Infolinia: 195 00**

Sprawniejsze zakupy online w sklepach internetowych Morele

Kredyt na zakup towarów i usług, czyli popularne raty, staje się coraz częściej wybieraną formą finansowania zakupów Polaków w sieci. Klientom sklepów internetowych Grupy Morele od października daliśmy możliwość wyboru płatności ratalnych w przyjaznym, stuprocentowo online, ekosystemie ich platformy internetowej

Santander Consumer Bank jako lider na rynku kredytów konsumenckich od lat wspiera swoich partnerów biznesowych, w tym czołowych graczy na rynku e-commerce w Polsce. – Zależy nam na  dostarczaniu rozwiązań, które z jednej strony usprawniają wewnętrzne procesy naszych partnerów handlowych, z drugiej strony pomagają konsumentom w bezpiecznym i komfortowym finansowaniu ich zakupów dokonywanych w sklepach internetowych – mówi Agnieszka Kociemska, Dyrektor Departamentu Sprzedaży i Zarządzania Relacjami z Partnerami Biznesowymi w Santander Consumer Banku.

Jeszcze w tym roku planujemy kolejne wdrożenia, usprawniające zakupy w polskich e-sklepach i finansowanie ich za pośrednictwem kredytu na zakup towarów i usług – mówi Piotr Żabski, Wiceprezes Zarządu Santander Consumer Banku, odpowiedzialny m.in. za rozwój elektronicznych kanałów sprzedaży. – Stawiamy także na tworzenie innowacyjnych rozwiązań bankowych w zwinnych metodykach pracy, np. agile. Mają one  nie tylko umocnić naszą pozycję na rynku consumer finance w Polsce ale też pomóc w realizacji jakościowej zmiany dla klientów.

Więcej informacji o tym wdrożeniu przeczytasz na naszym blogu.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji