Każdy klient może założyć nawet 14 lokat. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 16 października 2011 r. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi jak i dotychczasowi klienci banku.

Wprowadzeniu nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa – pierwsza prowadzona pod szyldem Santander Consumer Banku po fuzji z AIG Bankiem Polska, która miała miejsce 1 marca 2011 r. W spotach telewizyjnych promujących lokatę będzie można zobaczyć bolid Scuderia Ferrari - zespołu Formuły 1™ sponsorowanego przez Grupę Santander. Emisję zaplanowano na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN-u oraz kanałów informacyjnych – TVP Info i TVN24.

Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w sieci 240 oddziałów Santander Consumer Banku od poniedziałku, 17 października.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe, kredyty ratalne oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć 240 oddziałów detalicznych, 19 000 sklepów z punktem ratalnym, 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro i dziesiątym na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2011 r. Santander miał 1 374 miliarda zarządzanych środków, ponad 100 milionów klientów, 14 679 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 190 000 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Co więcej, zajmuje znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. Santander Consumer Finance działa na kluczowych rynkach i w Skandynawii. W pierwszej połowie 2011 r. Grupa Santander zarejestrowała 3 501 milionów euro zysku przypisanego netto.

Najnowsze na blogu

Rusza nasz nowy program poleceń „Po znajomości”!
01 czerwca 2023 Bank Możliwości
W maju br. rozpoczęliśmy akcję „Po znajomości”, skierowaną do klientów naszego banku. Jako jedyni na polskim rynku nagradzamy Was za polecanie kredytów gotówkowych! Dla polecającego i znajomego,...
Czytaj więcej
Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej

YouTube