Srebrne godło Konsumenckiego Lidera Jakości 2012 dla Santander Consumer Banku

17 października 2012

Konsumencki Lider Jakości 2012 to ogólnopolski, promocyjny program konsumencki, prowadzony przez redakcję „Strefy Gospodarki”, dodatku do „Dziennika Gazety Prawnej”. Jego celem jest wyłonienie najlepszych, w opinii konsumentów, marek i firm dostępnych oraz funkcjonujących na polskim rynku. W tegorocznej edycji kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku został dostrzeżony i doceniony srebrnym Godłem Konsumenckiego Lidera Jakości 2012. Wyróżnienie to jest traktowane szczególnie, ponieważ o jego przyznaniu decydują bezpośrednio konsumenci, korzystający z usług bankowych dostępnych na polskim rynku.

konsumencki lider jakości

Najnowsze na blogu

7 sposobów na Boże Narodzenie w stylu smart
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Koniec roku kojarzy się nam ze Świętami, szaleństwem zakupów i napiętym budżetem. Jak sprawić, aby od Mikołaja nie dostać rózgi za niedbanie o nasze finanse? Mamy na to 7 sprawdzonych patentów...
Czytaj więcej
Mobilnie i pod ręką. Na bank!
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Korzystanie z własnych finansów wygląda obecnie zupełnie inaczej niż jeszcze kilka lat temu. Płacimy zbliżeniowo i testujemy nowe rozwiązania technologiczne. Ale przede wszystkim coraz częściej...
Czytaj więcej
Skuteczna taktyka na wyprzedaż rocznika
12 listopada 2019 Bank Możliwości
Wraz z początkiem jesieni w mediach i przestrzeni publicznej pojawiają się reklamy informujące o wyprzedażach aut z poprzedniego rocznika. Czy to dobry czas na kupienie fabrycznie nowego auta? Tak,...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji