Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Sztuka powiększania prezentów
15 listopada 2019 Bank Możliwości
Podobno Mikołaj swoje wielkie, prezentowe zakupy zaczyna już w listopadzie. Przygląda się promocjom, analizuje kredyty i niecierpliwie czeka na Black Friday. Dzięki temu wręcza większe prezenty. Oto...
Czytaj więcej
7 sposobów na Boże Narodzenie w stylu smart
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Koniec roku kojarzy się nam ze Świętami, szaleństwem zakupów i napiętym budżetem. Jak sprawić, aby od Mikołaja nie dostać rózgi za niedbanie o nasze finanse? Mamy na to 7 sprawdzonych patentów...
Czytaj więcej
Mobilnie i pod ręką. Na bank!
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji