Santander Consumer Bank promuje lokaty na 24-miesiące

05 sierpnia 2013

Santander Consumer Bank rozpoczął nową kampanię promującą depozyty. To już trzecia odsłona kampanii z hiszpańskim kierowcą i najbardziej utytułowanym zespołem Formuły 1® w tle. Tym razem Bank zachęca do założenia dwuletniego depozytu ze stałym oprocentowaniem nominalnym 4% w skali roku. Klienci, którzy zdecydują się założyć lokatę Direct+ Internet za pośrednictwem internetu, mogą liczyć na podwyższenie oprocentowania do poziomu 4,1% w skali roku. To zdecydowanie więcej, niż średnie oprocentowanie dla lokat zakładanych na 24 miesiące. Jak podaje firma doradcza Expander (ranking lokat z dnia 22 lipca 2013 r.), średnie oprocentowanie dwuletnich depozytów w lipcu br. kształtowało się na poziomie 2,69%.

- Lokaty Santander Consumer Banku są jednymi z najlepiej oprocentowanych lokat na naszym rynku. Dodatkowo klienci Banku mogą spodziewać się wysokiego oprocentowania w stałej ofercie. W obecnej sytuacji rynkowej, biorąc pod uwagę bardzo niską inflację, lokaty w naszym Banku posiadają nie tylko wysokie oprocentowanie nominalne, ale również realne – mówi Agnieszka Zadroga, Starszy Menadżer ds. Depozytów Detalicznych.

Minimalna kwota pozwalająca na otwarcie lokaty Zysk+ wynosi 1 000 zł, a Direct+ 5 000 zł (tabela oprocentowania z 10 lipca 2013 r.). Santander Consumer Bank nie pobiera opłat i prowizji za otwarcie oraz prowadzenie lokaty, a jej założenie nie wiąże się żadnymi dodatkowymi warunkami. Od 5 sierpnia br. nowa oferta jest promowana w ramach kampanii telewizyjnej. Spoty reklamowe będą emitowane na antenie 54 programów informacyjnych oraz tematycznych, w tym m.in. TVN 24, Polsat News, Canal+ Sport i Polsat Sport. Działania wspierające będą prowadzone również w Internecie, w tym w TVN Player oraz na You Tube.

Nowa lokata Santander Consumer Banku jest dostępna w 230 oddziałach Banku na terenie całej Polski oraz za pośrednictwem Contact Centre i Internetu. Informacje dotyczące oferty znajdują się na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl. Pomocą służą również doradcy w oddziałach Banku oraz na specjalnie dedykowanej infolinii.

Logo F1 FORMUŁA 1, F1, FORMUŁA 1, FIA FORMULA ONE WORLD CHAMPIONSHIP, GRAND PRIX i znaki powiązane są zastrzeżonymi znakami należącymi do Formula One group company. Wszystkie prawa zastrzeżone.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki zakres produktów obejmujący kredyty na nowe i używane samochody, pożyczki gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe oraz lokaty. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć blisko 230 oddziałów detalicznych oraz 1 200 dilerów, pośredników i komisów samochodowych. Santander Consumer Bank jest częścią spółki Santander Consumer Finance, dywizji consumer finance należącej do Grupy Santander.

Banco Santander (SAN.MC, STD.N, BNC.LN) jest detalicznym bankiem komercyjnym, z siedzibą w Hiszpanii, obecnym na 10 głównych rynkach. Santander jest największym bankiem w strefie euro pod względem kapitalizacji rynkowej. Został założony w 1857 r. Na koniec czerwca 2013 r. Santander miał 1 342 miliardy zarządzanych środków, 102 miliony klientów, 14 680 oddziałów – więcej niż jakikolwiek inny bank międzynarodowy – i zatrudniał 186 785 pracowników. Jest największą grupą finansową w Hiszpanii i Ameryce Łacińskiej. Zajmuje również znaczącą pozycję w Wielkiej Brytanii, Portugalii, Niemczech, Polsce i północno-wschodnich Stanach Zjednoczonych. W pierwszej połowie 2013 roku Santander odnotował 2,255 miliarda euro zysku przypisanego, o 29% więcej niż w tym samym okresie poprzedniego roku.

Najnowsze na blogu

Aż 40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
22 września 2022 Blisko Ciebie
  Inflacja kładzie się cieniem na planach finansowych Polaków. Widać to w wynikach naszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”. 40 proc. respondentów stwierdziło, że...
Czytaj więcej
Uczniowskie wyzwania - za dużo informacji do przyswojenia
20 września 2022 Blisko Ciebie
  W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego zdecydowaliśmy się zapytać rodziców co według nich będzie największym wyzwaniem dla uczniów w roku 2022/2023. Na pierwszym miejscu według...
Czytaj więcej
72 proc. Polaków nie planuje w najbliższych miesiącach dokształcać się i zdobywać nowych kompetencji zawodowych
15 września 2022 Blisko Ciebie
W związku z powrotem dzieci do szkoły, w naszym najnowszym badaniu „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”, zdecydowaliśmy przyjrzeć się temu jak wygląda edukacja wśród osób...
Czytaj więcej

YouTube