Tymczasowy problem z pracą infolinii (19 500) Santander Consumer Banku – 30.03.2022

30 marca 2022

AKTUALIZACJA: Nasza infolinia już działa – dziękujemy za współpracę!

Mamy do czynienia z awarią po stronie dostawcy usług telekomunikacyjnych. W tej chwili ustalamy przyczynę problemu i szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na jak najszybsze jego usunięcie. Bardzo prosimy o zrozumienie i cierpliwość i z góry za nie dziękujemy oraz przepraszamy za niedogodności, które mogą być spowodowane brakiem kontaktu z nami przez ten kanał komunikacji.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube