Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

Najnowsze na blogu

Karta z TurboPROMOCJAMI
27 września 2023 Bank Możliwości
Kto powiedział, że nie możesz zyskać na robieniu codziennych zakupów? Teraz z TurboKARTĄ nie tylko otrzymasz stałe zwroty, ale także vouchery do Biedronki i na Allegro! Zobacz, co zrobić, by...
Czytaj więcej
Bieżące rachunki i opłaty najbardziej obciążające dla portfeli Polaków
20 września 2023 Blisko Ciebie
W naszym najnowszym raporcie „Polaków Portfel Własny: edukacja przyszłości” zapytaliśmy Polaków o to, co tej jesieni będzie dla nich największym wyzwaniem finansowym. Wśród najczęściej wybieranych...
Czytaj więcej
Jak pozyskiwać wartościowych kandydatów?
15 września 2023 Poznaj nas
Luka kompetencyjna to powszechny problem, z którym boryka się wiele firm. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez Polski Instytut Ekonomiczny, aż 90 proc. przedsiębiorstw odczuwa trudności w...
Czytaj więcej

YouTube