Polacy zainteresowani sklepami autonomicznymi

14 lutego 2020

Jak wynika z badania przeprowadzonego na potrzeby raportu ,,Polaków portfel własny - kochamy okazje” Santander Consumer Banku – banku od kredytów, klienci są coraz bardziej zainteresowani niestandardowymi możliwościami robienia zakupów

Polacy z entuzjazmem podchodzą zwłaszcza do idei sklepów samoobsługowych. Chęć skorzystania z tego rozwiązania wyraziło ponad 50 proc. z nich, a 52,8 proc. z nas uważa, że tego typu sklepy to przyszłość handlu. Entuzjastyczne podejście do sklepów autonomicznych może wynikać z popularności e-commerce w Polsce. Zakupy w kanałach online robi już ponad połowa Polek w różnym wieku i niemal 40 proc. mężczyzn. Chociaż nowoczesne sposoby kupowania stają się coraz bardziej popularne, wśród Polaków nadal nie brakuje sympatyków handlu tradycyjnego. Jak pokazuje badanie Santander Consumer Banku, nadal duża grupa osób wybiera wyłącznie kanały sprzedaży offline (ok. 40 proc.).

Dowiedz się więcej o raporcie Polaków portfel własny - kochamy okazje zaglądając na naszego bloga do artykuły dot. sklepów autonomicznych.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube