#ZostańwDomu - my ułatwimy bankowanie

30 kwietnia 2020

Epidemia koronawirusa dotyka nas wszystkich. Nasi klienci i pracownicy są rodzicami, dziećmi
i wnukami, którzy obawiają się o zdrowie i bezpieczeństwo najbliższych. Ostatnie tygodnie zmieniają nasze przyzwyczajenia. Na nowo musieliśmy zorganizować nasze codzienne życie. Robimy jednak wszystko, co w naszej mocy, aby jedna rzecz pozostała niezmienna: nasza gotowość by pomagać Klientom Santander Consumer Banku niezależnie od okoliczności.

Jesteśmy do dyspozycji Klientów we wszystkich dotychczasowych punktach kontaktu – w oddziałach, na infolinii, korespondencyjnie, czy w mediach społecznościowych. Nasi pracownicy
rozpatrują wszystkie zapytania z odpowiednią starannością i odpowiadają najszybciej, jak to możliwe. W tych wyjątkowych okolicznościach prosimy o wyrozumiałość, gdyż czas odpowiedzi z naszej strony może być dłuższy od standardowego.

Wiemy, że zdarzają się życiowe sytuacje, pytania lub problemy, z którym nasi Klienci nie mogą czekać. W takich przypadkach zachęcamy do kontaktu z naszą infolinią pod numerem 195 00 (koszt zgodnie z taryfą operatora). Może jednak zdarzyć się tak, że zwiększona liczba połączeń utrudni Państwu dodzwonienie się. W takim przypadku można skontaktować się z nami także za pośrednictwem oficjalnego profilu Santander Consumer Banku na Facebooku.

Dziękujemy za zrozumienie i życzymy nam wszystkim szybkiego powrotu na normalności.

Zachęcamy również do zapoznania się z kilkoma podpowiedziami z naszej strony, które pozwolą na możliwie najbezpieczniejsze korzystanie z usług bankowych w obecnej sytuacji.

  • Niektóre sytuacje naprawdę mogą poczekać, więc gdy to tylko możliwe #zostańwdomu. Większość spraw związanych z aktualnymi umowami załatwisz za pośrednictwem bankowości internetowej i aplikacji mobilnej. To najlepszych czas, by przekonać się do rozwiązań, dzięki którym łatwo i bez wychodzenia z domu spłacisz ratę kredytu, sprawdzisz harmonogram spłat, spłacisz ratę, przedłużysz lokatę, czy uzyskasz informacje dotyczące swojej karty kredytowej.

 

  • Płać naszą kartą kredytową – w stacjonarnych sklepach to zdecydowanie bardziej higieniczna forma płatności niż gotówka. Teraz płacąc za zakupy do 100 zł nie musisz wpisywać PIN-u. To także najbezpieczniejszy sposób płacenia za zakupy w Internecie. Bezpieczeństwo transakcji zapewnia mechanizm 3D Secure, a dodatkowo jesteś chroniony na wypadek utraty karty oraz zabezpieczamy Cię przed nieuczciwymi sprzedawcami (tzw. „chargeback”).

 

  • Gdy zdecydujesz się odwiedzić jeden z naszych oddziałów, sprawdź wcześniej jego aktualne godziny otwarcia oraz informacje na temat ewentualnych ograniczeń w obsłudze. Znajdziesz je TUTAJ, ale możesz także zapytać nas o to na naszym profilu na Facebooku.

Już teraz stosujemy kilka zasad, które mają pomóc nam zadbać o nasze wspólne bezpieczeństwo:

- w naszych oddziałach jednocześnie może przebywać maksymalnie 2 Klientów. Aktualne wytyczne na temat przebiegu obsługi zawsze wywieszamy na drzwiach lub witrynie naszych oddziałów;

- na bieżąco wprowadzamy wszystkie wytyczne przekazywane przez Ministerstwo Zdrowia np. odkażanie stanowisk po każdej wizycie, dlatego przerwy w obsłudze między kolejnymi Klientami mogą obecnie być nieco dłuższe;

- jeśli wybierasz się do naszego oddziału, zabierz ze sobą rękawiczki jednorazowe. Jeśli nie będziesz ich posiadał, nasz doradca poprosi o odkażenie dłoni specjalnym preparatem.

- w godz. 10-12 zapewniamy pierwszeństwo w obsłudze Klientom powyżej 60. roku życia. W tym czasie w miarę możliwości będziemy starali się również zapewnić obsługę pozostałym Klientom.

  • Bez wychodzenia z domu możesz również złożyć wniosek w sprawie wakacji kredytowych (dla kredytu gotówkowego, ratalnego, samochodowego lub hipotecznego). Skorzystaj w tym celu z decdykowanych formularzy. Obiecujemy, że rozpatrzymy Twoje zapytanie najszybciej, jak to możliwe. 
  • Forumularz dla kredytu gotówkowego – TUTAJ
  • Formularz dla kredytu ratalnego – TUTAJ
  • Formularz dla kredytu samochodowego i kredytu hipotecznego - TUTAJ
  • Na koniec mamy najważniejszą prośbę: zatroszcz się o zdrowie swoje i innych. Nie wychodź z domy bez potrzeby. Jeśli już jest to konieczne, to przestrzegaj zalecanych zasad ostrożności.

 

Przejdźmy bezpiecznie przez ten trudny czas, abyśmy już niedługo mogli cieszyć się z wszystkiego, czego nam teraz najbardziej brakuje.

Najnowsze na blogu

Zyskaj 200 zł na dowolne zakupy z Santander Consumer Bankiem!
19 lipca 2021 Bank Możliwości
Wprowadzamy kolejną promocję dla naszych klientów. Tym razem kierujemy ją do nowych użytkowników karty kredytowej Visa Comfort. Teraz, poza dodatkowymi pieniędzmi na dobrych warunkach, mogą oni...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank zdobył godło Gwiazda Jakości Obsługi 2021
15 lipca 2021 Bank Możliwości
Santander Consumer Bank – bank od kredytów 4. raz z rzędu został uznany przez konsumentów za jedną z najprzyjaźniejszych dla klientów firm na rynku. Bank znalazł się w elitarnym gronie laureatów...
Czytaj więcej
Co trzeci Polak nie ma żadnych oszczędności
13 lipca 2021 Blisko Ciebie
Jak wynika z przeprowadzonego przez nas badania w ramach kolejnego raportu z serii „Polaków portfel własny”, mamy niemałe problemy z planowaniem domowych budżetów. Co trzeci Polak nie posiada żadnych...
Czytaj więcej

YouTube