Infolinia: 195 00**

Bankowość Internetowa Santander Consumer Banku

prosty i wygodny dostęp do zarządzania Twoimi produktami

Z Bankowością Internetową zyskujesz

 
Bezpłatny dostęp do informacji o produktach z dowolnego urządzenia
 
Bezpieczne logowanie indywidualnym numerem ICN
 
Możliwość szybkiej spłaty zadłużenia kredytowego za pomocą serwisu Przelewy24
 
Aktywację i zastrzeganie karty kredytowej
 
Informacje o aktualnej ofercie Santander Consumer Bank

 

Pierwsze logowanie

Produkty w Bankowości Internetowej

Sprawdź, jakie informacje znajdziesz o swoim produkcie w Bankowości Internetowej
  • Wykorzystany i dostępny limit
  • Lista transakcji z praktyczną wyszukiwarką
  • Zestawienie transakcji i operacji
  • Dane do spłaty zadłużenia
  • Harmonogram spłat
  • Kwota pozostała do spłaty
  • Dane do spłaty zadłużenia
  • Liczba posiadanych lokat
  • Przewidywany zysk
  • Szczegółowe warunki lokaty

 

Przydatne funkcjonalności

Możesz wygodnie i w każdej chwili skorzystać z przydatnych funkcjonalności, które oferujemy w Bankowości Internetowej
 
Jeśli posiadasz kartę kredytową, masz możliwość
  
Aktywowania i zastrzegania karty kredytowej
  
Zmiany numeru PIN
 
Zmiany dziennych limitów transakcyjnych
  
Dodatkowo dla kart kredytowych, kredytów ratalnych i kredytów gotówkowych uruchomiliśmy usługę Szybkich Płatności, dzięki którym można w wygodny sposób spłacać swoje zobowiązania.

 

Pytania i odpowiedzi

Czy hasło SMS ma określony termin ważności?

Tak, hasło SMS jest ważne kilka minut. Po tym czasie będzie nieważne, więc jeśli w tym czasie nie zdążyłeś z niego skorzystać, należy ponownie złożyć dyspozycję w Bankowości Internetowej, aby dostać nowe hasło.

Pamiętaj o tym, że hasło SMS jest jednorazowe. Po jego wykorzystaniu staje się nieważne.

Czy jeśli otrzymałem ICN wraz z umową Karty Kredytowej, to mam taki sam dostęp, co Klienci z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej?

Nie. Klient ma podgląd do swoich aktywnych Kart Kredytowych (wszystkich aktywnych), lecz nie może ich aktywować, zastrzec itd. Taką funkcjonalność mają tylko Klienci z Umową o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej.

Czy jeśli zawarłem umowę o kolejną Kartę Kredytową będę miał kilka loginów do Bankowości Internetowej?

Nie. Klient na kolejnej umowie otrzyma numer ICN, którym może się zalogować. Po zalogowaniu będzie widział wszystkie swoje aktywne Karty Kredytowe.

Czym jest ICN?

Jest to Indywidualny Numer, który zostaje przypisany do Klienta w momencie podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej lub o Kartę Kredytową dla umów zawartych po 21.07.2017. Numer ICN znajduje się na umowie:

Bank nadaje użytkownikowi BE Indywidualny Numer (ICN) [11111111], który będzie służył jako Login do Bankowości Internetowej. Hasło startowe zostanie wysłane w wiadomości SMS, po wprowadzeniu Loginu na stronie logowania, na numer telefonu wskazanego w niniejszej Umowie. Podanie numeru telefonu komórkowego i e-mail jest dobrowolnie, jednakże niezbędne do świadczenia usług Bankowości Internetowej. Istnieje możliwość zmiany loginu na własny, przy czym ICN jest na stałe przypisany do Klienta, dlatego sugerujemy zapamiętać go.

Czym jest lista haseł jednorazowych?

Listę haseł jednorazowych posiadają Klienci z kartą kredytową, którzy zawarli umowę przed dniem 22.07.2017 oraz nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Hasła te są wymagane przy pierwszym logowaniu do Bankowości Internetowej, odblokowaniu dostępu, przy zmianie hasła dostępu itp. Jeśli nie posiadasz listy haseł jednorazowych, udaj się do najbliższego oddziału Santander Consumer Bank w celu wygenerowania nowej.

Jednocześnie zachęcamy do podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, która to daje możliwość pełnego dostępu do Bankowości Internetowej. Dodatkowo wszystkie dyspozycje będziesz mógł potwierdzać kodami wysyłanymi przez Bank w wiadomości SMS. Lista haseł jednorazowych nie będzie od tej pory potrzebna.

