Tymczasowy problem z pracą infolinii (19 500) Santander Consumer Banku – 30.03.2022

30 marca 2022

AKTUALIZACJA: Nasza infolinia już działa – dziękujemy za współpracę!

Mamy do czynienia z awarią po stronie dostawcy usług telekomunikacyjnych. W tej chwili ustalamy przyczynę problemu i szukamy rozwiązań, które pozwolą nam na jak najszybsze jego usunięcie. Bardzo prosimy o zrozumienie i cierpliwość i z góry za nie dziękujemy oraz przepraszamy za niedogodności, które mogą być spowodowane brakiem kontaktu z nami przez ten kanał komunikacji.

Najnowsze na blogu

Raport „Kobiece sprawy” o rzeczach ważnych dla każdej z nas
25 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
W naszym raporcie specjalnym „Kobiece sprawy” skupiamy się na profilaktyce młodych kobiet. Czy Polki w wieku 18-35 lat wykonują USG piersi? Czy chodzą do ginekologa? Tego i więcej możecie dowiedzieć...
Czytaj więcej
Polki przed 36 rokiem życia wolą chodzić do ginekologa prywatnie
23 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Aż 64 proc. kobiet przed 36 rokiem życia konsultuje się z ginekologiem minimum raz w roku – wynika z naszego raportu specjalnego „Kobiece sprawy” powstałego na potrzeby akcji „Biustowniczki”, której...
Czytaj więcej
Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej

YouTube