Tymczasowy problem z pracą infolinii (19 500) Santander Consumer Banku – 30.03.2022

30 marca 2022

AKTUALIZACJA: Nasza infolinia już działa – dziękujemy za współpracę!

Mamy do czynienia z awarią po stronie dostawcy usług telekomunikacyjnych. W tej chwili ustalamy przyczynę problemu i szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na jak najszybsze jego usunięcie. Bardzo prosimy o zrozumienie i cierpliwość i z góry za nie dziękujemy oraz przepraszamy za niedogodności, które mogą być spowodowane brakiem kontaktu z nami przez ten kanał komunikacji.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube