Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube