Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

Najnowsze na blogu

By mały remont nie stał się wielkim wyzwaniem
06 maja 2021 Bank Możliwości
Po ponad roku spędzonym w domach Polacy biorą się za remonty. Najczęściej ich celem jest  uzyskanie miejsca do pracy zdalnej i odpowiedniej przestrzeni do wypoczynku. Zmieniamy więc funkcje...
Czytaj więcej
Na wycieczkę jedziemy nowym autem!
04 maja 2021 Bank Możliwości
Za oknami coraz lepsza pogoda, więc to dobry moment, by pomyśleć o podróżach. Bezpiecznych i w miarę bliskich, jak na czas pandemii przystało. Najlepszym środkiem transportu będzie w tej sytuacji...
Czytaj więcej
ILO – czyli innowacyjny sposób finansowania zakupów w erze cyfrowej
29 kwietnia 2021 Bank Możliwości
Pandemia wymusiła wiele zmian w naszym życiu, także w zakresie zakupów. Coraz częściej kupujemy w internecie. To nie tylko bezpieczne, ale i wygodne – możemy iść do wirtualnego sklepu o dowolnej...
Czytaj więcej

YouTube