Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Lokata, konto oszczędnościowe czy rachunek oszczędnościowy. Co wybrać?
23 września 2020 Bank Możliwości
W niespokojnych czasach bezpieczny produkt oszczędnościowy jest na wagę złota. Naszym wyborem może być lokata, konto oszczędnościowe lub rachunek oszczędnościowy, czyli ciekawa pod względem...
Czytaj więcej
Jak korzystnie oszczędzać online?
23 września 2020 Bank Możliwości
Do niedawna w gąszczu poradników tłumaczących, jak kupować online, oszczędzanie online się nie przebijało. Pandemia zmieniła wszystko. Chcemy czuć się bezpiecznie w każdym aspekcie – finansowym,...
Czytaj więcej
Jesień czasem zmian wśród Polaków?
21 września 2020 Blisko Ciebie
Pandemia sprawiła, że co trzeci z nas uważniej kontroluje swoje wydatki. Niemal Połowa Polaków twierdzi, że nie musiała podejmować większych, życiowych zmian, na które wpłynęła pandemia koronawirusa...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji