Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

konsumencki lider jakości

Najnowsze na blogu

Emplobot zrekrutuje do Santander Consumer Banku
22 stycznia 2020 Poznaj nas
Zainteresowani pracą w Santander Consumer Banku przejdą przez proces rekrutacyjny jeszcze sprawniej. Kandydaci mogą już korzystać z Emplobota – chatbota, który ułatwia i skraca rekrutację. To wygodne...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank partnerem strategicznym akceleratora Accelpoint
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Santander Consumer Bank – bank od kredytów, nawiązał współpracę ze spółką Accelpoint. W ramach programu AccelUp, dojrzałe startupy mają szansę na rozwój swojego biznesu we współpracy z  liderem...
Czytaj więcej
1 kredyt = 20 zł przekazane na cele społeczne
15 stycznia 2020 Blisko Ciebie
Już po raz piąty, Santander Consumer Bank – bank od kredytów przekaże 20 zł od każdego udzielonego dziś (7 stycznia) kredytu na wsparcie projektów społecznych i charytatywnych. Średnia roczna wartość...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji