Połączenie Santander Consumer Banku i AIG Banku

01 marca 2011

Dzięki połączeniu powstał jeden z największych banków typu consumer finance w Polsce. Umożliwiło ono bezpośrednią integrację doświadczenia i pozycji Santander Consumer Banku na rynku kredytów samochodowych oraz wiedzy AIG Banku w zakresie rynku kredytów ratalnych, gotówkowych, kart kredytowych i produktów depozytowych. Spółka aktualnie posiada portfel kredytów o wartości 3,48 mld euro, depozyty na kwotę 1,073 mld euro i 240 oddziałów. Jednocześnie przynależność do Grupy Santander - jednej z największych grup finansowych na świecie - sprzyja dalszemu rozwojowi i umacnianiu pozycji Banku w Polsce.

Piotr Żabski, Prezes Zarządu Santander Consumer Banku powiedział: „Zgodnie ze strategią, rozwój połączonego banku będzie opierał się na dwóch filarach: kompleksowości oferty i specjalizacji. Od dziś bank posiada pełną gamę produktów consumer finance, wiodącą pozycję w kilku segmentach produktów oraz szerokie możliwości pozyskiwania klientów – poprzez współpracę z 13,5 tys. partnerów prowadzących ponad 20 tys. punktów sprzedaży oraz kanały skierowane bezpośrednio do konsumentów, w tym Internet, platformy telemarketingowe i oddziały. Naszym dodatkowym atutem są możliwości czerpania z know-how oraz rozwiązań systemowych naszego właściciela – wiodącego globalnego gracza w sektorze consumer finance”.

Zarówno w przypadku dotychczasowych klientów AIG Banku, jak i Santander Consumer Banku umowy zawarte przed połączeniem pozostają w mocy, bez potrzeby podpisywania aneksów. Bez zmian pozostaną numery rachunków, na które dokonywane są spłaty kredytów oraz lokat, dotychczas wykorzystywane blankiety spłat oraz numery kontaktowe banku. Klienci mogą oczekiwać tak jak dotychczas niezakłóconej obsługi w 240 placówkach Banku. Połączony Bank będzie działał pod nazwą i logo Santander Consumer Banku S.A. Od dnia połączenia logo tym będą opatrzone wszystkie dokumenty, korespondencja oraz materiały Banku, a do końca marca 2011 r. placówki banku.

Najnowsze na blogu

Weź limit na świąteczne wydatki
06 grudnia 2022 Bank Możliwości
  Lista prezentów, o których marzą najbliższe nam osoby, może przyprawić o ból głowy i uszczuplić portfel. Każdy liczy na coś wyjątkowego. Nie ma wyjścia - aby ten przedświąteczny czas upłynął...
Czytaj więcej
Polacy nie są jeszcze gotowi na kupowanie w metaverse
01 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Ponad 80 proc. Polaków nie jest zainteresowanych możliwością robienia zakupów w metaverse - wynika z naszego badania „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Ankietowani byli...
Czytaj więcej
Customer experience w bankowości w 2030 roku będzie opierać się na połączeniu sztucznej inteligencji z emocjami
25 listopada 2022 Blisko Ciebie
Aby nadążyć za ciągle zmieniającą się technologią, potrzebami rynku i preferencjami klientów, banki muszą wprowadzać innowacje i robić to sprawnie. Bankowość mobilna - kilka lat temu uznawana za...
Czytaj więcej

YouTube