Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Lokata, konto oszczędnościowe czy rachunek oszczędnościowy. Co wybrać?
23 września 2020 Bank Możliwości
W niespokojnych czasach bezpieczny produkt oszczędnościowy jest na wagę złota. Naszym wyborem może być lokata, konto oszczędnościowe lub rachunek oszczędnościowy, czyli ciekawa pod względem...
Czytaj więcej
Jak korzystnie oszczędzać online?
23 września 2020 Bank Możliwości
Do niedawna w gąszczu poradników tłumaczących, jak kupować online, oszczędzanie online się nie przebijało. Pandemia zmieniła wszystko. Chcemy czuć się bezpiecznie w każdym aspekcie – finansowym,...
Czytaj więcej
Jesień czasem zmian wśród Polaków?
21 września 2020 Blisko Ciebie
Pandemia sprawiła, że co trzeci z nas uważniej kontroluje swoje wydatki. Niemal Połowa Polaków twierdzi, że nie musiała podejmować większych, życiowych zmian, na które wpłynęła pandemia koronawirusa...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji