Połączenie Santander Consumer Banku i AIG Banku

01 marca 2011

Dzięki połączeniu powstał jeden z największych banków typu consumer finance w Polsce. Umożliwiło ono bezpośrednią integrację doświadczenia i pozycji Santander Consumer Banku na rynku kredytów samochodowych oraz wiedzy AIG Banku w zakresie rynku kredytów ratalnych, gotówkowych, kart kredytowych i produktów depozytowych. Spółka aktualnie posiada portfel kredytów o wartości 3,48 mld euro, depozyty na kwotę 1,073 mld euro i 240 oddziałów. Jednocześnie przynależność do Grupy Santander - jednej z największych grup finansowych na świecie - sprzyja dalszemu rozwojowi i umacnianiu pozycji Banku w Polsce.

Piotr Żabski, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku powiedział: „Zgodnie ze strategią, rozwój połączonego banku będzie opierał się na dwóch filarach: kompleksowości oferty i specjalizacji. Od dziś bank posiada pełną gamę produktów consumer finance, wiodącą pozycję w kilku segmentach produktów oraz szerokie możliwości pozyskiwania klientów – poprzez współpracę z 13,5 tys. partnerów prowadzących ponad 20 tys. punktów sprzedaży oraz kanały skierowane bezpośrednio do konsumentów, w tym Internet, platformy telemarketingowe i oddziały. Naszym dodatkowym atutem są możliwości czerpania z know-how oraz rozwiązań systemowych naszego właściciela – wiodącego globalnego gracza w sektorze consumer finance”.

Zarówno w przypadku dotychczasowych klientów AIG Banku, jak i Santander Consumer Banku umowy zawarte przed połączeniem pozostają w mocy, bez potrzeby podpisywania aneksów. Bez zmian pozostaną numery rachunków, na które dokonywane są spłaty kredytów oraz lokat, dotychczas wykorzystywane blankiety spłat oraz numery kontaktowe banku. Klienci mogą oczekiwać tak jak dotychczas niezakłóconej obsługi w 240 placówkach Banku. Połączony Bank będzie działał pod nazwą i logo Santander Consumer Banku S.A. Od dnia połączenia logo tym będą opatrzone wszystkie dokumenty, korespondencja oraz materiały Banku, a do końca marca 2011 r. placówki banku.

Najnowsze na blogu

Dziecko mobilizuje do sportu
06 sierpnia 2019 Blisko Ciebie
Aż 60 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym, badanych na zlecenie Santander Consumer Banku deklaruje, że regularnie angażuje się ze swoimi pociechami w jakąś formę aktywności fizycznej. Jak...
Czytaj więcej
Wygodne i tanie podróżowanie
02 sierpnia 2019 Bank Możliwości
Podczas wakacji chcemy przeżyć i zobaczyć jak najwięcej w rozsądnej cenie. Dziś dzięki popularnym aplikacjom, portalom i narzędziom finansowym, można wygodnie podróżować w stylu smart. Oto 7...
Czytaj więcej
Jak kupić pierwszy motocykl?
02 sierpnia 2019 Bank Możliwości
Własny jednoślad to bardzo dobra recepta na korki w mieście. Poczucie wolności, radość z przemierzania nieograniczonych przestrzeni i prędkość - to główne motywacje nowych właścicieli motorów. Jednak...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji