Tymczasowy problem z pracą infolinii (19 500) Santander Consumer Banku – 30.03.2022

30 marca 2022

AKTUALIZACJA: Nasza infolinia już działa – dziękujemy za współpracę!

Mamy do czynienia z awarią po stronie dostawcy usług telekomunikacyjnych. W tej chwili ustalamy przyczynę problemu i szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na jak najszybsze jego usunięcie. Bardzo prosimy o zrozumienie i cierpliwość i z góry za nie dziękujemy oraz przepraszamy za niedogodności, które mogą być spowodowane brakiem kontaktu z nami przez ten kanał komunikacji.

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak kilka razy w tygodniu korzysta z aplikacji mobilnych e-sklepów
27 listopada 2023 Blisko Ciebie
Polacy korzystają z aplikacji mobilnych sklepów internetowych najczęściej w celu sprawdzenia dostępności konkretnego produktu – wynika z naszego najnowszego badania „Polaków Portfel Własny: trendy...
Czytaj więcej
Jak skutecznie zapolować na wyprzedażach?
24 listopada 2023 Bank Możliwości
  Jak co roku, listopad a potem grudzień i styczeń to czas gorących przecen i niezwykłego ruchu w sklepach. Sprzedawcy starają się przyciągnąć zarówno poszukiwaczy prezentów jak i amatorów...
Czytaj więcej
Przygotowaliśmy raport na temat finansów w związkach
22 listopada 2023 Blisko Ciebie
Jak wyglądają finanse Polaków w związkach małżeńskich i niesformalizowanych? Jak dzielą się oni wydatkami, czy mają wspólne konta i inne produkty bankowe, czy rozmawiają o pieniądzach? Tego m.in....
Czytaj więcej

YouTube