Czym jest obrazek bezpieczeństwa?

Jest to obrazek, który jest wybierany podczas pierwszego logowania. Przy następnym logowaniu wybrany obrazek pojawia się tuż po wprowadzeniu loginu.

Funkcjonalność ta nie jest obowiązkowa, ale ze względów bezpieczeństwa sugerujemy korzystać z niej, ponieważ daje pewność, że logujesz się na właściwej stronie podając poprawny login.

Czy mój komputer powinien mieć dodatkowe oprogramowanie do korzystania z Bankowości Internetowej?

Nie, pamiętaj o tym, że Bank nigdy nie prosi Cię o instalację dodatkowego oprogramowania pochodzącego z nieznanych źródeł. Do korzystania z Bankowości Internetowej potrzebujesz komputera z dostępem do sieci internet.

 

Zadbaj  o aktualizację swoich przeglądarek, ponieważ Bankowość Internetowa poprawnie będzie działać na poniższych przeglądarkach:

  • Google  Chrome 39 i wyższe
  • Microsoft IE 10.0 i wyższe
  • Mozilla Firefox 30.0 i wyższe
  • Opera 28 i wyższe
  • Chrome Mobile 28.0 i wyższe
  • IE Mobile 10.0 i wyższe (wraz z nową przeglądarką od MS - Spartan)

 

Serwis Bankowości Internetowej został przygotowany w wersji responsywnej co sprawia, że dostosowuje się on do rozdzielczości ekranu danego urządzenia. Oznacza to to, że będziesz mógł korzystać z BI na każdym urządzeniu podłączonym do sieci Internet.

Jaka jest różnica między Bankowością Elektroniczną, a Bankowością Internetową?

Bankowością Elektroniczną nazywamy usługę w Santander Consumer Bank, w skład której wchodzą:

  • Bankowość Internetowa – serwis internetowy umożliwiający świadczenie usług bankowych w tym składanie dyspozycji za pośrednictwem strony internetowej https://online.santanderconsumer.pl/
  • Bankowość Mobilna – aplikacja mobilna umożliwiająca świadczenie usług bankowych.
  • Bankowość Telefoniczna – możliwość telefonicznego świadczenia usług bankowych w tym składanie dyspozycji za pośrednictwem kontaktu telefonicznego i wiadomości SMS.

Jakie są korzyści korzystania z Bankowości Internetowej?

Bankowość Internetowa daje możliwość wglądu online (bez ograniczeń i bezpłatnie) oraz wykonywania dyspozycji do następujących produktów:

  • Karta kredytowa
  • Kredyt gotówkowy/konsolidacyjny
  • Kredyt na zakup towarów i usług
  • ​Lokat
     

Klienci z kartą kredytową, którzy nie podpisali Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej, mają statyczny dostęp do informacji o swoim produkcie. Warto udać się do Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Dostęp do pełnej Bankowości Internetowej daje dodatkowe możliwości:

  • Zmiany PIN
  • Zastrzeżenie karty
  • Zmiany dziennych limitów transakcyjnych
  • Aktywacji karty

Kilka razy próbowałem logować się do Bankowości Internetowej i nie mogę się zalogować

Najprawdopodobniej doszło do blokady Bankowości Internetowej poprzez błędne wpisywanie hasła. Takie zachowanie jest celowe, by chronić Twoją Bankowość Internetową przed włamaniem.

W celu odblokowania dostępu należy postępować zgodnie ze wskazówkami, które są opisane w punkcie: Nie znam/nie pamiętam swojego hasła. Co teraz?

Kto może mieć dostęp do Bankowości Internetowej Santander Consumer Bank?

Dostęp do Bankowości Internetowej może mieć każdy Klient Santander Consumer Bank, który posiada jeden lub kilka z poniższych produktów:

  • Karta kredytowa
  • Kredyt gotówkowy/konsolidacyjny
  • Kredyt na zakup towarów i usług
  • Lokata online

Mam kartę kredytową. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?

