Infolinia: 195 00**

Santander wprowadza kredyt samochodowy z przedłużoną gwarancją

Nowy produkt Santander Consumer Banku to nie tylko sposób na sfinansowanie zakupu samochodu, ale przede wszystkim uniknięcie wysokich kosztów usunięcia awarii i usterek, które uniemożliwiają jego eksploatację lub obniżają komfort jazdy. Klient nie musi martwić się o pokrycie kosztów robocizny, zakupu lub regeneracji części lub zespołów, które należy wymienić oraz materiałów niezbędnych do realizacji naprawy. Produkt powinien cieszyć się szczególną popularnością zwłaszcza wśród nabywców aut używanych.

Przygotowana lista usterek podlegających ubezpieczeniu obejmuje zdecydowaną większość awarii trapiących kierowców. Kłopoty z silnikiem, zespołem napędowym, elektryką czy nawet klimatyzacją nie muszą już straszyć wizją wizyty w warsztacie i koniecznością zapłaty pokaźnego rachunku. Kierowca zgłasza pod całodobowym numerem infolinii wystąpienie awarii i na tym właściwie kończy się jego udział w jej usuwaniu. Serwis, po uporaniu się defektem, przesyła fakturę do ubezpieczyciela. Ten przelewa pieniądze bezpośrednio na konto serwisu usuwającego usterkę. Klient otrzymuje samochód tego samego dnia i może kontynuować podróż.

Argumentem przemawiającym na korzyść tego typu produktów jest również ich niski koszt. W Santander Consumer Banku klient nie ponosi żadnych wydatków przy uruchomieniu kredytu. Składka na ubezpieczenie doliczana jest do miesięcznej raty kredytowej i właściwie nie jest odczuwalna dla klienta. Dla samochodu o wartości 40 tysięcy złotych, składka ubezpieczenia wynosi 1049 złotych.

Z nowej oferty mogą skorzystać wszyscy klienci Santander Consumer Banku finansujący przy jego udziale zakup nowego lub używanego samochodu w sieci autoryzowanych dealerów różnych marek. Warunek, jakie musi spełniać przedmiot kredytowania to: wiek pojazdu poniżej pięciu lat oraz przebieg niewiększy niż 150 tysięcy kilometrów w dniu zawarcia umowy. Samochód powinien posiadać również ważne badania techniczne, obowiązkowe ubezpieczenie OC i być wyprodukowany na rynek europejski.

"Taka oferta powinna nam pomóc w dalszym zwiększeniu udziału w tym segmencie rynku. O jej popularności świadczą liczby. Trzy czwarte samochodów używanych kupowanych za granicą, jest objętych taką gwarancją" - mówi Maciej Kostkowski, Członek Zarządu Santander Consumer Banku odpowiedzialny za pion kredytów samochodowych.

W pierwszym kwartale 2008 roku, Santander odnotował znaczny wzrost wartości sprzedanych kredytów samochodowych. W porównaniu do analogicznego okresu poprzedniego roku, bank odnotował 34 procentowy wzrost. Łączna wartość kredytów na zakup nowych i używanych aut osiągnęła w tym okresie 371 milionów złotych.

Wprowadzeniu kredytu samochodowego z ubezpieczeniem awarii mechanicznych towarzyszy rozbudowana kampania promocyjna. Główne działania toczą się w telewizji, gdzie od 5 maja emitowany jest 30 sekundowy spot reklamowy. Można go obejrzeć m.in. w TVP Info, TVN 24 i TVN Turbo oraz stacjach tematycznych (Discovery, Polsat Sport, Polsat 2, Zone Europa, Sport Klub, Plenete, National Geographic, Movies 24, Kino Polska, Hallmark, komedy Central, Canal+ Sport, Canal+, BBC Knowledge, BBC Entertainment, AXN, Ale Kino, Tele5, Puls). Działania promocyjne będą prowadzone również w prasie oraz Internecie. Kampania zaplanowana jest na sześć tygodni.


Informacje ogólne o banku

Santander Consumer Bank specjalizuje się w kredytach detalicznych – jest wiodącym graczem na rynku kredytów samochodowych, niekwestionowanym liderem w zakresie kredytowania nowych pojazdów. W 2007 r. udzielił kredytów na zakup nowych samochodów o łącznej wartości 806,4 mln złotych, a wartość jego portfela kredytów samochodowych na koniec 2007 r. wyniosła 2,45 mld złotych. Santander Consumer Bank należy również do grona największych kredytodawców hipotecznych ze sprzedażą w 2007 roku na poziomie 2,54 mld.  W ofercie Santander Consumer Banku znajdują się także kredyty gotówkowe, karty kredytowe oraz leasing, oferowany przez Santander Consumer Multirent, spółkę leasingową zarejestrowaną przez Bank w 2007 roku. Santander jest uznawany za jeden z najbardziej dynamicznie rozwijających się banków w Polsce. Filozofia sprzedaży zakłada dostępność produktów, w miejscach, w których klienci ich potrzebują - w 47 filiach w dużych miastach oraz poprzez współpracę z ponad 2000 salonów i komisów samochodowych oraz z ponad 2000 pośredników i biur obrotu nieruchomości w całej Polsce.

Grupa Santander, do której należy Bank w Polsce, zajmuje miejsce w pierwszej dziesiątce instytucji finansowych świata. Jest siódmym największym bankiem pod względem kapitalizacji rynkowej oraz piątym bankiem pod względem zysków na świecie. Zatrudnia 132 tys. pracowników, obsługuje obecnie 65 milionów klientów w 11 178 biurach w ponad 40 krajach. Jest największą grupą bankową w Hiszpanii oraz Ameryce Łacińskiej pod względem wartości obrotów. W 2007 roku Grupa obchodziła 150 rocznicę powstania.

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji