Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Dziecko mobilizuje do sportu
06 sierpnia 2019 Blisko Ciebie
Aż 60 proc. rodziców dzieci w wieku szkolnym, badanych na zlecenie Santander Consumer Banku deklaruje, że regularnie angażuje się ze swoimi pociechami w jakąś formę aktywności fizycznej. Jak...
Czytaj więcej
Wygodne i tanie podróżowanie
02 sierpnia 2019 Bank Możliwości
Podczas wakacji chcemy przeżyć i zobaczyć jak najwięcej w rozsądnej cenie. Dziś dzięki popularnym aplikacjom, portalom i narzędziom finansowym, można wygodnie podróżować w stylu smart. Oto 7...
Czytaj więcej
Jak kupić pierwszy motocykl?
02 sierpnia 2019 Bank Możliwości
Własny jednoślad to bardzo dobra recepta na korki w mieście. Poczucie wolności, radość z przemierzania nieograniczonych przestrzeni i prędkość - to główne motywacje nowych właścicieli motorów. Jednak...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji