Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Jak kupić samochód z salonu?
12 września 2019 Bank Możliwości
Zakup nowego samochodu to dość skomplikowana sprawa. Auto z salonu wprawdzie nie będzie kryło w sobie żadnych niespodzianek, ale i tak trzeba wiedzieć, o co zapytać i kiedy zasięgnąć języka. Oto...
Czytaj więcej
Oszczędzanie na ekranie
12 września 2019 Bank Możliwości
Choć wciąż wielu osobom oszczędzanie kojarzy się głównie z tradycyjną skarbonką, to w tej dziedzinie nie brakuje nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Bankowość internetowa i bankowe aplikacje...
Czytaj więcej
Jak jeszcze lepiej poznać swój bank?
12 września 2019 Poznaj nas
Ambitny pracownik nowoczesnej instytucji, która zajmuje się wieloma złożonymi zagadnieniami, powinien dokładnie poznać różne aspekty jej funkcjonowania. Dzięki temu lepiej zrozumie swoją rolę, pozna...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji