Prawie połowa Polaków czeka na letnie wyprzedaże

06 czerwca 2019

Sezon wyprzedaży zbliża się wielkimi krokami. Już z początkiem czerwca sklepy zaoferują klientom produkty po obniżonych cenach. Według raportu Santander Consumer Banku – “Polaków portfel własny – kochamy okazje”– to właśnie letnie promocje interesują konsumentów najbardziej

Konsumenci są zgodni. Na pytanie o okazje zakupowe najbardziej sprzyjające zakupom niemal połowa, bo 42,2 proc. osób badanych na zlecenie Santander Consumer Banku wskazało wyprzedaże organizowane m.in. w sezonie letnim. W tej grupie zdecydowanie dominują kobiety – aż 39 proc. pań lubi upolować okazje na letnich wyprzedażach. Dla porównania, takich panów jest 21,5 proc.

Co z naszym podejściem do wyprzedaży?

Jak pokazało badanie banku Polacy bardzo racjonalnie podchodzą do wszelkich promocji. – Aż 48,1 proc. kobiet i 45,3 proc. mężczyzn deklaruje, że ze specjalnych okazji korzysta tylko wtedy, kiedy dotyczą czegoś, co i tak mieli kupić. W kontekście letnich wyprzedaży można założyć, że właśnie ta grupa zaopatrzy się w potrzebne podczas wakacyjnego wypoczynku produkty – mówi Piotr Dolata, Członek Zarządu Santander Consumer Banku odpowiedzialny za kredyty konsumenckie. Prawie co dziesiąty Polak wybiera zawsze te towary, które są aktualnie w promocji. Rozpoczynające się w czerwcu wyprzedaże to moment, z którego z dużym prawdopodobieństwem skorzystają również oni.

 

Najnowsze na blogu

Co piąty Polak tej jesieni planuje remont domu lub mieszkania
22 października 2021 Blisko Ciebie
  Z naszego najnowszego badania wynika, że Polaków jesienią czeka wiele zmian.  Z zamiarem przeprowadzenia metamorfozy swojego domu nosi się co piąty z nas (20,3 proc. wskazań). Poza tym...
Czytaj więcej
By dom był zdrowy i ekologiczny
20 października 2021 Bank Możliwości
  Im krótsze dni, tym więcej czasu spędzamy we własnych czterech ścianach. Zadbajmy więc o to, by oddychać czystym powietrzem i nie marnować niepotrzebnie zasobów. Niech dom będzie przyjazny...
Czytaj więcej
Według Polaków szkoła powinna uczyć odróżniania rzeczywistości od świata kreowanego w mediach społecznościowych
18 października 2021 Blisko Ciebie
W związku z niedawnym rozpoczęciem roku szkolnego, Santander Consumer Bank postanowił zapytać Polaków o to, jakie umiejętności przyszłości powinna kształtować współczesna szkoła. Ankietowani...
Czytaj więcej

YouTube