Santander Consumer Bank zamyka serwis Santander24

19 października 2017

Od 19 października 2017 roku Klienci, którzy dotychczas korzystali z serwisu Santander24 mogą logować się już tylko do Bankowości Internetowej Santander Consumer Banku. Jest ona dostępna pod adresem www.santanderconsumer.pl po kliknięciu w przycisk „Zaloguj”. Jej podstawową zaletą jest stały dostęp do informacji na temat posiadanej karty, m.in. aktualny wykorzystany i dostępny limit, lista transakcji wykonanych kartą i operacji zaksięgowanych na rachunku karty, limity dzienne na poszczególne transakcje, wyszukiwarka transakcji, informacje o zestawieniu, lista historycznych zestawień, szczegóły dotyczące uruchomionych planów spłat ratalnych.

Dla Klientów, którzy podpisali Umowę o Świadczenie Usług Bankowości Elektronicznej dostępne są dodatkowo funkcjonalności: zmiana numeru PIN, zmiana dziennych limitów transakcyjnych, aktywacja i zastrzeżenie karty oraz informacje o posiadanych produktach oferowanych przez bank (kredyty gotówkowe i konsolidacyjne, kredyty na zakup towarów i usług, lokaty).

Serwis Santander24 jest nieaktywny od 18 października b.r. Więcej informacji dotyczącej Bankowości Internetowej znajdziesz na tutaj.

Najnowsze na blogu

Niezawodna pomoc w drodze
08 lutego 2023 Bank Możliwości
  Podróż samochodem zwykle toczy się gładko, niczym koła po asfalcie. To nie znaczy, że ryzyko niemiłej niespodzianki nie istnieje. Wypadek czy kradzież mogą się przydarzyć każdemu kierowcy....
Czytaj więcej
Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej

YouTube