Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Jak zadbać o zdrowie najbliższych?
15 stycznia 2021 Bank Możliwości
Rodzina i zdrowie powinny być naszymi absolutnymi priorytetami w każdych okolicznościach. Jednak na co dzień nie pamiętamy o tej oczywistej prawdzie lub odsuwamy ją na drugi plan. W czasie pandemii...
Czytaj więcej
Rozświetlamy uśmiechy Mukoludków
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Dzięki Wam - naszym klientom, pracownikom, partnerom biznesowym i przyjaciołom - na konto Polskiego Towarzystwo Walki z Mukowiscydozą trafi niemal 19 tysięcy złotych! Ubiegły rok był wyjątkowy i...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank wita nowy rok kolejnym raportem z serii „Polaków portfel własny”
14 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Utrzymująca się sytuacja epidemiologiczna sprawiła, że Santander Consumer Bank postanowił zbadać jak pandemia koronawirusa wpłynęła na konsumenckie wybory Polaków w tym kontekście. W ten sposób...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji