Pobierz nową aplikacje Santander Consumer Banku

i obsługuj swoje produkty przez telefon
 

Polka na zakupach

05 marca 2019

Jak wynika z badań prowadzonych przez Santander Consumer Bank, Polki wydają pieniądze bardziej zachowawczo, niż mężczyźni.  To kobiety są też bardziej wyczulone na promocje i oferty specjalne. Jeśli można oszczędzić na zakupach, zdecydowanie chętniej, niż mężczyźni skorzystają z okazji.

Kobiety są rozrzutne, za dużo wydają i nie panują nad finansami? Pora zmienić to przekonanie. Jak pokazuje cykl badań “Polaków Porftel Własny” Santander Consumer Banku, płeć piękna jest bardziej zachowawcza w wydawaniu pieniędzy, a różnice w podejściu do finansów kobiet i mężczyzn są znaczące. Kobiety faktycznie lubią kupować. Ale zdecydowanie cześciej niż mężczyźni korzystają z promocji. Ponad 54,2 proc. pań szuka okazji zakupowych na promocjach. Tylko 45 proc. mężczyzn jest zainteresowanych takimi specjalnymi ofertami cenowymi. Dowiedz się więcej o tym, jak Polki zarządzają rodzinnymi finansami na naszym blogu.

 

Najnowsze na blogu

Pieniądze z 500 plus na edukację i na zabezpieczenie przyszłości dziecka
17 lipca 2019 Blisko Ciebie
Z początkiem lipca Polacy ruszyli składać wnioski o wypłatę świadczeń w ramach programu Rodzina 500 plus, po raz pierwszy na nowych zasadach. Zgodnie z ustawą, prawo do świadczenia będą miały...
Czytaj więcej
Polacy nie wyobrażają sobie życia bez samochodu
11 czerwca 2019 Blisko Ciebie
Prawie w każdym polskim gospodarstwie domowym znajduje się przynajmniej jeden samochód – tak wynika z najnowszego raportu „Polaków portfel własny: w drodze” opublikowanego przez Santander...
Czytaj więcej
Bądź smart na zakupach
08 czerwca 2019 Bank Możliwości
Jak kupować wygodniej i taniej? Z pomocą przychodzi smart shopping, czyli sprytne zakupy, polegające między innymi na  rozsądnym korzystaniu z promocji oraz programów lojalnościowych a także na...
Czytaj więcej

YouTube

Strona korzysta z plików cookie. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce - więcej informacji