Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy z Santander Consumer Bankiem!
19 lipca 2021 Bank Możliwości
Wprowadzamy kolejną promocję dla naszych klientów. Tym razem kierujemy ją do nowych użytkowników karty kredytowej Visa Comfort. Teraz, poza dodatkowymi pieniędzmi na dobrych warunkach, mogą oni...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021
15 lipca 2021 Bank Możliwości
Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów...
Czytaj więcej
Co trzeci Polak nie ma żadnych oszczędności
13 lipca 2021 Blisko Ciebie
Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ramach kolejnego raportu z serii „Polaków portfel własny”, mamy niemałe problemy z planowaniem domowych budżetów. Co trzeci Polak nie posiada żadnych...
Czytaj więcej

YouTube