Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

konsumencki lider jakości

Najnowsze na blogu

Poradnik łowcy okazji z eRatami
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Fani promocji i przecen zacierają ręce. Ostatni kwartał roku to między innymi Black Friday, Cyber Monday, mikołajki i Święta. Naprawdę łatwo dać się ponieść entuzjazmowi i kupić w sieci za dużo lub...
Czytaj więcej
Skorzystaj na odkrywaniu kuchni świata z TurboKARTĄ
23 listopada 2020 Bank Możliwości
Pandemia to czas zwiększonej popularności jedzenia na wynos i na dowóz. Dla klientów to oczywiście wygoda, ale też koszty, bo zwykle dostawa i jednorazowe opakowania wiążą się z dodatkowymi opłatami....
Czytaj więcej
Jak wziąć kredyt w 100% online?
20 listopada 2020 Bank Możliwości
Powody mogą być różne - nie chcemy wychodzić z domu, nie lubimy rozmawiać przez telefon, jesteśmy przyzwyczajeni do załatwiania spraw w sieci. Jeśli chcemy wziąć kredyt i przejść cały proces...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji