Polaków portfel własny: czas zmian

22 września 2020

Jak pandemia koronawirusa zmieniła nasze jesienne plany? Czy jesteśmy zadowoleni z naszej sytuacji finansowej? Na te i wiele innych pytań znajdziemy odpowiedź w najnowszym raporcie Polaków portfel własny: czas zmian Santander Consumer Banku - banku od kredytów

Kolejny z cyklu raportów Polaków portfel własny to swoista diagnoza nastrojów Polaków tuż przed rozpoczęciem jesieni oraz ich zamierzeń realizowanych od września do listopada br.

  • Czy zamierzamy podnosić nasze kompetencje?
  • Jak postrzegamy edukację w szkołach?
  • Czy chętnie skorzystamy z kursów online?
  • Jak oceniamy naszą sytuację finansową?
  • Czy zamierzamy brać udział w weselach?

To tylko niektóre z pytań, na jakie poznamy odpowiedź przyglądając się decyzjom Polaków w okresie jesiennym. Raport wspiera promocję Mistrzowskiego kredytu gotówkowego i Kredytu gotówkowego przez internet. Stanowi także próbę odpowiedzi, na jaki cel przeznaczamy dzisiaj pieniądze z uzyskanych kredytów.

Zapraszamy do lektury raportu Polaków portfel własny: czas zmian.

Zachęcamy także do zajrzenia na bloga Santander Consumer Banku, gdzie piszemy szerzej o jesiennych planach Polaków.  

Najnowsze na blogu

Czy Polacy chcą się dokształcać?
29 września 2022 Blisko Ciebie
  Jesteśmy najbardziej zainteresowani kursami związanymi z obecnie wykonywaną pracą lub językami obcymi. Programowanie zostaje w tyle. W związku z najnowszym raportem „Polaków Portfel Własny:...
Czytaj więcej
Rozpoczął się trzeci etap projektu „28 marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”
27 września 2022 Blisko Ciebie
Trwa ostatnia, trzecia część wyprawy projektu „28 Marzeń – niepełnosprawni w drodze na Hel”. W jej ramach uczestnicy przejadą na rowerach i w tandemach ok. 180 km od Helu aż do Krynicy Morskiej. W...
Czytaj więcej
Aż 40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
22 września 2022 Blisko Ciebie
  Inflacja kładzie się cieniem na planach finansowych Polaków. Widać to w wynikach naszego badania „Polaków Portfel Własny: edukacja pod znakiem inflacji”. 40 proc. respondentów stwierdziło, że...
Czytaj więcej

YouTube