Santander wprowadza nową formułę leasingu

20 marca 2008

Wchodząc na rynek Santander Consumer Multirent stawia na unikatowe produkty, dotychczas niedostępne dla klientów w Polsce. Jednym z nich jest MultiLeasing Bezpieczny w ramach którego przedsiębiorca otrzymuje bezpłatny dostęp do Centrum Likwidacji Szkód Santander Consumer Multirent. Za pomocą jednego narzędzia klient nie tylko sfinansuje firmową flotę, ale również pozbędzie się wszelkiego rodzaju formalności w razie kolizji. Czynne 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu Centrum wyręcza klientów w obsłudze związanej z likwidacją szkód komunikacyjnych. Specjaliści Santander Consumer Banku przejmują na siebie całość formalności związanych z naprawą samochodu.

Dodatkowa przewaga Santander Consumer Multirentu na tle konkurencji wynika również z jego powiązań kapitałowych i organizacyjnych z Santander Consumer Bankiem. Spółka zamierza oprzeć sprzedaż produktów na stworzonej przez bank sieci ponad 2000 współpracujących dealerów oraz komisantów. Przekazanie w ich ręce nowego narzędzia w postaci leasingu i wynajmu długoterminowego z pewnością pozytywnie wpłynie na zwiększenie udziału Santandera w rynku.

Za wdrożenie i realizację strategii odpowiedzialny jest dynamiczny zespół młodych menadżerów z bogatym doświadczeniem w branży. Zarządzanie spółką powierzono Marcinowi Paszkiewiczowi, który od jedenastu lat z sukcesami działa w branży leasingowej w Polsce.

Santander Consumer Bank kontroluje 60 procent udziałów w firmie, pozostała cześć należy do SAG — Soluçoes Automóvel Globais, SGPS S.A. (40% udziałów) – portugalskiej spółki współpracującej z grupą Santander w zakresie leasingu.

Najnowsze na blogu

Otrzymaliśmy godło Gwiazda Jakości Obsługi 2024
18 kwietnia 2024 Poznaj nas
Santander Consumer Bank już 7. raz z rzędu znalazł się w gronie najbardziej przyjaznych firm w Polsce i zdobył tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi 2024 w kategorii Banki. Prestiżowe wyróżnienie przyznawane...
Czytaj więcej
O korzystaniu z sieci i zakupach online Polaków – przeczytaj nasz najnowszy raport!
16 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Polacy lubią korzystać z internetu zarówno w celach rozrywkowych, jak i konsumpcyjnych. Potwierdzają to choćby dane CBOS, według których aż 47 proc. Polaków w zasadzie przez cały czas jest online, na...
Czytaj więcej
Santander Consumer Bank: Połowa Polaków najwięcej wolnego czasu poświęca na media społecznościowe
15 kwietnia 2024 Blisko Ciebie
Prawie 50 proc. z nas najwięcej wolnego czasu w sieci spędza na korzystaniu z mediów społecznościowych – wynika z naszego najnowszego raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy w sieci”. Najczęściej...
Czytaj więcej

YouTube