Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej
Już jest - nowy raport wiosenny Santander Consumer Banku!
16 maja 2023 Blisko Ciebie
Opublikowaliśmy tegoroczną wersję naszego raportu „Polaków Portfel Własny: Wiosenne Wyzwania”. Mając na uwadze obecną sytuację ekonomiczną, zapytaliśmy Polaków o to, czy są przygotowani na wydatki...
Czytaj więcej

YouTube