Zmieniamy logo - nie zasady

26 września 2018

We wrześniu odświeżyliśmy nasze logo. Jego nowa wersja to czerwony napis Santander Consumer Bank na białym tle

Zmiana jest widoczna we wszystkich kanałach komunikacji. Dostosowaliśmy m.in. naszą stronę internetową, profile społecznościowe, bankowość internetową, szyldy ponad 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku oraz punktów obsługi, działających m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama. Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę banku, relacje z klientami oraz charakter umów zawartych z bankiem.

 

Po prostu: zmieniamy logo – nie zasady.

 

Najnowsze na blogu

Aż 40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
22 września 2022 Blisko Ciebie
  Inflacja kładzie się cieniem na planach finansowych Polaków. Widać to w wynikach naszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”. 40 proc. respondentów stwierdziło, że...
Czytaj więcej
Uczniowskie wyzwania - za dużo informacji do przyswojenia
20 września 2022 Blisko Ciebie
  W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego zdecydowaliśmy się zapytać rodziców co według nich będzie największym wyzwaniem dla uczniów w roku 2022/2023. Na pierwszym miejscu według...
Czytaj więcej
72 proc. Polaków nie planuje w najbliższych miesiącach dokształcać się i zdobywać nowych kompetencji zawodowych
15 września 2022 Blisko Ciebie
W związku z powrotem dzieci do szkoły, w naszym najnowszym badaniu „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”, zdecydowaliśmy przyjrzeć się temu jak wygląda edukacja wśród osób...
Czytaj więcej

YouTube