Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku
22 stycznia 2020 Poznaj nas
Zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku przejdą przez proces rekrutacyjny jeszcze sprawniej. Kandydaci mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację. To wygodne...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Santander Consumer Bank – bank od kredytów, nawiązał współpracę ze spółką Accelpoint. W ramach programu AccelUp, dojrzałe startupy mają szansę na rozwój swojego biznesu we współpracy z  liderem...
Czytaj więcej
1 kredyt = 20 zł przekazane na cele społeczne
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Już po raz piąty, Santander Consumer Bank – bank od kredytów przekaże 20 zł od każdego udzielonego dziś (7 stycznia) kredytu na wsparcie projektów społecznych i charytatywnych. Średnia roczna wartość...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji