Santander Consumer Bank – sponsorem biegów narciarskich w TVP

27 listopada 2015
  • Santander Consumer Bank sponsoruje transmisje biegów narciarskich na antenie TVP.
  •  W trakcie sezonu narciarskiego Santander Consumer Bank będzie również sponsorował część wieczornych serwisów sportowych po głównym wydaniu Wiadomości na TVP1.


Wrocław, 27 listopada 2015 r. – Santander Consumer Bank podpisał z TVP umowę, na mocy której, jako Oficjalny Główny Sponsor Justyny Kowalczyk, będzie także sponsorem transmisji biegów narciarskich emitowanych w Telewizji Polskiej. Przed zawodami, w przerwach transmisji i po programie będzie wyświetlana plansza sponsorska ukazująca czołową polską sportsmenkę przygotowującą się do startu i zgodnie ze sloganem obowiązującym w trawającej kampanii reklamowej kredytów gotówkowych, życzącą telewidzom pozytywnych emocji i uśmiechu. W trakcie sezonu narciarskiego Santander Consumer Bank będzie również sponsorem wybranych serwisów sportowych po głównym wydaniu Wiadomości w TVP1.

 

Santander Consumer Bank będzie także sponsorem nagród w organizowanym przez TVP konkursie sms-owym dla kibiców. Konkurs będzie promowany w trakcie transmisji biegów. Telewidzowie mają szansę wygrać jedną ze 100 nagród po 1 000 zł wraz z zestawami gadżetów sportowych z podpisem Justyny Kowalczyk.

 

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

Najnowsze na blogu

Niezawodna pomoc w drodze
08 lutego 2023 Bank Możliwości
  Podróż samochodem zwykle toczy się gładko, niczym koła po asfalcie. To nie znaczy, że ryzyko niemiłej niespodzianki nie istnieje. Wypadek czy kradzież mogą się przydarzyć każdemu kierowcy....
Czytaj więcej
Już ponad połowa Polaków korzysta z aplikacji mobilnej swojego banku
19 stycznia 2023 Bank Możliwości
  62 proc. Polaków loguje się do banku, w którym ma konto osobiste przez aplikację mobilną – tak wynika z naszego badania zrealizowanego na potrzeby raportu „Polaków Portfel Własny: Polacy na...
Czytaj więcej
Chcemy gwarantowanej darmowej dostawy przy zakupach online
11 stycznia 2023 Bank Możliwości
  Ponad połowa Polaków uważa, że najbardziej przydatnym ułatwieniem na zakupach w internecie jest darmowa dostawa niezależnie od jej sposobu – wynika z naszego badania e-commerce „Polaków...
Czytaj więcej

YouTube