Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu
11 czerwca 2019 Blisko Ciebie
Prawie w każdym polskim gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jeden samochód – tak wynika z najnowszego raportu „Polaków portfel własny: w drodze” opublikowanego przez Santander...
Czytaj więcej
Bądź smart na zakupach
08 czerwca 2019 Bank Możliwości
Jak kupować wygodniej i taniej? Z pomocą przychodzi smart shopping, czyli sprytne zakupy, polegające między innymi na  rozsądnym korzystaniu z promocji oraz programów lojalnościowych a także na...
Czytaj więcej
Zadbaj o bezpieczne wakacje
08 czerwca 2019 Blisko Ciebie
Gdy wybieramy się na urlop, zawsze planujemy budżet, organizujemy transport i zastanawiamy się godzinami, jakie selfie zrobić na miejscu. Często jednak zapominamy o innej ważnej rzeczy. Mowa o...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji