Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

konsumencki lider jakości

Najnowsze na blogu

Wielkanoc to dla co piątego Polaka największe wiosenne wyzwanie finansowe
08 kwietnia 2020 Blisko Ciebie
Jak wynika z badania przeprowadzonego na początku marca na potrzeby raportu ,,Polaków portfel własny: wiosenne wyzwania” Santander Consumer Banku – banku od kredytów, Polacy bardzo poważnie traktują...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank rozpoczyna współpracę z Plenti w ramach AccelUp
03 kwietnia 2020 Blisko Ciebie
Zakończyła się dodatkowa rekrutacja dla Santander Consumer Banku – banku od kredytów w ramach II rundy programu AccelUp. Już wkrótce zaowocuje ona współpracą lidera rynku consumer finance w Polsce ze...
Czytaj więcej
Najczęstsze pytania: wakacje kredytowe w Santander Consumer Banku
27 marca 2020 Blisko Ciebie
Poniżej przedstawiamy odpowiedzi na najczęstsze pytania dotyczące zawieszenia spłaty kapitałowej części raty (wakacji kredytowych) w Santander Consumer Banku. Pamiętaj, że możesz zawnioskować o nie...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji