Infolinia: 195 00**

Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

konsumencki lider jakości

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji