W nocy z wtorku na środę (16/17 września 2025 r.) w godzinach 22:00 - 6:00 przeprowadzimy prace serwisowe.
W tym czasie nie będziesz mieć dostępu do aplikacji mobilnej oraz bankowości internetowej. Prace nie będą mieć wpływu na płatności kartami kredytowymi naszego banku. Sprawdź szczegóły

Zadzwoń po kredyt  71 358 22 15      |      

Chcesz kredyt? 71 358 22 15

Mobilnie i pod ręką. Na bank!

Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej zarządzamy domowym budżetem z poziomu telefonu komórkowego. To szybkie i wygodne, a przede wszystkim przyjazne dla użytkowników, czego przykładem jest nowa aplikacja mobilna dla klientów Santander Consumer Banku – banku od kredytów.


Bankowość elektroniczna podbiła serca Polaków, bo pozwala na bardzo efektywne zarządzanie finansami z domowego zacisza albo w pracy. Nawet jeśli ktoś podchodził do niej z dużą dozą sceptycyzmu, szybko weryfikował swoją opinię. Wystarczy zacząć korzystać z tego typu rozwiązań i już po kilku dniach będą naturalnym elementem życia. Z bankowymi aplikacjami mobilnymi jest dokładnie tak samo. W dodatku są łatwiejsze w zalogowaniu oraz codziennym używaniu, a kiedy zacznie się z nich korzystać trudno sobie wyobrazić codzienne życie bez nich. Pierwszym, najważniejszym krokiem jest pobranie aplikacji ze sklepu Goolge Play lub App Store, np. korzystając z linków dostępnych na stronie informującej o aplikacji mobilnej Santander Consumer Banku - banku od kredytów. Aplikacja jest dostępna dla użytkowników systemów Android oraz iOS.


Jak bankować mobilnie?


Z nowej aplikacji mogą korzystać wszyscy klienci Santander Consumer Banku – banku od kredytów, którzy mają jeden z następujących produktów banku: kartę kredytową, kredyt gotówkowy, kredyt ratalny lub lokatę. Dodatkowo, aby swobodnie bankować mobilnie, należy podpisać Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej i Usług Bankowości Telefonicznej. Wyjątkiem są posiadacze karty kredytowej, jednak w tym przypadku funkcjonalności aplikacji są ograniczone do niezbędnych funkcji. Aby w pełni docenić to użyteczność aplikacji i wypróbować jego rozliczne funkcjonalności, warto podpisać wspomnianą umowę. Możesz to zrobić bez problemu w jednym z ponad 330 oddziałów w całej Polsce.


To naprawdę proste!


Dostęp do aplikacji jest możliwy przez logowanie z użyciem nadanego samodzielnie PIN-u, odcisku palca lub jeśli telefon oczywiście ma taką funkcję, skanu twarzy. Każdy krok podczas aktywacji i codziennego korzystania jest intuicyjny, a aplikacja jest przejrzysta i prosta w użytkowaniu. W tworzenie jej poszczególnych elementów byli zaangażowani pracownicy banku, klienci oraz studenci Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu, którzy wnieśli perspektywę młodego pokolenia. Organizowane były warsztaty projektowe, testy oraz badania jakościowe i ilościowe. Wszystko to po to, by klienci Santander Consumer Banku zyskali maksymalnie użyteczne narzędzie.


Co można zrobić przy pomocy aplikacji? Między innymi czuwać nad swoimi finansami, uzyskać informacje o szczegółach swoich produktów np. kredytu gotówkowego, karty kredytowej, czy kredytu ratalnego, spłacać kredyty i karty, zmieniać limity transakcyjne i PIN do karty. W sytuacjach losowych aplikacja umożliwi szybkie zastrzeżenie karty lub kontakt z bankiem.  Tyle opisu, najlepiej pobrać ją i od razu samodzielnie przetestować!


Więcej informacji o aplikacji >>>


Bezpośredni, natychmiastowy dostęp do swoich produktów to rzecz nie do przecenienia. Smartfona mamy przy sobie zawsze, więc lepiej na wszelki wypadek mieć w niej aplikację. Nigdy nie wiadomo, kiedy się przyda i gdzie będziemy, gdy na przykład nadejdzie termin płatności kolejnej raty. Wówczas spłata zajmie kilka minut. Z aplikacją mobilną Santander Consumer Banku – banku od kredytów, dostęp do finansów osobistych będzie maksymalnie wygodny i zawsze w zasięgu ręki.