#ZostańwDomu - my ułatwimy bankowanie

30 kwietnia 2020

Epidemia koronawirusa dotyka nas wszystkich. Nasi klienci i pracownicy są rodzicami, dziećmi
i wnukami, którzy obawiają się o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych. Ostatnie tygodnie zmieniają nasze przyzwyczajenia. Na nowo musieliśmy zorganizować nasze codzienne życie. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby jedna rzecz pozostała niezmienna: nasza gotowość by pomagać Klientom Santander Consumer Banku niezależnie od okoliczności.

Jesteśmy do dyspozycji Klientów we wszystkich dotychczasowych punktach kontaktu – w oddziałach, na infolinii, korespondencyjnie, czy w mediach społecznościowych. Nasi pracownicy
rozpatrują wszystkie zapytania z odpowiednią starannością i odpowiadają najszybciej, jak to możliwe. W tych wyjątkowych okolicznościach prosimy o wyrozumiałość, gdyż czas odpowiedzi z naszej strony może być dłuższy od standardowego.

Wiemy, że zdarzają się życiowe sytuacje, pytania lub problemy, z którym nasi Klienci nie mogą czekać. W takich przypadkach zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 195 00 (koszt zgodnie z taryfą operatora). Może jednak zdarzyć się tak, że zwiększona liczba połączeń utrudni Państwu dodzwonienie się. W takim przypadku można skontaktować się z nami także za pośrednictwem oficjalnego profilu Santander Consumer Banku na Facebooku.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy nam wszystkim szybkiego powrotu na normalności.

Zachęcamy również do zapoznania się z kilkoma podpowiedziami z naszej strony, które pozwolą na możliwie najbezpieczniejsze korzystanie z usług bankowych w obecnej sytuacji.

  • Niektóre sytuacje naprawdę mogą poczekać, więc gdy to tylko możliwe #zostańwdomu. Większość spraw związanych z aktualnymi umowami załatwisz za pośrednictwem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. To najlepszych czas, by przekonać się do rozwiązań, dzięki którym łatwo i bez wychodzenia z domu spłacisz ratę kredytu, sprawdzisz harmonogram spłat, spłacisz ratę, przedłużysz lokatę, czy uzyskasz informacje dotyczące swojej karty kredytowej.

 

  • Płać naszą kartą kredytową – w stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo jesteś chroniony na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”).

 

  • Gdy zdecydujesz się odwiedzić jeden z naszych oddziałów, sprawdź wcześniej jego aktualne godziny otwarcia oraz informacje na temat ewentualnych ograniczeń w obsłudze. Znajdziesz je TUTAJ, ale możesz także zapytać nas o to na naszym profilu na Facebooku.

Już teraz stosujemy kilka zasad, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:

- w naszych oddziałach jednocześnie może przebywać maksymalnie 2 Klientów. Aktualne wytyczne na temat przebiegu obsługi zawsze wywieszamy na drzwiach lub witrynie naszych oddziałów;

- na bieżąco wprowadzamy wszystkie wytyczne przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia np. odkażanie stanowisk po każdej wizycie, dlatego przerwy w obsłudze między kolejnymi Klientami mogą obecnie być nieco dłuższe;

- jeśli wybierasz się do naszego oddziału, zabierz ze sobą rękawiczki jednorazowe. Jeśli nie będziesz ich posiadał, nasz doradca poprosi o odkażenie dłoni specjalnym preparatem.

- w godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze Klientom powyżej 60. roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.

  • Bez wychodzenia z domu możesz również złożyć wniosek w sprawie wakacji kredytowych (dla kredytu gotówkowego, ratalnego, samochodowego lub hipotecznego). Skorzystaj w tym celu z decdykowanych formularzy. Obiecujemy, że rozpatrzymy Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. 
  • Forumularz dla kredytu gotówkowego – TUTAJ
  • Formularz dla kredytu ratalnego – TUTAJ
  • Formularz dla kredytu samochodowego i kredytu hipotecznego - TUTAJ
  • Na koniec mamy najważniejszą prośbę: zatroszcz się o zdrowie swoje i innych. Nie wychodź z domy bez potrzeby. Jeśli już jest to konieczne, to przestrzegaj zalecanych zasad ostrożności.

 

Przejdźmy bezpiecznie przez ten trudny czas, abyśmy już niedługo mogli cieszyć się z wszystkiego, czego nam teraz najbardziej brakuje.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube