Santander Consumer Bank promuje lokaty na 12 i 24 miesiące

10 listopada 2015

Wrocław, 9 listopada 2015 r. Santander Consumer Bank regularnie zachęca do oszczędzania długoterminowego. Tym razem bank zaprasza do założenia dwuletniego depozytu Zysk+ Wzrost ze stałym oprocentowaniem nominalnym 2,7% w skali roku oraz rocznego gwartantującego 2,5% zysku w skali roku. To obecnie jedne z najlepszych na rynku propozycji w segmencie ofert na 12 i 24 miesiące.  

- Lokaty na dłuższe okresy Santander Consumer Banku są jednymi z najlepiej oprocentowanych lokat na naszym rynku. Dodatkowo klienci Banku mogą spodziewać się wysokiego oprocentowania w stałej ofercie. W obecnej sytuacji rynkowej, biorąc pod uwagę bardzo niską inflację, lokaty w naszym Banku posiadają nie tylko wysokie oprocentowanie nominalne, ale również realne – mówi Agnieszka Zadroga, Starszy Menadżer ds. Depozytów Detalicznych w Santander Consumer Banku.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ wynosi 1000 zł (tabela oprocentowania z 1 października 2015 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty. Oferta dotyczy nowych środków deponowanych ponad wolumen środków znajdujących się na należących do klienta rachunkach lokat terminowych w Santander Consumer Bank wg stanu na 30 września 2015 r.

Lokaty Santander Consumer Banku są dostępne w blisko 300 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Centre i Internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

 

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube