Sprawniejsze zakupy online w sklepach internetowych Morele

30 października 2018

Kredyt na zakup towarów i usług, czyli popularne raty, staje się coraz częściej wybieraną formą finansowania zakupów Polaków w sieci. Klientom sklepów internetowych Grupy Morele od października daliśmy możliwość wyboru płatności ratalnych w przyjaznym, stuprocentowo online, ekosystemie ich platformy internetowej

Santander Consumer Bank jako lider na rynku kredytów konsumenckich od lat wspiera swoich partnerów biznesowych, w tym czołowych graczy na rynku e-commerce w Polsce. – Zależy nam na  dostarczaniu rozwiązań, które z jednej strony usprawniają wewnętrzne procesy naszych partnerów handlowych, z drugiej strony pomagają konsumentom w bezpiecznym i komfortowym finansowaniu ich zakupów dokonywanych w sklepach internetowych – mówi Agnieszka Kociemska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Zarządzania Relacjami z Partnerami Biznesowymi w Santander Consumer Banku.

Jeszcze w tym roku planujemy kolejne wdrożenia, usprawniające zakupy w polskich e-sklepach i finansowanie ich za pośrednictwem kredytu na zakup towarów i usług – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny m.in. za rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży. – Stawiamy także na tworzenie innowacyjnych rozwiązań bankowych w zwinnych metodykach pracy, np. agile. Mają one  nie tylko umocnić naszą pozycję na rynku consumer finance w Polsce ale też pomóc w realizacji jakościowej zmiany dla klientów.

Więcej informacji o tym wdrożeniu przeczytasz na naszym blogu.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube