Santander Consumer Bank partnerem Warsaw Booster’19

12 sierpnia 2019

Lider rynku consumer finance w Polsce – Santander Consumer Bank – został partnerem programu WARSAW Booster’19, w ramach którego chce szukać na rynku start-upowym rozwiązań w obszarze transformacji cyfrowej branży retail

Ruszyła kolejna runda naboru do miejskiego programu akceleracyjnego WARSAW Booster’19 finansowanego przez miasto stołeczne  Warszawa. Inicjatywa ta skierowana jest do warszawskich młodych spółek, których rozwiązania mogą mieć wpływ na rozwój miasta oraz jakość życia jego mieszkańców. Nowością w stosunku do poprzedniego naboru jest możliwość zaadresowania wyzwań przygotowanych przez partnerów korporacyjnych.

Na zaproszenie do programu może liczyć tym razem 16 spółek lub przyszłych założycieli startupów. Unikalną wartością WARSAW Booster’19 jest umożliwienie uczestnikom bezpośredniego dostępu do konsultacji z przedstawicielami władz miasta. Dzięki temu mogą oni zaprezentować swoje rozwiązania i produkty oraz poznać warunki potencjalnej przyszłej współpracy. Analogicznie – odpowiedź na wyzwania korporacyjne może otworzyć startupom drzwi do współpracy z czołowymi przedsiębiorstwami działającymi w stolicy i całym kraju. Najlepsi uczestnicy, poza możliwością zbudowania relacji biznesowych, otrzymają możliwość uczestniczenia w wybranych wydarzeniach zagranicznych, w najpełniejszym stopniu adresujących ich potrzeby rozwojowe.

W tej edycji WARSAW Booster’19 jednym z partnerów jest Santander Consumer Bank. – Poszukujemy partnerów, dzięki którym wspólnie będziemy mogli sprawić, że codziennie zakupy będą w obszarze płatności jeszcze bardziej przyjazne mówi Piotr Żabski, Wiceprezes w Santander Consumer Bank – Jako liderowi consumer finance w Polsce zależy na tym, abyśmy wspólnie z uczestnikami WARSAW Booster stworzyć klientom rozwiązania, zapewniające jeszcze większą swobodę w wyborze formy płatności czy poprawę bezpieczeństwa realizowanych przez nich transakcji.

Jak podkreśla Maciej Dąbrowski, Dyrektor Departamentu Strategii i Innowacji Santander Consumer Banku współpraca ze start-upami to ważny element naszej strategii biznesowej: – Wspólnie chcemy wypracować rozwiązania, które będą nie tylko zmieniać rynek consumer finance w Polsce, ale też odpowiadać na rzeczywiste potrzeby klientów w dobie zmieniającego się rynku retail. Postępująca cyfryzacja tego sektora to dla nas jeden z istotnych czynników do tego, aby poszukiwać także partnerów w obszarze nowych technologii, z którymi będziemy mogli zaproponować ciekawe rozwiązania naszym partnerom biznesowym w tym segmencie – wyjaśnia Dąbrowski.

Najnowsze na blogu

Najważniejsza w e-commerce jest personalizacja doświadczeń klienta
05 października 2022 Blisko Ciebie
Potrzeby klientów nieustannie się zmieniają, co udowodniła choćby pandemia koronawirusa, wymuszając na wielu firmach przyspieszenie cyfrowej transformacji. Jak wykazało jedno z badań McKinsey &...
Czytaj więcej
Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej

YouTube