Rusza pierwsza kampania reklamowa Santander Consumer Banku z Justyną Kowalczyk

19 listopada 2015
  • 20 listopada rusza nowa kampania reklamowa Santander Consumer Banku
  • To pierwsza kampania reklamowa z udziałem Justyny Kowalczyk – najbardziej rozpoznawalnej polskiej sportsmenki
  • Ambasadorka Santander Consumer Banku zachęca do skorzystania z oferty kredytów gotówkowych z możliwością spłaty pierwszej raty po trzech miesiącach

 

 

Santander Consumer Bank rozpoczyna nową kampanię reklamową kredytu gotówkowego, pierwszą z udziałem Justyny Kowalczyk – najbardziej rozpoznawalną sportsmenką w Polsce. W badaniu przeprowadzonym wśród klientów Santander Consumer Banku Justyna Kowalczyk była najczęściej wymienianą zawodniczką i jedyną kobietą, która znalazła w grupie najpopularniejszych sportowców.

Santander Consumer Bank jest Oficjalnym Głównym Sponsorem Justyny Kowalczyk. W tym roku Polka dołączyła do Teamu Santander - międzynarodowego zespołu zrzeszającego elitę biegaczy narciarskich z różnych krajów, którego tytularnym sponsorem jest Santander.

Motywem przewodnim nowej kampanii jest uśmiech – znak rozpoznawczy Justyny Kowalczyk. Powodów do uśmiechu dostarcza również, promowany w ramach kampanii, kredyt gotówkowy Santander Consumer Banku, przy pomocy którego można realizować swoje potrzeby i marzenia. Tym razem bank zachęca do skorzystania z kredytu gotówkowego z możliwością spłaty pierwszej raty po trzech miesiącach od dnia podpisania umowy.

Od pierwszego dnia tegorocznej kampanii głos Justyny Kowalczyk będzie również wita również klientów dzwoniących na infolinię Santander Consumer Banku pod numer 195 00.

Kampania reklamowa rozpoczyna się 20 listopada i potrwa do świąt Bożego Narodzenia. Głównym kanałem komunikacji będzie telewizja (TVP 1, TVP 2, Polsat, TVP Info, TVN 24 oraz kanały tematyczne) dodatkowo wspierana działaniami promocyjnymi w radiu, prasie oraz internecie. Za koncepcję spotu odpowiada Grupa Eskadra, a za realizację Dom Produkcyjny Tofi. Reżyserem spotu jest Łukasz Jaworski, twórca wielu spotów reklamowych przygotowanych dla wiodących polskich marek oraz m.in. znanych seriali telewizyjnych "Skazane", "Usta usta"" czy "39 i pół". Kampania jest realizowana wspólnie z domem mediowym ZenithOptimedia.

Szczegóły dotyczące oferty kredytowej Santander Consumer Banku dostępne są na stronie internetowej www.santanderconsumer.pl, pod numerem infolinii 195 00 oraz w sieci blisko 300 oddziałów Santander Consumer Banku na terenie całej Polski.

Santander Consumer Bank jest jednym z liderów rynku consumer finance w Polsce. Oferuje klientom szeroki katalog produktów obejmujący kredyty gotówkowe, kredyty ratalne, karty kredytowe, lokaty oraz kredyty na nowe i używane samochody. Produkty dystrybuowane są poprzez sieć oddziałów, sklepy i punkty usługowe oraz salony i komisy samochodowe.

 

Kredyt gotówkowy - plakat z Justyną Kowalczyk

 

Pliki do pobrania

Najnowsze na blogu

Aż 40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
22 września 2022 Blisko Ciebie
  Inflacja kładzie się cieniem na planach finansowych Polaków. Widać to w wynikach naszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”. 40 proc. respondentów stwierdziło, że...
Czytaj więcej
Uczniowskie wyzwania - za dużo informacji do przyswojenia
20 września 2022 Blisko Ciebie
  W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego zdecydowaliśmy się zapytać rodziców co według nich będzie największym wyzwaniem dla uczniów w roku 2022/2023. Na pierwszym miejscu według...
Czytaj więcej
72 proc. Polaków nie planuje w najbliższych miesiącach dokształcać się i zdobywać nowych kompetencji zawodowych
15 września 2022 Blisko Ciebie
W związku z powrotem dzieci do szkoły, w naszym najnowszym badaniu „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”, zdecydowaliśmy przyjrzeć się temu jak wygląda edukacja wśród osób...
Czytaj więcej

YouTube