Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021
25 stycznia 2021 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To...
Czytaj więcej
Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu
22 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W...
Czytaj więcej
W pandemii co trzeci z nas częściej kupuje w sieci
19 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia koronawirusa doprowadziła do zmiany wielu nawyków w życiu Polaków. Jednym z nich jest sposób w jaki robimy zakupy. Według raportu „Polaków portfel własny: zakupy w dobie pandemii”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji