Wiosenne wyzwania Polaków

21 kwietnia 2020

Prawie połowa Polaków (44 proc.) z powodu koronawirusa odłożyła już swoje plany wakacyjne, a co trzeci (32,8 proc.) rezygnuje na razie z krótszych wyjazdów weekendowych takich jak majówka czy Boże Ciało i przekłada je na drugą połowę roku – wynika z badania opinii przeprowadzonego na potrzeby najnowszego raportu Santander Consumer Banku – banku od kredytów „Polaków portfel własny: wiosenne wyzwania”.

Na początku marca dla co trzeciego Polaka (33 proc.) największym wiosennym wyzwaniem finansowym był remont domu lub mieszkania  i planował na ten cel zaciągnięcie kredytu. Po miesiącu epidemii przełożenie planów remontowych deklarował co czwarty ankietowany (23,6 proc.). Z badania wynika, że prawie połowa z nas (43,7 proc.) wiosenne wyzwania finansowe takie jak wyjazdy, udział w rodzinnych uroczystościach czy zakup samochodu planowała jeszcze na początku marca sfinansować z własnych oszczędności.

Dowiedz się więcej i zajrzyj na blog Santander Consumer Banku, gdzie piszemy o szczegółach raportu Polaków portfel własny: wiosenne wyzwania 2020

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube