Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Już co trzecia Polka w wieku 18-35 lat wykonuje samobadanie piersi regularnie
28 marca 2024 Blisko Ciebie
  31 proc. Polek w wieku 18-35 lat pamięta o samobadaniu piersi co miesiąc. Jak wskazuje nasz najnowszy raport, przeprowadzony na potrzeby akcji „Biustowniczki”, wśród nich znalazło się...
Czytaj więcej
Wiosenna konsolidacja korzyści
21 marca 2024 Bank Możliwości
O tej porze roku do życia budzi się cała przyroda wokół nas! Także ludzie czują przypływ energii i zaczynają snuć plany na cieplejszą część roku. Zarówno przy planowaniu wydatków, jak i porządkach...
Czytaj więcej
88 proc. Polaków korzystających z internetu robi zakupy w sieci
19 marca 2024 Blisko Ciebie
Jak wskazuje nasze najnowsze badanie „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”, 59 proc. z grupy Polaków, którzy robią zakupy w sieci, najczęściej zamawia w ten sposób odzież i obuwie. Ponadto połowa...
Czytaj więcej

YouTube