Santander daje karty kredytowe na próbę

22 września 2008

Według ostatnich opublikowanych danych w portfelach Polaków znajduje się blisko 9 milionów kart kredytowych. Duża część z tej liczby, to karty dodawane do innych produktów bankowych np. kont osobistych, kredytów ratalnych, gotówkowych lub też karty wydawane wspólnie z dużymi sieciami handlowymi. – Podczas gdy wiele banków skupia się na ilości wydanych kart nie przykładając uwagi do edukacji i potrzeb klienta, Santander oferuje karty starając się przełamać bariery i obawy konsumentów, oferując jednocześnie niedrogi i nowoczesny produkt – mówi Piotr Żabski, Prezes Santander Consumer Banku. Średnie oprocentowanie kart kredytowych wydawanych przez polskie banki w ciągu ostatnich miesięcy wzrosło i obecnie waha się od 22 do nawet 29 proc. Santander oferuje kartę Silver z oprocentowaniem rzędu 17,50 proc. Według rankingu Gazety Wyborczej z kwietnia tego roku karta Silver oferowana przez Santander Consumer Bank jest najlepszą srebrną kartą dostępną na polskim rynku.

Do tej pory polskie banki nie zachęcały do korzystania z plastikowych pieniędzy oferując kartę na próbę. - Z badań przeprowadzonych wśród klientów wynika, że główną barierą powstrzymującą ich przed nabyciem karty kredytowej jest nieznajomość zasad jej funkcjonowania oraz kosztów związanych z obsługą i wydaniem – tłumaczy Adam Budziłek, Dyrektor Departamentu Rozwoju Kart Kredytowych w Santander Consumer Banku. Jedną z głównych obaw wskazywanych przez klientów jest konieczność uiszczania opłat za kartę, gdy klient z niej nie korzysta. Oferta przygotowana przez Santander Consumer Bank ma pomóc w przekonaniu klientów do zalet płacenia kartą i zachęcić do częstszego korzystania z możliwości jakie daje ten produkt. – Chcemy pokazać klientom, że karta kredytowa to łatwo dostępne pieniądze, które nie muszą być droższe niż chociażby kredyty gotówkowe – mówi Adam Budziłek. Główne argumenty, jakich Santander chce użyć w przekonywaniu klientów to niskie oprocentowanie, długi okres bezodsetkowy, brak opłat za korzystanie z karty dla aktywnych użytkowników oraz stały dostęp do informacji o rachunku i transakcjach z poziomu strony internetowej – Santander24.pl.

Promocja „Weź kartę na próbę” potrwa do 31 grudnia.


Informacje ogólne o banku

Santander Consumer Bank specjalizuje się w kredytach detalicznych. W 2007 r. udzielił kredytów na zakup nowych samochodów o łącznej wartości 806,4 mln złotych, a wartość jego portfela kredytów samochodowych na koniec 2007 r. wyniosła 2,45 mld złotych. Santander Consumer Bank należy również do grona największych kredytodawców hipotecznych ze sprzedażą w 2007 roku na poziomie 2,54 mld. W ofercie Santander Consumer Banku znajdują się także kredyty gotówkowe, karty kredytowe oraz leasing, oferowany przez Santander Consumer Multirent. Santander jest uznawany za jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się banków w Polsce. Filozofia sprzedaży zakłada dostępność produktów, w miejscach, w których klienci ich potrzebują - w 47 filiach w dużych miastach oraz poprzez współpracę z ponad czterema tysiącami salonów i komisów samochodowych, pośrednikami kredytowymi oraz biurami obrotu nieruchomości w całej Polsce.

Grupa Santander, do której należy Bank w Polsce, zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce instytucji finansowych świata. Jest siódmym największym bankiem pod względem kapitalizacji rynkowej oraz piątym bankiem pod względem zysków na świecie. Zatrudnia 132 tys. pracowników, obsługuje obecnie 65 milionów klientów w 11 178 biurach w ponad 40 krajach. Jest największą grupą bankową w Hiszpanii oraz Ameryce Łacińskiej pod względem wartości obrotów. W 2007 roku Grupa obchodziła 150 rocznicę powstania.

Najnowsze na blogu

Rusza nasz nowy program poleceń „Po znajomości”!
01 czerwca 2023 Bank Możliwości
W maju br. rozpoczęliśmy akcję „Po znajomości”, skierowaną do klientów naszego banku. Jako jedyni na polskim rynku nagradzamy Was za polecanie kredytów gotówkowych! Dla polecającego i znajomego,...
Czytaj więcej
Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej

YouTube