Santander Consumer Bank bez gadania

23 września 2019

W poniedziałek 23 września rusza kolejna odsłona cyklu z udziałem najbardziej rozpoznawalnego mima w Polsce - Ireneusza Krosnego. Dowiadujemy się z niej, że to Santander Consumer Bank - bank od kredytów jest autorem serii zabawnych reklam przedstawiających potrzeby klientów

Bohaterem nowych spotów Santander Consumer Banku jest Ireneusz Krosny. – Niewiele jest w Polsce osób, które nie znają kreacji scenicznych Ireneusza Krosnego. To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny – widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom,

że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami – mówi Dariusz Józefiak, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank to jeden z liderów rynku finansów konsumenckich w Polsce. Średnio co 20 sekund podejmowana jest tam decyzja o wsparciu potrzeb klientów z całej Polski. W ponad 320 oddziałach w całej Polsce można spotkać się z doradcami lub wygodnie i bez wychodzenia z domu, porozmawiać o możliwości finansowania swoich działań z konsultantem infolinii. Kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, ubezpieczenia, finansowanie zakupu samochodu, czy lokaty – w tym wszystkim pomogą specjaliści Santander Consumer Banku – banku od kredytów. Od poniedziałku 23 września pomoże im w tym także Ireneusz Krosny – mim i popularny artysta kabaretowy, który uczestniczy w kampanii reklamowej, jaką można aktualnie zobaczyć w telewizji i internecie.

 

 

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube