Setny oddział partnerski

28 listopada 2014

28 listopada 2014 roku. Od środy mieszkańcy Trzebnicy mogą korzystać z oferty Santander Consumer Banku. To 271 oddział banku w Polsce i setny prowadzony w systemie franczyzowym. W najbliższym czasie sieć placówek poszerzy się o ponad 20 kolejnych lokalizacji na terenie całej Polski.

- Rozwój partnerskiej sieci oddziałów gwarantuje nam dostęp do klientów w małych i średniej wielkości miejscowościach. Decydując się na otwarcie placówki w danej lokalizacji zawsze bierzemy pod uwagę nasycenie danego rynku naszymi klientami oraz potencjał do dalszego rozwoju i pozyskiwania nowych klientów, którzy dzięki obecności banku w danym mieście, będą mogli skorzystać z naszej oferty – mówi Roman Szymczak, Zastępca Dyrektora Pionu Kredytów Konsumenckich w Santander Consumer Banku.

Od początku 2014 roku Santander Consumer Bank otworzył już 18 oddziałów partnerskich. Ich funkcjonalność nie odbiega od placówek własnych banku. Klienci mogą skorzystać z pełnej oferty produktów obejmującej kredyty gotówkowe, karty kredytowe, depozyty i ubezpieczenia. Na miejscu dostępna jest również możliwość wypłaty środków w kasie, co ma szczególne znaczenie dla klientów korzystających z oferty kredytów gotówkowych. Do sieci franczyzowej sukcesywnie wprowadzany jest również kredyt samochodowy.

Pierwszy oddział partnerski Santander Consumer Banku został otwarty w 2005 roku w Brodnicy (wówczas pod szyldem przejętego w 2011 roku AIG Banku Polska).

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, salony i komisy samochodowe oraz sklepy i punkty usługowe.

Najnowsze na blogu

Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej
Opublikowaliśmy nowy raport o e-commerce „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”
22 grudnia 2022 Blisko Ciebie
  Miło nam poinformować, że właśnie ukazał się nasz nowy raport „Polaków Portfel Własny: Polacy na e-zakupach 2022”. Tym razem postanowiliśmy wziąć na warsztat temat zakupów online. Jak...
Czytaj więcej

YouTube