Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

7 sposobów na Boże Narodzenie w stylu smart
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Koniec roku kojarzy się nam ze Świętami, szaleństwem zakupów i napiętym budżetem. Jak sprawić, aby od Mikołaja nie dostać rózgi za niedbanie o nasze finanse? Mamy na to 7 sprawdzonych patentów...
Czytaj więcej
Mobilnie i pod ręką. Na bank!
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej...
Czytaj więcej
Skuteczna taktyka na wyprzedaż rocznika
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Wraz z początkiem jesieni w mediach i przestrzeni publicznej pojawiają się reklamy informujące o wyprzedażach aut z poprzedniego rocznika. Czy to dobry czas na kupienie fabrycznie nowego auta? Tak,...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji