Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Jak umiejętnie zarządzać swoim budżetem
25 maja 2022 Bank Możliwości
  W zeszłym miesiącu GUS ogłosił, że ceny towarów i usług konsumpcyjnych w marcu 2022 wzrosły o 10,9 proc. rdr i o 3,2 proc. w porównaniu do lutego br. Inflacja ciągle postępuje, w związku z tym...
Czytaj więcej
Remont domu lub mieszkania największym wiosennym wyzwaniem dla naszych portfeli
23 maja 2022 Blisko Ciebie
Wiosna to czas, który kojarzy się nam z remontami, odświeżaniem ogródków i tarasów, wakacjami i dużymi, rodzinnymi uroczystościami np. komunią czy weselem. Wszystko to wiąże się jednak z dużym...
Czytaj więcej
Jak zamieszkać w ekodomu
20 maja 2022 Bank Możliwości
  Problemy związane z ochroną klimatu i jakością powietrza mają zasięg globalny. Jednak to każdy z nas, we własnym domu, może się przyczynić do poprawy sytuacji, a to z kolei do ich rozwiązania....
Czytaj więcej

YouTube