Służymy pomocą – także zdalnie

16 marca 2020

Chcesz skorzystać z propozycji kredytu w Santander Consumer Banku? A może masz już nasz produkt i potrzebujesz uzyskać informacji na jego temat? Sprawdź, jak możemy Ci pomóc bez wychodzenia z domu

Bez konieczności wychodzenia z domu możesz zawnioskować o:

Większość spraw związanych z już posiadanymi produktami możesz załatwić korzystając z obsługi bez wychodzenia z domu:

• telefoniczne - nr infolinii 195 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

• elektronicznie - formularze kontaktowe znajdziesz TUTAJ

• korespondencyjne – na adres: Santander Consumer Bank SA, ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław.

Prosimy o wyrozumiałość, dynamicznie rozwijająca się sytuacja związana z epidemią może spowodować wydłużenie terminów realizacji złożonych wniosków. 

 

Zachęcamy także do spłacania rat za pomocą przelewów elektronicznych. Taką możliwość daje również skorzystanie z Bankowości Internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Santander Consumer Banku. Więcej informacji o możliwościach, jakie daje bankowość elektroniczna znajdziesz w tym miejscu.

Pomocą naszym klientom służymy także na oficjalnym profilu Santander Consumer Banku na Facebooku.

Ze względu na troskę o zdrowie naszych klientów podjęliśmy deczyję o czasowym (do odwołania) wyłączeniu opcji zawierania umowy w trybie kurier. Wnioski można składać bez problemu z możliwością weryfikacji tożsamości za pośrednictwem przelewu 1-złotowego.

Szczegółowe informacje na temat wsparcia znajdziesz na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube