Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Bieżące rachunki i opłaty najbardziej obciążające dla portfeli Polaków
20 września 2023 Blisko Ciebie
W naszym najnowszym raporcie „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” zapytaliśmy Polaków o to, co tej jesieni będzie dla nich największym wyzwaniem finansowym. Wśród najczęściej wybieranych...
Czytaj więcej
Jak pozyskiwać wartościowych kandydatów?
15 września 2023 Poznaj nas
Luka kompetencyjna to powszechny problem, z którym boryka się wiele firm. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny, aż 90 proc. przedsiębiorstw odczuwa trudności w...
Czytaj więcej
Ponad połowa Polaków nie zamierza zdobywać nowych kompetencji zawodowych w najbliższych miesiącach
13 września 2023 Blisko Ciebie
Jak wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” aż 66 proc. Polaków nie zamierza zdobywać nowych kompetencji zawodowych w najbliższych miesiącach. Sytuacja nie...
Czytaj więcej

YouTube