Santander Consumer Bank – sponsorem biegów narciarskich w TVP

27 listopada 2015
  • Santander Consumer Bank sponsoruje transmisje biegów narciarskich na antenie TVP.
  •  W trakcie sezonu narciarskiego Santander Consumer Bank będzie również sponsorował część wieczornych serwisów sportowych po głównym wydaniu Wiadomości na TVP1.


Wrocław, 27 listopada 2015 r. – Santander Consumer Bank podpisał z TVP umowę, na mocy której, jako Oficjalny Główny Sponsor Justyny Kowalczyk, będzie także sponsorem transmisji biegów narciarskich emitowanych w Telewizji Polskiej. Przed zawodami, w przerwach transmisji i po programie będzie wyświetlana plansza sponsorska ukazująca czołową polską sportsmenkę przygotowującą się do startu i zgodnie ze sloganem obowiązującym w trawającej kampanii reklamowej kredytów gotówkowych, życzącą telewidzom pozytywnych emocji i uśmiechu. W trakcie sezonu narciarskiego Santander Consumer Bank będzie również sponsorem wybranych serwisów sportowych po głównym wydaniu Wiadomości w TVP1.

 

Santander Consumer Bank będzie także sponsorem nagród w organizowanym przez TVP konkursie sms-owym dla kibiców. Konkurs będzie promowany w trakcie transmisji biegów. Telewidzowie mają szansę wygrać jedną ze 100 nagród po 1 000 zł wraz z zestawami gadżetów sportowych z podpisem Justyny Kowalczyk.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Zdobyliśmy Certyfikat Top Employer 2021
25 stycznia 2021 Poznaj nas
W tegorocznej edycji programu Top Employers Institute wyróżnił ponad 1600 organizacji, w 120 krajach na pięciu kontynentach. Jedno z wyróżnień zdobył Santander Consumer Bank – bank od kredytów. To...
Czytaj więcej
Nowe formularze kontaktowe i automatyzacja procesu
22 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia COVID-19 niejako wymusiła na nas szereg zmian, które wprowadziliśmy jako nowe rutyny do naszych codziennych działań. Szczególnie istotne były te dotyczące komunikacji, wymiany informacji. W...
Czytaj więcej
W pandemii co trzeci z nas częściej kupuje w sieci
19 stycznia 2021 Blisko Ciebie
Pandemia koronawirusa doprowadziła do zmiany wielu nawyków w życiu Polaków. Jednym z nich jest sposób w jaki robimy zakupy. Według raportu „Polaków portfel własny: zakupy w dobie pandemii”...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji