Zysk równy nawet 7,6% rocznie na lokacie Santander Consumer Banku.

17 października 2011

Wrocław, 17 października 2011 r. - 15 października ruszyła pierwsza telewizyjna kampania Santander Consumer Banku po marcowym połączeniu z AIG Bankiem Polska. Klienci którzy skorzystają z oferty depozytów z dzienną kapitalizacją odsetek mogą liczyć na oprocentowanie nominalne równe nawet 6,08%, co daje taki sam zysk jak 7,6% rocznie w przypadku lokaty standardowej z kapitalizacją na koniec okresu.

To obecnie jedna z najbardziej atrakcyjnych ofert na rynku, gwarantująca wysoki zysk w relatywnie krótkim okresie trwania lokaty. Pieniądze zdeponowane na okres pięciu miesięcy na lokacie z dzienną kapitalizacją odsetek i oprocentowaniem nominalnym wysokości 6,08%, przyniosą taki sam zysk jak standardowa lokata z oprocentowaniem równym 7,6% i kapitalizacją na koniec okresu.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty wynosi zaledwie 1 tys. zł, a maksymalna nawet 13 tys. zł. Każdy klient może założyć nawet 14 lokat. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 16 października 2011 r. Z oferty mogą skorzystać zarówno nowi jak i dotychczasowi klienci banku.

Wprowadzeniu nowej promocji towarzyszy kampania reklamowa – pierwsza prowadzona pod szyldem Santander Consumer Banku po fuzji z AIG Bankiem Polska, która miała miejsce 1 marca 2011 r. W spotach telewizyjnych promujących lokatę będzie można zobaczyć bolid Scuderia Ferrari - zespołu Formuły 1™ sponsorowanego przez Grupę Santander. Emisję zaplanowano na antenie TVP 1, TVP 2, Polsatu i TVN-u oraz kanałów informacyjnych – TVP Info i TVN24.

Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w sieci 240 oddziałów Santander Consumer Banku od poniedziałku, 17 października.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, karty kredytowe, kredyty ratalne oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć 240 oddziałów detalicznych, 19 000 sklepów z punktem ratalnym, 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro i dziesiątym na świecie pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2011 r. Santander miał 1 374 miliarda zarządzanych środków, ponad 100 milionów klientów, 14 679 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 190 000 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Co więcej, zajmuje znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. Santander Consumer Finance działa na kluczowych rynkach i w Skandynawii. W pierwszej połowie 2011 r. Grupa Santander zarejestrowała 3 501 milionów euro zysku przypisanego netto.

Najnowsze na blogu

Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej

YouTube