Jeśli podpisałeś Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty przed 21 lipca 2017 roku możesz logować się do Bankowości Internetowej swoim numerem umowy:

  • Jeśli korzystałeś z serwisu https://www.visa.santander24.pl przy pierwszym logowaniu w polu HASŁO należy wpisać hasło z poprzedniego serwisu. Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.
  • Jeśli nie korzystałeś z serwisu  https://www.visa.santander24.pl przy pierwszym logowaniu w polu HASŁO należy wpisać hasło z listy haseł jednorazowych, które zostało dołączone do umowy. Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

 

Jeśli podpisałeś Umowę o Przyznanie Limitu i Wydanie Karty po 21 lipca 2017 roku, posiadasz dostęp do Bankowości Internetowej:

  • Twoim loginem jest Indywidualny Numer (ICN), który znajduje się w Twojej umowie,
  • Twoim hasłem jest hasło, które zostanie wysłane przez Santander Consumer Bank w wiadomości SMS. Po jego wprowadzeniu Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

 

Jeśli chcesz mieć dostęp do nowych funkcjonalności dla kart kredytowych takich jak:

  • zmiana PIN,
  • zastrzeżenie karty,
  • zmiana dziennych limitów transakcyjnych,
  • aktywacja karty

zapraszamy Cię do najbliższego Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Usługa jest bezpłatna, a podpisanie umowy trwa dosłownie chwilę.

Mam kredyt ratalny/kredyt gotówkowy/lokatę. Jak mam się zalogować do Bankowości Internetowej?

  • Jeśli podpisałeś Umowę o Kredyt na Zakup Towarów i Usług/Umowę o Kredyt Gotówkowy/Umowę Rachunku Terminowej Lokaty Oszczędnościowej przed 21 lipca 2017 roku zapraszamy Cię do najbliższego Oddziału w celu podpisania Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej. Dzięki niej zyskasz bezpłatny dostęp do Bankowości Internetowej, w której będziesz mieć wgląd w szczegóły swojego kredytu oraz umowy wraz z aktualnym harmonogramem spłat.
     
  •   Jeśli podpisałeś Umowę o Kredyt na Zakup Towarów i Usług/Umowę o Kredyt Gotówkowy/Umowę Rachunku Terminowej Lokaty Oszczędnościowej po 21 lipca 2017 roku posiadasz dostęp do Bankowości Internetowej.
    • Twoim loginem jest Indywidualny Numer (ICN), który znajduje się w Twojej umowie.
    • Twoim hasłem jest hasło, które zostanie wysłane przez Santander Consumer Bank w wiadomości SMS. Po jego wprowadzeniu Bankowość Internetowa poprosi o ustawienie nowego hasła.

Zyskujesz wgląd w szczegóły swojego kredytu i umowy oraz aktualny harmonogram spłat.

Nie znam/nie pamiętam swojego hasła. Co teraz?

Odzyskanie dostępu do Bankowości Internetowej odbywa się za pośrednictwem strony logowania www.online.santnaderconsumer.pl – wystarczy wybrać opcję Problem z logowaniem?, a następnie postępować zgodnie ze wskazówkami, które pojawiają się na ekranie.

Jeśli umowę o Kartę Kredytową zawarłeś przed dniem 21.07.2017, to do odblokowania dostępu wymagane będzie hasło z listy haseł jednorazowych, która została dołączona do Umowy o Przyznanie Limitu Kredytowego i Wydanie karty. Jeśli jej nie posiadasz, udaj się do najbliższego oddziału Santander Consumer Bank.

Otrzymałem ICN wraz z umową Karty Kredytowej, czy muszę ponownie przejść pierwsze logowanie?

Tak w sytuacji, gdy Klient wcześniej logował się numerem Karty Kredytowej, a teraz otrzymał ICN, będzie musiał przejść jeszcze raz pierwsze logowania, co powoduję, że będzie musiał ustawić nowe hasło oraz obraz bezpieczeństwa.

Skąd wiem, że zalogowałem się do bezpiecznej strony? Jak to sprawdzić?

  • Sprawdź, czy adres strony nie zaczyna się od ssl-, ssl_ oraz czy nie popełniłeś błędu w nazwie strony, poprawny adres to online.santanderconsumer.pl.
  • Zweryfikuj, czy w oknie przeglądarki przy adresie strony znajduje się kłódka oznaczająca połączenie szyfrowane, obok kłódki powinna znajdować się nazwa banku - Santander Consumer Bank S.A. [PL]) na zielonym tle.

 

Zawarłem umowę o kolejną Kartę Kredytową. Jak mam się logować do Bankowości Internetowej?

Klient z Kartą Kredytową (bez Umowy o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej) może zawrzeć umowę o następną Kartę Kredytową. W tej sytuacji klient nie będzie się już logował Numerem Karty Kredytowej tylko ICN, który otrzymał na ostatniej umowie. Również od tego momentu Klient nie będzie korzystał z kodów jednorazowych przypisanych do Karty Kredytowej, a będzie otrzymywał autoryzacyjne kody SMSowe

Masz inne pytania?
Skontaktuj się z nami. Nasi doradcy chętnie udzielą dodatkowych informacji.
 Zadzwoń na infolinię 195 00**
Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji