Bank Przyjazny Klientowi po raz drugi!

27 czerwca 2015

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Firma Przyjazna Klientowi - cieszące się renomą wyróżnienie przyznawane w obszarze obsługi klientów. Tytuł ten mogą otrzymać firmy, które osiągają wysokie wyniki w czterech z badanych obszarów: zadowolenie klientów, satysfakcja ze współpracy, jakość obsługi i prawdopodobieństwo rekomendacji. Tytuł przyznawany jest w wyniku niezależnego badania satysfakcji klientów, koordynowanego przez Obserwatorium Zarządzania.

 

Drugi rok z rzędu Santander Consumer Bank otrzymał godło Bank Przyjazny Klientowi

Najnowsze na blogu

Wielkanoc to dla co piątego Polaka największe wiosenne wyzwanie finansowe
08 kwietnia 2020 Blisko Ciebie
Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku marca na potrzeby raportu ,,Polaków portfel własny: wiosenne wyzwania” Santander Consumer Banku – banku od kredytów, Polacy bardzo poważnie traktują...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank rozpoczyna współpracę z Plenti w ramach AccelUp
03 kwietnia 2020 Blisko Ciebie
Zakończyła się dodatkowa rekrutacja dla Santander Consumer Banku – banku od kredytów w ramach II rundy programu AccelUp. Już wkrótce zaowocuje ona współpracą lidera rynku consumer finance w Polsce ze...
Czytaj więcej
Najczęstsze pytania: wakacje kredytowe w Santander Consumer Banku
27 marca 2020 Blisko Ciebie
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące zawieszenia spłaty kapitałowej części raty (wakacji kredytowych) w Santander Consumer Banku. Pamiętaj, że możesz zawnioskować o nie...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji