Santander Consumer Bank bez gadania

23 września 2019

W poniedziałek 23 września rusza kolejna odsłona cyklu z udziałem najbardziej rozpoznawalnego mima w Polsce - Ireneusza Krosnego. Dowiadujemy się z niej, że to Santander Consumer Bank - bank od kredytów jest autorem serii zabawnych reklam przedstawiających potrzeby klientów

Bohaterem nowych spotów Santander Consumer Banku jest Ireneusz Krosny. – Niewiele jest w Polsce osób, które nie znają kreacji scenicznych Ireneusza Krosnego. To najbardziej rozpoznawalny mim, który komunikuje się ze swoją publicznością bez słów. Jego przekaz jest dla wszystkich jasny – widz rozumie Irka „bez gadania”. Naszym celem było pokazanie klientom,

że dzięki doświadczeniu pracowników banku tak samo prosto i bez zbędnych formalności załatwią w Santander Consumer Banku swoje sprawy związane z kredytami – mówi Dariusz Józefiak, Dyrektor Departamentu Marketingu i Reklamy Santander Consumer Banku.

Santander Consumer Bank to jeden z liderów rynku finansów konsumenckich w Polsce. Średnio co 20 sekund podejmowana jest tam decyzja o wsparciu potrzeb klientów z całej Polski. W ponad 320 oddziałach w całej Polsce można spotkać się z doradcami lub wygodnie i bez wychodzenia z domu, porozmawiać o możliwości finansowania swoich działań z konsultantem infolinii. Kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, ubezpieczenia, finansowanie zakupu samochodu, czy lokaty – w tym wszystkim pomogą specjaliści Santander Consumer Banku – banku od kredytów. Od poniedziałku 23 września pomoże im w tym także Ireneusz Krosny – mim i popularny artysta kabaretowy, który uczestniczy w kampanii reklamowej, jaką można aktualnie zobaczyć w telewizji i internecie.

 

 

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube