Służymy pomocą – także zdalnie

16 marca 2020

Chcesz skorzystać z propozycji kredytu w Santander Consumer Banku? A może masz już nasz produkt i potrzebujesz uzyskać informacji na jego temat? Sprawdź, jak możemy Ci pomóc bez wychodzenia z domu

Bez konieczności wychodzenia z domu możesz zawnioskować o:

Większość spraw związanych z już posiadanymi produktami możesz załatwić korzystając z obsługi bez wychodzenia z domu:

• telefoniczne - nr infolinii 195 00 - opłata za połączenie zgodna z taryfą operatora

• elektronicznie - formularze kontaktowe znajdziesz TUTAJ

• korespondencyjne – na adres: Santander Consumer Bank SA, ul. Legnicka 48 B, 54-202 Wrocław.

Prosimy o wyrozumiałość, dynamicznie rozwijająca się sytuacja związana z epidemią może spowodować wydłużenie terminów realizacji złożonych wniosków. 

 

Zachęcamy także do spłacania rat za pomocą przelewów elektronicznych. Taką możliwość daje również skorzystanie z Bankowości Internetowej oraz Aplikacji Mobilnej Santander Consumer Banku. Więcej informacji o możliwościach, jakie daje bankowość elektroniczna znajdziesz w tym miejscu.

Pomocą naszym klientom służymy także na oficjalnym profilu Santander Consumer Banku na Facebooku.

Ze względu na troskę o zdrowie naszych klientów podjęliśmy deczyję o czasowym (do odwołania) wyłączeniu opcji zawierania umowy w trybie kurier. Wnioski można składać bez problemu z możliwością weryfikacji tożsamości za pośrednictwem przelewu 1-złotowego.

Szczegółowe informacje na temat wsparcia znajdziesz na blogu Santander Consumer Banku.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube