Santander Consumer Bank nominowany w plebiscycie Złoty Bankier

23 marca 2017

Statuetka Złoty Bankier to od ośmiu lat jedno z największych wyróżnień na polskim rynku bankowym. Jej laureatami banki, które w swojej działalności stawiają na najlepsze praktyki rynkowe, a ich produkty i usługi odpowiedzią na oczekiwania i potrzeby klientów. Najlepszych od 2008 roku wybierają klienci i eksperci rynku bankowego.

13 marca ruszył plebiscyt Złoty Bankier, a wraz z nim ankieta w której internauci wybiorą najlepszy Bank w trzech kategoriach - najlepszy spot reklamowy, bank wrażliwy społecznie i aktywność w social media. Z radością informujemy, że w pierwszej kategorii nominowany jest spot reklamowy Santander Consumer Banku - „Życie to nie film”, natomiast Akademia Zdrowia Santandera może stać się najlepszym projektem w ramach działań na rzecz społecznej odpowiedzialności biznesu.

 

Zapraszamy wszystkich Klientów do wzięcia udziału w internetowym głosowaniu Złoty Bankier!

Dodatkowo osoby, które wezmą udział plebiscycie, mają szansę na wygranie jednej z ponad 100 nagród. Głosowanie potrwa do 2 kwietnia 2017 na stronie https://ankieta-zloty.bankier.pl/

Najnowsze na blogu

Dzień Kobiet przywitamy darmowymi badaniami piersi we Wrocławiu w ramach akcji „Biustowniczki”
01 marca 2024 Blisko Ciebie
  Santander Consumer Bank jest wyłącznym partnerem akcji „Biustowniczki”, organizowanej przez Fundację Kapitan Światełko. Jest ona skierowana do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują...
Czytaj więcej
Większość Polaków unika niepotrzebnych wydatków
28 lutego 2024 Blisko Ciebie
  Ponad trzy czwarte z nas (77 proc.) deklaruje, że nie wydaje pieniędzy na zachcianki – wynika z naszego raportu „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”. Co ciekawe, tylko co piąty Polak...
Czytaj więcej
Jak inflacja wpływa na wartość Twoich oszczędności?
26 lutego 2024 Bank Możliwości
W ostatnim czasie słowo „inflacja” było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki. Nic dziwnego – powszechny wzrost poziomu cen w gospodarce znacząco wpływa na codzienne życie konsumentów. Dla...
Czytaj więcej

YouTube