Zmieniamy logo - nie zasady

26 września 2018

We wrześniu odświeżyliśmy nasze logo. Jego nowa wersja to czerwony napis Santander Consumer Bank na białym tle

Zmiana jest widoczna we wszystkich kanałach komunikacji. Dostosowaliśmy m.in. naszą stronę internetową, profile społecznościowe, bankowość internetową, szyldy ponad 320 oddziałów i placówek partnerskich Santander Consumer Banku oraz punktów obsługi, działających m.in. w sklepach Media Markt czy Castorama. Zmiana logo nie wpływa na dotychczasową ofertę banku, relacje z klientami oraz charakter umów zawartych z bankiem.

 

Po prostu: zmieniamy logo – nie zasady.

 

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube