Specjalna oferta na Światowy Dzień Oszczędzania

31 października 2014

Kolejny rok z rzędu Santander Consumer Bank przygotował specjalną ofertę depozytów z okazji Światowego Dnia Oszczędzania. Klienci poszukujący sposobu na zminimalizowanie ryzyka kolejnej obniżki stóp procentowych mogą skorzystać z 12-miesięcznej lokaty Direct+ Internet z oprocentowaniem wysokości 3% w skali roku.

 

Santander Consumer Bank od dłuższego czasu specjalizuje się w depozytach na dłuższy okres czasu. W ramach Światowego Dnia Oszczędzania przygotował propozycję lokaty Direct+ Internet na 12-miesięcy ze stałym oprocentowaniem wynoszącym 3% w skali roku. Możliwość zawarcia lokaty na takich warunkach będzie możliwa wyłącznie 31 października br. na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl od godziny 8:00 do 20:00. Minimalna kwota lokaty wynosi 5 000 zł.

 

Warto zwrócić uwagę, że Santander Consumer Bank nie pobiera opłat za otwarcie i prowadzenie rachunku depozytowego

 

O akcji będzie informował specjalny banner zamieszczony na stronie internetowej banku. W celu złożenia wniosku o założenie lokaty, należy kliknąć na banner i uzupełnić formularz oraz zadeklarować kwotę lokaty. Konsultanci Centrum Telefonicznego Santander Consumer Banku oddzwonią i w trakcie rozmowy potwierdzą fakt założenia lokaty oraz przygotują komplet dokumentów dotyczących otwartego rachunku depozytowego. Pieniądze na rachunek lokaty wpłacane są przelewem na rachunek wskazany w umowie.

 

Informacje dotyczące otwierania i prowadzenia lokat określone są w Regulaminie dostępnym w oddziałach Santander Consumer Banku oraz na stronie www.santanderconsumer.pl. Dodatkowe informacje udzielane są również za pośrednictwem infolinii Santander Consumer Banku.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube