Tymczasowy problem z pracą infolinii (19 500) Santander Consumer Banku – 30.03.2022

30 marca 2022

AKTUALIZACJA: Nasza infolinia już działa – dziękujemy za współpracę!

Mamy do czynienia z awarią po stronie dostawcy usług telekomunikacyjnych. W tej chwili ustalamy przyczynę problemu i szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na jak najszybsze jego usunięcie. Bardzo prosimy o zrozumienie i cierpliwość i z góry za nie dziękujemy oraz przepraszamy za niedogodności, które mogą być spowodowane brakiem kontaktu z nami przez ten kanał komunikacji.

Najnowsze na blogu

Rusza nasz nowy program poleceń „Po znajomości”!
01 czerwca 2023 Bank Możliwości
W maju br. rozpoczęliśmy akcję „Po znajomości”, skierowaną do klientów naszego banku. Jako jedyni na polskim rynku nagradzamy Was za polecanie kredytów gotówkowych! Dla polecającego i znajomego,...
Czytaj więcej
Jakie będą trendy customer experience w kanale offline w 2023 roku?
24 maja 2023 Blisko Ciebie
  Coraz częściej słyszy się o tym, że konsumenci byliby w stanie zrezygnować z dalszej relacji z marką tylko po jednym negatywnym doświadczeniu. W tej sytuacji zadbanie o customer experience...
Czytaj więcej
Jak planować wydatki na wakacje?
18 maja 2023 Bank Możliwości
Planujesz wakacje? Sprawdź, jak planować koszty podróży. Co brać pod uwagę? Jak zabezpieczyć się przed dodatkowymi wydatkami? Jak planować wydatki na podróże i wakacje? Nikt nie chce się ograniczać w...
Czytaj więcej

YouTube