Gwiazda Jakości Obsługi 2019

27 marca 2019

Santander Consumer Bank, dzięki opiniom zadowolonych klientów, został laureatem wyróżnienia Gwiazda Jakości Obsługi 2019

Wyróżnienie przyznaje Polski Program Jakości Obsługi, nagradzając marki, które mogą pochwalić się najwyższymi standardami klienta. Co najważniejsze, wyróżnienie Santander Consumer Banku jak i innych laureatów Gwiazdy Jakości Obsługi, zostało przyznane na podstawie opinii konsumentów.

Najnowsze na blogu

Jak inflacja wpływa na wartość Twoich oszczędności?
26 lutego 2024 Bank Możliwości
W ostatnim czasie słowo „inflacja” było odmieniane w mediach przez wszystkie przypadki. Nic dziwnego – powszechny wzrost poziomu cen w gospodarce znacząco wpływa na codzienne życie konsumentów. Dla...
Czytaj więcej
Polacy najczęściej oszczędzają na „czarną godzinę” i zakup lub remont nieruchomości
23 lutego 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje najnowsze badanie Santander Consumer Bank „Polaków Portfel Własny: oszczędny jak Polak”, 43 proc. z nas oszczędza na konkretny cel. W większości robimy to z myślą o „czarnej godzinie”...
Czytaj więcej
Zbliża się akcja profilaktyczna dla kobiet „Biustowniczki”
21 lutego 2024 Blisko Ciebie
Już niedługo, bo 8 marca br. rusza projekt „Biustowniczki”. Jest on skierowany do kobiet w wieku 18-35 lat, których nie obejmują systemowe programy profilaktyczne. Dzięki finansowaniu naszego banku...
Czytaj więcej

YouTube