Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Gdy ogród budzi się do życia
15 kwietnia 2021 Bank Możliwości
O tej porze roku lato wciąż przeplata się z zimą. Ale już czujemy, że czas niepodzielnego panowania słońca i wysokich temperatur nadchodzi ogromnymi krokami. Niedługo w ogrodzie będzie można...
Czytaj więcej
Majówka na dwóch kółkach!
08 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Za oknami wiosna w pełni, więc najwyższy czas, by przestawić się z zimowego trybu konesera seriali na tryb miłośnika aktywnego wypoczynku. Dni są coraz dłuższe, temperatury wyższe, a trasy rowerowe...
Czytaj więcej
Szerokości i… grzeczności!
01 kwietnia 2021 Blisko Ciebie
Prowadzenie samochodu często wyzwala w nas złe emocje. Stres, pośpiech i korki sprawiają, że wychodzimy z siebie i zapominamy, że w innych autach są tak samo zmęczeni i zniecierpliwieni ludzie. Z...
Czytaj więcej

YouTube