Szukamy start-upów do współpracy w ramach III rundy AccelUp

01 czerwca 2020

Santander Consumer Bank – bank od kredytów zachęca do wysyłania zgłoszeń do programu akceleracyjnego AccelUp. W ramach inicjatywy łączącej fintechy i insurtechy z globalnymi korporacjami, aplikacje zbierane są do 30 czerwca

AccelUp to nadzorowany przez spółkę Accelpoint program akceleracyjny dający szansę łączenia dojrzałych startup-ów z sektora fintech, insurtech i telco z globalnymi korporacjami. Zakwalifikowani uczestnicy programu otrzymują bezzwrotne wsparcie finansowe do 200 000 zł oraz 100 godzin konsultacji z wybitnymi ekspertami rynkowymi. – Dotychczasowe wsparcie w ramach programu AccelUp jest bardzo pozytywnie oceniane przez startupy biorące udział w dwóch dotychczasowych rundach akceleracji. Zapraszamy kolejne startupy do aplikowania. Nasi partnerzy szczegółowo zdefiniowali swoje oczekiwania - wiemy, jakich innowacji poszukują. Dzięki temu mamy naprawdę wyróżniającą się skuteczność we wdrażaniu rozwiązań startupów i rozwijaniu współpracy z odbiorcami technologii w naszym programie – mówi Maciej Majewski, koordynator programu aklceleracyjnego AccelUp w Accelpoint.

Liczy się online

Jednym z odbiorców technoloigii w III edycji programu AccelUp jest Santander Consumer Bank. Jeden z liderów rynku consumer finance w Polsce aktualnie w ramach współpracy w II rundzie programu realizuje projekt z fintechem Plenti - tworzącym platformę, która oferuje dostęp do najnowszej elektroniki użytkowej na żądanie. Santander Consumer Bank zachęcony efektami współpracy poszukuje kolejnych młodych innowacyjnych firm. Dzięki zaangażowaniu, korzyści z kooperacji odnoszą obie strony. – Zdajemy sobie sprawę, że nie tylko bankowość, ale również zakupy klientów przenoszą sie coraz silnej do kanałów cyfrowych. W ramach III rundy programu AccelUp poszukujemy start-upów, z którymi uruchomimy nowe formy płatności i finansowania w kanałach online. Chcemy także znaleźć partnerów, dzięki którym efektywniej pomożemy Polakom realizować ich plany za pośrednictwem kredytu gotówkowego online – mówi Maciej Dąbrowski, dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku.

4.06. webinar dla start-upów

Przedstawiciele start-upów zainteresowani poznaniem Santander Consumer Banku  oraz szczegółami programu AccelUp mogą wziąć udział w webinarze w czartek 4 czerwca o godz. 11:00, podczas którego bezpośrednio dowiedzą się jakich idei poszukują partnerzy programu i na co zwracają uwagę przy współpracy. W trakcie spotkania przewidziana jest sesja pytań i odpowiedzi.  –  Do współpracy poszukujemy partnerów, dzięki którym będziemy mogli nie tylko znaleźć nowe źródła danych przydatne w ocenie zdolności kredytowej, ale także wzbogacające informacje o dotychczasowych klientach. Mamy nadzieję, że dzięki AccelUp uda nam się odszukać partnerów wspierających nas we wdrażaniu narzędzi do decyzji managerskich. Istotne wyzwanie stanowi dla nas odnalezienie nowych form sprzedaży i obsługi posprzedażowej skierowanych szczególnie dla klientów 50 plus – dodaje Maciej Dąbrowski.

Program AccelUp powstał we współpracy i jest realizowany z Polską Agencją Rozwoju Przedsiębiorczości. Akcelerator Accelpoint otrzymał wsparcie w ramach działania 2.5. Programu Operacyjnego Inteligentny Rozwój – “Programy Akceleracyjne”. Wszystkie informacje na temat inicjatywy, a także formularz zgłoszeniowy można znaleźć na stronie internetowej www.accelpoint.pl

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube