Santander Consumer Bank partnerem Warsaw Booster’19

12 sierpnia 2019

Lider rynku consumer finance w Polsce – Santander Consumer Bank – został partnerem programu WARSAW Booster’19, w ramach którego chce szukać na rynku start-upowym rozwiązań w obszarze transformacji cyfrowej branży retail

Ruszyła kolejna runda naboru do miejskiego programu akceleracyjnego WARSAW Booster’19 finansowanego przez miasto stołeczne  Warszawa. Inicjatywa ta skierowana jest do warszawskich młodych spółek, których rozwiązania mogą mieć wpływ na rozwój miasta oraz jakość życia jego mieszkańców. Nowością w stosunku do poprzedniego naboru jest możliwość zaadresowania wyzwań przygotowanych przez partnerów korporacyjnych.

Na zaproszenie do programu może liczyć tym razem 16 spółek lub przyszłych założycieli startupów. Unikalną wartością WARSAW Booster’19 jest umożliwienie uczestnikom bezpośredniego dostępu do konsultacji z przedstawicielami władz miasta. Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoje rozwiązania i produkty oraz poznać warunki potencjalnej przyszłej współpracy. Analogicznie – odpowiedź na wyzwania korporacyjne może otworzyć startupom drzwi do współpracy z czołowymi przedsiębiorstwami działającymi w stolicy i całym kraju. Najlepsi uczestnicy, poza możliwością zbudowania relacji biznesowych, otrzymają możliwość uczestniczenia w wybranych wydarzeniach zagranicznych, w najpełniejszym stopniu adresujących ich potrzeby rozwojowe.

W tej edycji WARSAW Booster’19 jednym z partnerów jest Santander Consumer Bank. – Poszukujemy partnerów, dzięki którym wspólnie będziemy mogli sprawić, że codziennie zakupy będą w obszarze płatności jeszcze bardziej przyjazne mówi Piotr Żabski, Wiceprezes w Santander Consumer Bank – Jako liderowi consumer finance w Polsce zależy na tym, abyśmy wspólnie z uczestnikami WARSAW Booster stworzyć klientom rozwiązania, zapewniające jeszcze większą swobodę w wyborze formy płatności czy poprawę bezpieczeństwa realizowanych przez nich transakcji.

Jak podkreśla Maciej Dąbrowski, Dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku współpraca ze start-upami to ważny element naszej strategii biznesowej: – Wspólnie chcemy wypracować rozwiązania, które będą nie tylko zmieniać rynek consumer finance w Polsce, ale też odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów w dobie zmieniającego się rynku retail. Postępująca cyfryzacja tego sektora to dla nas jeden z istotnych czynników do tego, aby poszukiwać także partnerów w obszarze nowych technologii, z którymi będziemy mogli zaproponować ciekawe rozwiązania naszym partnerom biznesowym w tym segmencie – wyjaśnia Dąbrowski.

Zgłoś się już teraz za pośrednictwem dedykowanego formularza. Termin nadsyłania inicjatyw mija 19 sierpnia.

Najnowsze na blogu

Jak kupić samochód z salonu?
12 września 2019 Bank Możliwości
Zakup nowego samochodu to dość skomplikowana sprawa. Auto z salonu wprawdzie nie będzie kryło w sobie żadnych niespodzianek, ale i tak trzeba wiedzieć, o co zapytać i kiedy zasięgnąć języka. Oto...
Czytaj więcej
Oszczędzanie na ekranie
12 września 2019 Bank Możliwości
Choć wciąż wielu osobom oszczędzanie kojarzy się głównie z tradycyjną skarbonką, to w tej dziedzinie nie brakuje nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Bankowość internetowa i bankowe aplikacje...
Czytaj więcej
Jak jeszcze lepiej poznać swój bank?
12 września 2019 Poznaj nas
Ambitny pracownik nowoczesnej instytucji, która zajmuje się wieloma złożonymi zagadnieniami, powinien dokładnie poznać różne aspekty jej funkcjonowania. Dzięki temu lepiej zrozumie swoją rolę, pozna...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji